Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 138508" data-attributes="member: 34"><p>Literally on niin epäreilua että miehillä ei oo tissejä niin niiden ei tarvi koko ajan obsessively kattoo peilistä milt tissit näyttää ja onks ne ällön/tyhmän/epämuodostuneen näköset. Mun tissit on ainakin niin typerän näköset ku voi ikinä olla. Siis ne näyttää niin VÄÄRÄLTÄ. ei sellaselta miltä niiden kuuluis näyttää vaa mun keho on ihan sen näkönen niinku siin ois joku vikana.</p><p></p><p>Inhoon.</p><p></p><p>Vois lopettaa peiliin kattomisen kokonaan mut ku i have to obsessively do that still idk why. Vaikka en kestäkään kattoa mut i have to. Onneksi vaatteet päällä ne ei sit kuitenkaan näytä niin kamalalta vaikka silloinkin ne kyllä näyttää silti hirveeltä.</p><p></p><p>En tajuu miten voin näyttää vaan niin luonnottoman näköseltä. Niiku mun keho näyttää silt niiku siin ois jotenki joku rikki, ei yhtään normaalin näkönen. Ja kyllä, tiedostan et tää EHKÄ saattaa jopa olla bdd koska alkaa kuulostaa jo vähän yli menevältä ja nimenomaan obsessoimiselta.</p><p></p><p>Mut mun tissit on niin ällöt.</p><p></p><p>En ymmärrä miten kukaan mies edes voi pitää niistä mutta selvästi ainakin yksi piti :D kun niin innokkaasti oli niit koskemassa.</p><p></p><p>Ja miten helvetissä mun kaverit on voinu sanoo kateellisia kommentteja kuten "oispa mullaki isot nii ku sulla". Tai vastaavaa. Niiku haloooooooo etsä muka nää kuin rumat nää on 😩 i feel so unsexy,,,,,,,</p><p></p><p></p><p>Eeeeeei ne on niin rumat etten kestä.</p><p></p><p>Eikä se rumuus rajotu pelkästään tisseihin mut kummiski.</p><p></p><p>I just</p><p></p><p>Joo en todellakaan obsessoinu tällä tavalla esim joskus syyskuussakaan mun mielestä, vasta joskus sen jälkeen tullu tää tämmönen pahempi kausi. Ja en koskaan siis aiemminkaan oo ollu näin jatkuvasti ahdistunu mun ulkonäöstä en todellakaan samalla tavalla kun nytten.</p><p></p><p>Tuntuu vaan niin paskalta.</p><p></p><p>Kun en mä halua ajatella näin. Haluun ajatella täysin päinvastaisesti. Haluun aatella et oon basically ihan täydellisen näkönen. Haluun aatella etten muuttais itessäni mitään. Se on se miten mä haluun mun koko ulkonäöstä tuntea. Mut eei. Ei ei. Tietenkään.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 138508, member: 34"] Literally on niin epäreilua että miehillä ei oo tissejä niin niiden ei tarvi koko ajan obsessively kattoo peilistä milt tissit näyttää ja onks ne ällön/tyhmän/epämuodostuneen näköset. Mun tissit on ainakin niin typerän näköset ku voi ikinä olla. Siis ne näyttää niin VÄÄRÄLTÄ. ei sellaselta miltä niiden kuuluis näyttää vaa mun keho on ihan sen näkönen niinku siin ois joku vikana. Inhoon. Vois lopettaa peiliin kattomisen kokonaan mut ku i have to obsessively do that still idk why. Vaikka en kestäkään kattoa mut i have to. Onneksi vaatteet päällä ne ei sit kuitenkaan näytä niin kamalalta vaikka silloinkin ne kyllä näyttää silti hirveeltä. En tajuu miten voin näyttää vaan niin luonnottoman näköseltä. Niiku mun keho näyttää silt niiku siin ois jotenki joku rikki, ei yhtään normaalin näkönen. Ja kyllä, tiedostan et tää EHKÄ saattaa jopa olla bdd koska alkaa kuulostaa jo vähän yli menevältä ja nimenomaan obsessoimiselta. Mut mun tissit on niin ällöt. En ymmärrä miten kukaan mies edes voi pitää niistä mutta selvästi ainakin yksi piti :D kun niin innokkaasti oli niit koskemassa. Ja miten helvetissä mun kaverit on voinu sanoo kateellisia kommentteja kuten "oispa mullaki isot nii ku sulla". Tai vastaavaa. Niiku haloooooooo etsä muka nää kuin rumat nää on 😩 i feel so unsexy,,,,,,, Eeeeeei ne on niin rumat etten kestä. Eikä se rumuus rajotu pelkästään tisseihin mut kummiski. I just Joo en todellakaan obsessoinu tällä tavalla esim joskus syyskuussakaan mun mielestä, vasta joskus sen jälkeen tullu tää tämmönen pahempi kausi. Ja en koskaan siis aiemminkaan oo ollu näin jatkuvasti ahdistunu mun ulkonäöstä en todellakaan samalla tavalla kun nytten. Tuntuu vaan niin paskalta. Kun en mä halua ajatella näin. Haluun ajatella täysin päinvastaisesti. Haluun aatella et oon basically ihan täydellisen näkönen. Haluun aatella etten muuttais itessäni mitään. Se on se miten mä haluun mun koko ulkonäöstä tuntea. Mut eei. Ei ei. Tietenkään. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja