Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 138129" data-attributes="member: 34"><p>Täähän menee jännäksi :D</p><p></p><p>Literally idk anymore</p><p></p><p>But my gender causes me PAIN. Juu-u ei se oo aina näin tuskallista mutta nytten tällä hetkellä se kyllä on. Mä kirjaimellisesti oon itkeny täs tai siis en kunnolla mutta kuitenkin silleen vähän itkeny. Niin ois kiva tietää mitä vittua on meneillään. En oikeasti tiedä enkä ymmärrä.</p><p></p><p>The absolute shame and embarrassment. That's what makes me cry. I dont even freaking know. Mut tää on fakta et tält must tuntuu.</p><p></p><p>Olo on jotenki niin paha tällä hetkellä ja hädin tuskin ymmärrän miksi.</p><p></p><p>Sen kumminkin tiedän, että se ei oo varmasti ollut läheskään näin paha vaikkapa joskus nuorempana. Ainakin tiedän etten itkenyt samalla tavalla asiaa. Okei, no siis.... Saatoin kyllä itkeä kun mun menkat alkoi, joten sekin saattoi kyllä olla häpeää menkoista eli -> häpeää omasta sukupuolesta, duh. Mutta se ei ehkä kuitenkaan silloin ollut yhtä usein tämmöistä. Mutta oli näköjään silloinkin jossain määrin läsnä.</p><p></p><p>(Honestly, it makes no sense niinku miks kukaa itkis ku menkat alkaa? Nimenomaan häpeän takia... Miks muuten? Tai sitten pelosta, jos vaikka pelkää että sattuu niin sitten se on sellanen shokki tai jtn emt)</p><p></p><p>Mutta siis tosiaan, nytten se on kai vielä pahempaa, kun jotenkin vaan... En tiedä. Itken ihan sikana (joskus) kun katon mun rintoi, i feel worthless idk.. en vaan pysty käsittämään.................... Et jotenki vaa.... En tiiä.</p><p></p><p>En osaa edes selittää. En tiedä miltä musta tuntuu. Osaan sanoo vaa nää käytännön esimerkit:</p><p>- itken kun katon mun rintoja</p><p>- itken koska menkat (tai ainakin silloin nuorempana mutta kyllä ne edelleen ahdistaa koska hävettää ihan vitusti??)</p><p>- itken tai tunnen oloni huonoksi jos ajattelen mun genitaaleja (tai joskus vaikka runkatessa) ja tunnen vaan aivan järkyttävää häpeää ja vääryyden tunnetta tai miten sen nyt sanois</p><p>- mitä muuta? Pelkästään sana nainen herättää häpeän tunteet en tiedä miksi</p><p>- välillä ei ahdista samalla tavalla sillon saatan ajatella vaan ehkä positiivista mun sukupuolesta</p><p>- mut yleensä hävettää ahistaa ja ällöttää, tuntuu väärältä ja siltä etten saa enkä kehtaa olla olemassa</p><p>- kirjaimellisesti jos mun rinnat erottuu selkeästi (esimerkiks jos käytän toppia enkä oversized hupparia) niin mua nolottaa ihan helvetisti jopa ihan lähimpien ihmisten seurassa koska en tiedä? I'm ashamed of my own body. Musta tuntuu siltä niin kuin mun rinnat ei sais näkyä eikä olla olemassa. Siis näkyä niin kun ihan paidankaan läpi. Et niit ei sais olla ollenkaan?</p><p></p><p>En tiedä onko muutakin mutta niin noi ainakin. Ainiin. Ja tietenkin se jos itken menkkojen aikana tavallista enemmän niin hävettää siitä tulee jotenkin niin feminiininen olo, almost like being feminine is a bad thing.</p><p></p><p>LOL? being feminine is NOT a bad thing. For real you can't stress that enough. Like its not a bad thing in the slightest.</p><p></p><p>And literally i'm not even going to say anything about masturbating and orgasms because i just can't but yea. Theres a lot of shame and hurt like i'm literally GOING TO CRY i fucking hate myself.</p><p></p><p>Mutta sitten kun vaikka.. jos on ... Tai venaa. Eeeei en tiedä </p><p></p><p>Okei mä-</p><p></p><p>No se on just näin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 138129, member: 34"] Täähän menee jännäksi :D Literally idk anymore But my gender causes me PAIN. Juu-u ei se oo aina näin tuskallista mutta nytten tällä hetkellä se kyllä on. Mä kirjaimellisesti oon itkeny täs tai siis en kunnolla mutta kuitenkin silleen vähän itkeny. Niin ois kiva tietää mitä vittua on meneillään. En oikeasti tiedä enkä ymmärrä. The absolute shame and embarrassment. That's what makes me cry. I dont even freaking know. Mut tää on fakta et tält must tuntuu. Olo on jotenki niin paha tällä hetkellä ja hädin tuskin ymmärrän miksi. Sen kumminkin tiedän, että se ei oo varmasti ollut läheskään näin paha vaikkapa joskus nuorempana. Ainakin tiedän etten itkenyt samalla tavalla asiaa. Okei, no siis.... Saatoin kyllä itkeä kun mun menkat alkoi, joten sekin saattoi kyllä olla häpeää menkoista eli -> häpeää omasta sukupuolesta, duh. Mutta se ei ehkä kuitenkaan silloin ollut yhtä usein tämmöistä. Mutta oli näköjään silloinkin jossain määrin läsnä. (Honestly, it makes no sense niinku miks kukaa itkis ku menkat alkaa? Nimenomaan häpeän takia... Miks muuten? Tai sitten pelosta, jos vaikka pelkää että sattuu niin sitten se on sellanen shokki tai jtn emt) Mutta siis tosiaan, nytten se on kai vielä pahempaa, kun jotenkin vaan... En tiedä. Itken ihan sikana (joskus) kun katon mun rintoi, i feel worthless idk.. en vaan pysty käsittämään.................... Et jotenki vaa.... En tiiä. En osaa edes selittää. En tiedä miltä musta tuntuu. Osaan sanoo vaa nää käytännön esimerkit: - itken kun katon mun rintoja - itken koska menkat (tai ainakin silloin nuorempana mutta kyllä ne edelleen ahdistaa koska hävettää ihan vitusti??) - itken tai tunnen oloni huonoksi jos ajattelen mun genitaaleja (tai joskus vaikka runkatessa) ja tunnen vaan aivan järkyttävää häpeää ja vääryyden tunnetta tai miten sen nyt sanois - mitä muuta? Pelkästään sana nainen herättää häpeän tunteet en tiedä miksi - välillä ei ahdista samalla tavalla sillon saatan ajatella vaan ehkä positiivista mun sukupuolesta - mut yleensä hävettää ahistaa ja ällöttää, tuntuu väärältä ja siltä etten saa enkä kehtaa olla olemassa - kirjaimellisesti jos mun rinnat erottuu selkeästi (esimerkiks jos käytän toppia enkä oversized hupparia) niin mua nolottaa ihan helvetisti jopa ihan lähimpien ihmisten seurassa koska en tiedä? I'm ashamed of my own body. Musta tuntuu siltä niin kuin mun rinnat ei sais näkyä eikä olla olemassa. Siis näkyä niin kun ihan paidankaan läpi. Et niit ei sais olla ollenkaan? En tiedä onko muutakin mutta niin noi ainakin. Ainiin. Ja tietenkin se jos itken menkkojen aikana tavallista enemmän niin hävettää siitä tulee jotenkin niin feminiininen olo, almost like being feminine is a bad thing. LOL? being feminine is NOT a bad thing. For real you can't stress that enough. Like its not a bad thing in the slightest. And literally i'm not even going to say anything about masturbating and orgasms because i just can't but yea. Theres a lot of shame and hurt like i'm literally GOING TO CRY i fucking hate myself. Mutta sitten kun vaikka.. jos on ... Tai venaa. Eeeei en tiedä Okei mä- No se on just näin [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja