Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 138131" data-attributes="member: 34"><p>Öööhhhhh oon kyl kuullu (pyörinyt sellaisissa porukoissa) aika paljon ikäviä kommentteja joten mietin selittääkö se asian.</p><p></p><p></p><p>Tyyliin:</p><p>"Älä oo niin nainen"</p><p>Jotain vitsailua liittyen "muijan hakkaamiseen"</p><p>Of course perus huorittelu mut ei nyt niin paljon mut joitai kertoi?</p><p></p><p>Jaa tämmöstä joten idk ehkä se liittyy mutta emt.</p><p></p><p>No sitten kun miettii vaikka joidenkin miesten suhtautumista menkkoihin niin onko se ihme että ne hävettää ihan vitusti? Tosin ymmärtäähän sen koska itseänikin ällöttää veri kaikissa muodoissaan, oli se sit jtn muuta verta tai menkkaverta. Veriällötys on sellasta, samaan tapaan kuin mua ällöttää lihakset ja luutkin. Ja aivot hyi. Ja sydän hyi. Ja silmät hyi. Jos sä kosket sun luomia niin se pallon muoto on niin JSJDKFÖFKDKDL EWWWWWWWWW I- 🙆 it freaks me out.</p><p></p><p></p><p></p><p>Mutta niin.</p><p></p><p>Jaahas jaahas. Mitä vittua on meneillään oikeasti.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 138131, member: 34"] Öööhhhhh oon kyl kuullu (pyörinyt sellaisissa porukoissa) aika paljon ikäviä kommentteja joten mietin selittääkö se asian. Tyyliin: "Älä oo niin nainen" Jotain vitsailua liittyen "muijan hakkaamiseen" Of course perus huorittelu mut ei nyt niin paljon mut joitai kertoi? Jaa tämmöstä joten idk ehkä se liittyy mutta emt. No sitten kun miettii vaikka joidenkin miesten suhtautumista menkkoihin niin onko se ihme että ne hävettää ihan vitusti? Tosin ymmärtäähän sen koska itseänikin ällöttää veri kaikissa muodoissaan, oli se sit jtn muuta verta tai menkkaverta. Veriällötys on sellasta, samaan tapaan kuin mua ällöttää lihakset ja luutkin. Ja aivot hyi. Ja sydän hyi. Ja silmät hyi. Jos sä kosket sun luomia niin se pallon muoto on niin JSJDKFÖFKDKDL EWWWWWWWWW I- 🙆 it freaks me out. Mutta niin. Jaahas jaahas. Mitä vittua on meneillään oikeasti. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja