Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 138372" data-attributes="member: 34"><p>Literally on myös niin ironista kuinka tässä.. eilen? Kuuntelin geuriwohadaa ja samaistuin edelleen kaikkeen koska eunkwang. Ironista.</p><p></p><p></p><p>Sairasta miten tunteet voi olla tota tasoo mutta myös huin kanssa tunteet on tätä tasoo. Ei todellakaan mitään höpöhöpö tasoo..:D</p><p></p><p></p><p>Literally sori timppa sori yuto etc mut noi kaks taitaa silti olla elämäni suurimmat rakkaudet </p><p></p><p>Palaan aina vaan uudestaan ja uudestaan takasin siihen tunteeseen kun halusin vaan huin ja luulin että se on elämäni suurin rakkaus koskaan. No, ei ehkä se suurin, mutta tokaks suurin ilmeisesti. Heh. :)))))) </p><p></p><p></p><p>Vittu tää on sekavaa kuin mikä.</p><p></p><p>HAHHAH mut siis i'm questioning their sanity and taste kosk niiku en ymmärrä miten hui voi olla rakastumatta eunkwangiin ja miten eunkwang voi olla rakastumatta huihin xDDD siis tiedän tää on sinänsä läppää ja tiedän että ne on heteroita (ainakin näin olen ymmärtänyt) mutta oikeesti en ymmärrä miten kukaa voi olla rakastumatta niist kumpaakaan. Lol kai se sit vaan kertoo siitä kuinka umpirakastunu oon molempiin mut niiku ketään söpömpää ei voi täs maailmas olla ku noi kaks. I'm just questioning their sanity if they don't fall for each other lmaooooooo well not actually but like????? Who would ever, for example, fall for seulgi or soojin if you can fall for hwitaek or eunkwang........... I'm just saying...... Like at least for me theyre NOTHING compared to these two XD vaikka minäkin oon seulgista tykännyt ja no soojinista ehkä ihan ihan vähän, vain himpun verran, niin eeeeeeeeeeeei niistä ei voi puhua samana päivänäkään, eikä kenestäkään muustakaan tytöstä. Imo :D as much as i have loved tzuyu, dahyun, m, etc..... Silti niistäkään ei voi puhuu samana päivänäkään noiden kanssa. Girls are literally nothing lmao if you compare them with those two bitches..... 😊</p><p></p><p>Of course i don't mean to disrespect anyone it's just that i can't understand who would ever like girls more. If you can fall for hui or eunkwang. It's just a joke but like holy shit- 😭 I'm drowning in my feels and their sexiness oh god their sexiness. Babes 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 id suck their dicks wait what.</p><p></p><p>No siis tottahan se on, oon fantasioinu... About sucking eunkwangs dick but did i ever fantasize about that with hui 😳😳 todennäköisesti jossain määrin ehkä mutta en niin paljon kuin eunkwangin kohdalla 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️</p><p></p><p>Tosin, edelleen täytyy myöntää se että.. thinking about sucking dick makes me feel like a whore and i don't like that.</p><p></p><p>I mean i Don't like that but like for some reason i still kinda feel like i wanna do that so..... Ota siitä ny sit selvää.</p><p></p><p></p><p></p><p>Vaikka toisaalta ei se musta mitään huoraa tee kylläkään, mun mieli ny toimii miten toimii ja haluu mitä haluu, mitä pahaa siinä ny vois olla. Vittu :D</p><p></p><p></p><p>Aaaaa let me laugh</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 138372, member: 34"] Literally on myös niin ironista kuinka tässä.. eilen? Kuuntelin geuriwohadaa ja samaistuin edelleen kaikkeen koska eunkwang. Ironista. Sairasta miten tunteet voi olla tota tasoo mutta myös huin kanssa tunteet on tätä tasoo. Ei todellakaan mitään höpöhöpö tasoo..:D Literally sori timppa sori yuto etc mut noi kaks taitaa silti olla elämäni suurimmat rakkaudet Palaan aina vaan uudestaan ja uudestaan takasin siihen tunteeseen kun halusin vaan huin ja luulin että se on elämäni suurin rakkaus koskaan. No, ei ehkä se suurin, mutta tokaks suurin ilmeisesti. Heh. :)))))) Vittu tää on sekavaa kuin mikä. HAHHAH mut siis i'm questioning their sanity and taste kosk niiku en ymmärrä miten hui voi olla rakastumatta eunkwangiin ja miten eunkwang voi olla rakastumatta huihin xDDD siis tiedän tää on sinänsä läppää ja tiedän että ne on heteroita (ainakin näin olen ymmärtänyt) mutta oikeesti en ymmärrä miten kukaa voi olla rakastumatta niist kumpaakaan. Lol kai se sit vaan kertoo siitä kuinka umpirakastunu oon molempiin mut niiku ketään söpömpää ei voi täs maailmas olla ku noi kaks. I'm just questioning their sanity if they don't fall for each other lmaooooooo well not actually but like????? Who would ever, for example, fall for seulgi or soojin if you can fall for hwitaek or eunkwang........... I'm just saying...... Like at least for me theyre NOTHING compared to these two XD vaikka minäkin oon seulgista tykännyt ja no soojinista ehkä ihan ihan vähän, vain himpun verran, niin eeeeeeeeeeeei niistä ei voi puhua samana päivänäkään, eikä kenestäkään muustakaan tytöstä. Imo :D as much as i have loved tzuyu, dahyun, m, etc..... Silti niistäkään ei voi puhuu samana päivänäkään noiden kanssa. Girls are literally nothing lmao if you compare them with those two bitches..... 😊 Of course i don't mean to disrespect anyone it's just that i can't understand who would ever like girls more. If you can fall for hui or eunkwang. It's just a joke but like holy shit- 😭 I'm drowning in my feels and their sexiness oh god their sexiness. Babes 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 id suck their dicks wait what. No siis tottahan se on, oon fantasioinu... About sucking eunkwangs dick but did i ever fantasize about that with hui 😳😳 todennäköisesti jossain määrin ehkä mutta en niin paljon kuin eunkwangin kohdalla 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Tosin, edelleen täytyy myöntää se että.. thinking about sucking dick makes me feel like a whore and i don't like that. I mean i Don't like that but like for some reason i still kinda feel like i wanna do that so..... Ota siitä ny sit selvää. Vaikka toisaalta ei se musta mitään huoraa tee kylläkään, mun mieli ny toimii miten toimii ja haluu mitä haluu, mitä pahaa siinä ny vois olla. Vittu :D Aaaaa let me laugh [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja