Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 138370" data-attributes="member: 34"><p>Noniin. Vittu noniin.</p><p></p><p>Loistavaa, kyllä on.</p><p></p><p>Mut siis se vaan että.</p><p></p><p>Kuuntelen yhtä ihan helvetin nostalgista biisiä.....</p><p></p><p>Honestly en tiennyt et mulle kävis viel näin.</p><p></p><p>Mut joo.</p><p></p><p>Mut se että......... Vaikka kuinka rakastan eunkwangii enkä tuu koskaan pääsee siit yli... Niinku koskaan.... Niin what makes you think i'll stop loving hui? Cause i won't........ Apparently.</p><p></p><p>Sehän tässä eniten naurattaakin</p><p></p><p>En koskaan lakkaa rakastamasta kumpaakaan. Siis ikinä.</p><p></p><p>Siis kuinka monta tollasta häiritsevää unta oon nähny huista?</p><p>- se kääntöpaikka uni</p><p>- sit se missä oli myös yuto ja puhuin puhelimessa varmaa molempien kaa?</p><p>- sit se missä se puolusti mua ja nojasin siihen etc</p><p>- sit se missä se katto mua sielt ja hymyili</p><p>- sit toi missä suudeltii</p><p>- sit se missä oltii siel jossai koulus tai vastaavas ympäristös ja suudeltii tai oltii muute lähekkäin</p><p>- öööö joo niit on oltava enemmän mut en tähän hätään muista :D</p><p></p><p></p><p></p><p>Niin. Ja nyt tosiaan jo yli vuosi huita. Tarkalleen. En tiiä, oisinko silloin vuosi sitten ajatellut että nytten oon vielä tässä.</p><p></p><p>Niinku vieläkin. Tässä.</p><p></p><p></p><p>Sehän on siis just näin taas.</p><p></p><p></p><p>Mutta itken koska tää biisi on tärkein:</p><p>[MEDIA=spotify]track/1frAmlQ8TpYWRvxMl763VB[/MEDIA]</p><p></p><p>Seriously i'm going to cry.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Oon niin emotional ihan ku olis menkat vaikka ei todellakaan oo :D tässä taas näkee että eipä ne juurikaan vaikuta kun muutenkin ollaan niin tunteellisia että vittu joooooo :Dd</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 138370, member: 34"] Noniin. Vittu noniin. Loistavaa, kyllä on. Mut siis se vaan että. Kuuntelen yhtä ihan helvetin nostalgista biisiä..... Honestly en tiennyt et mulle kävis viel näin. Mut joo. Mut se että......... Vaikka kuinka rakastan eunkwangii enkä tuu koskaan pääsee siit yli... Niinku koskaan.... Niin what makes you think i'll stop loving hui? Cause i won't........ Apparently. Sehän tässä eniten naurattaakin En koskaan lakkaa rakastamasta kumpaakaan. Siis ikinä. Siis kuinka monta tollasta häiritsevää unta oon nähny huista? - se kääntöpaikka uni - sit se missä oli myös yuto ja puhuin puhelimessa varmaa molempien kaa? - sit se missä se puolusti mua ja nojasin siihen etc - sit se missä se katto mua sielt ja hymyili - sit toi missä suudeltii - sit se missä oltii siel jossai koulus tai vastaavas ympäristös ja suudeltii tai oltii muute lähekkäin - öööö joo niit on oltava enemmän mut en tähän hätään muista :D Niin. Ja nyt tosiaan jo yli vuosi huita. Tarkalleen. En tiiä, oisinko silloin vuosi sitten ajatellut että nytten oon vielä tässä. Niinku vieläkin. Tässä. Sehän on siis just näin taas. Mutta itken koska tää biisi on tärkein: [MEDIA=spotify]track/1frAmlQ8TpYWRvxMl763VB[/MEDIA] Seriously i'm going to cry. Oon niin emotional ihan ku olis menkat vaikka ei todellakaan oo :D tässä taas näkee että eipä ne juurikaan vaikuta kun muutenkin ollaan niin tunteellisia että vittu joooooo :Dd [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja