Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 138361" data-attributes="member: 34"><p>No se on just näin.</p><p></p><p>Ek ja hui driving me crazy.</p><p></p><p>Literally näin unta missä oli ainakin hui ja taas se oli joku maailman söpöin uni??</p><p></p><p>Ei vittu. Siis suudeltiin ja kaikkee, mun mielestä suukotin sitä johonkin poskelle etc ja sit huulille kai kans ja it was just so cute, sen hymy oli niin suloinen siinä. Like honestly We were just the cutest couple ever. Like. I loved it. Like. I was literally so in love with him like i aint even trying to explain it was all just fucking magical ja oon vielki sillee haluun vaa sen lähel haluun vaa takas siihen hetkeen tai jotai. Niiku. Ei oo ees sanoi kuvailee tätä.</p><p></p><p>Nii. Kuinka mones tän tyyppinen uni tää on huista?</p><p></p><p>Mä rakastan sitä niin paljon. Niiiin. Paljon.</p><p></p><p>Ei täs vaa oo vaihtoehtoja ku vaa myöntää sitä. Joo eunkwang on eunkwang, se on aivan selvä että rakastan sitä niin paljon. Mutta huikin on hui. Ja rakastan sitäkin niin että halkean. Niinku en haluu ees tietää honestly like that dream i just-</p><p></p><p>En pysty selittää, se vaan tuntui niin siltä että.. tai kun oli vaan jotenkin niin ihanaa kun se oli mun kanssa, mun lähel. Oltii jossai ulkona just yhes. Ja sit vaa pelleiltii jotai siin. Ja sit vaa pussailtii. En vaa voi selittää milt tuntu suudella sitä. Tää on iha silkkaa kidutust.</p><p></p><p>Meinasin sanoo jo että rakastan sitä enemmän ku ketään muuta mut hold up- 😂😂</p><p></p><p>Holy trinity....... Paitsi tällä hetkellä yuto ei kiusaa mua sillee ku NOI KAKS VITUN AINAISTA SANKARIA. niiku haloo hei.</p><p></p><p>Se on vittu just näin.</p><p></p><p>En tiedä mitä sanoa, rakastan noita kahta niin että halkeen, ajattelen niitä niin paljon että halkeen. Jopa melkein tuntuu että HALUUN molempia niin paljon että halkeen, vaikka täytyy myöntää että kwangia paljon enemmän mutta pitkästä aikaa on huistaki sellainen hiuka lievempi fiilis että kinda haluis? No siis lähinnä romanttisesti mutta on siinä nytten jossain määrin se seksuaalinenkin fiilis. Mut vähemmän. Toki siis lähinnä haluun vaa olla sen lähellä esimerkiksi vaikka just kuten siinä unessa. Mut hiukan mulla myös on seksuaalisiakin ajatuksia sitä kohtaan.</p><p></p><p>Vittu.</p><p></p><p>Kaks sankaria..</p><p></p><p>Niinku en voi selittää kuinka rakastan niitä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 138361, member: 34"] No se on just näin. Ek ja hui driving me crazy. Literally näin unta missä oli ainakin hui ja taas se oli joku maailman söpöin uni?? Ei vittu. Siis suudeltiin ja kaikkee, mun mielestä suukotin sitä johonkin poskelle etc ja sit huulille kai kans ja it was just so cute, sen hymy oli niin suloinen siinä. Like honestly We were just the cutest couple ever. Like. I loved it. Like. I was literally so in love with him like i aint even trying to explain it was all just fucking magical ja oon vielki sillee haluun vaa sen lähel haluun vaa takas siihen hetkeen tai jotai. Niiku. Ei oo ees sanoi kuvailee tätä. Nii. Kuinka mones tän tyyppinen uni tää on huista? Mä rakastan sitä niin paljon. Niiiin. Paljon. Ei täs vaa oo vaihtoehtoja ku vaa myöntää sitä. Joo eunkwang on eunkwang, se on aivan selvä että rakastan sitä niin paljon. Mutta huikin on hui. Ja rakastan sitäkin niin että halkean. Niinku en haluu ees tietää honestly like that dream i just- En pysty selittää, se vaan tuntui niin siltä että.. tai kun oli vaan jotenkin niin ihanaa kun se oli mun kanssa, mun lähel. Oltii jossai ulkona just yhes. Ja sit vaa pelleiltii jotai siin. Ja sit vaa pussailtii. En vaa voi selittää milt tuntu suudella sitä. Tää on iha silkkaa kidutust. Meinasin sanoo jo että rakastan sitä enemmän ku ketään muuta mut hold up- 😂😂 Holy trinity....... Paitsi tällä hetkellä yuto ei kiusaa mua sillee ku NOI KAKS VITUN AINAISTA SANKARIA. niiku haloo hei. Se on vittu just näin. En tiedä mitä sanoa, rakastan noita kahta niin että halkeen, ajattelen niitä niin paljon että halkeen. Jopa melkein tuntuu että HALUUN molempia niin paljon että halkeen, vaikka täytyy myöntää että kwangia paljon enemmän mutta pitkästä aikaa on huistaki sellainen hiuka lievempi fiilis että kinda haluis? No siis lähinnä romanttisesti mutta on siinä nytten jossain määrin se seksuaalinenkin fiilis. Mut vähemmän. Toki siis lähinnä haluun vaa olla sen lähellä esimerkiksi vaikka just kuten siinä unessa. Mut hiukan mulla myös on seksuaalisiakin ajatuksia sitä kohtaan. Vittu. Kaks sankaria.. Niinku en voi selittää kuinka rakastan niitä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja