Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 138567" data-attributes="member: 34"><p>Koska emt muistan kuin eilisen ja se oli varmaan joku koulumatka kun kuuntelin tota ja kuuntelin sitä vissiin viel siin yhel bussipysäkil ja niiku emmä tiiä mitä pitäs aatella meen aina siihe kohtaa ku kuulen ton biisin. Niiku just niihi maisemii. Ja se ei oo kaukanakaan mun kotoa.</p><p>Eikä se oo kovin kaukana siitäkään paikasta missä noin miljoona vuotta myöhemmin kuuntelin dear my dear ja ajattelin mitä ajattelin.</p><p></p><p></p><p>YHTÄÄN EI NAURATA XD 😭</p><p></p><p>Tää on kaikki ihan saatanan sairasta.</p><p></p><p>En tiiä where the hell is my own head even</p><p></p><p>Mut....................... Kysyisin sitä vaan että mitä vittua since when???????????</p><p></p><p>Mistä lähtien joku eunkwang on ees merkinny mulle mitään 😭😭😭 vitu mun aivot sulaa.........</p><p></p><p>OOTA mitä vittua nyt</p><p></p><p></p><p>Eiii ei en haluu ees tietää..</p><p></p><p>DO U EVEN UNDERSTAND LIKE DDDDDD: GURL WHAT THE FUCK</p><p></p><p></p><p></p><p>tajuuks ees itekää et sä oot vaa ollu jossain yläasteella iha rauhas minding your own business täysin clueless kaikesta samaan aikaan kun noi on alottanu 💀 nimenomaan viddu. 2012 meitsi on ollu yläasteella ja täysin tietämätön mistään.... It's just weird.(tosin on kyllä aivan mahdollista että oon niistä ohimennen esim kuullutkin jo ihan alussa tai joskus jotain en tiiä, luultavasti??)</p><p></p><p></p><p></p><p>En tiiä ku en ymmärrä mitä vittua mun elämässä tapahtuu 😭😂 mistä lähtien, MISTÄ LÄHTIEN 😩😩😩😩😩 oon ihan kujalla</p><p></p><p>Never in a million years en ois voinu yläasteella kuvitella tämmöstä tapahtuvan, siis niinku kokonaisuudessaan kaikki tää. Nope not in my wildest dreams xD i don't......... It's just the fact that its a fucking TWIST. niiku sen kokoluokan twisti että..... Mä..... Mitä tässä voi sanoa??????????? Ja tosiaan kun taaksepäin kattoo niin esim 2017, 2018, 2019 mul ei ollu AAVISTUSTAKAAN, ei pienintäkään aavistusta, vasta 2020. Ja sekin oli periaatteessa hyvin pieni aavistus vasta xd 😭 sit koko 2021 edelleenkin mentiin vielä silleen lähestulkoon vähät välittäen tai niinku että en nyt sen enempää tiennyt vaikka sitä keissiä odotinkin tapahtuvaksi koska vaa tiesin sen. Mut et en siitä ihmisenä tienny edelleenkään paljon mitään. Siis literally. Koko 2021 mentiin täysin clueless edelleen. Siis lähes tietämättömänä kaikesta, koska se ei vieläkään ollu mulle melkein kukaan, vaan joku random ihminen josta mulla oli se outo fiilis. Mutta mitään enempää en vieläkään tiennyt siitä. Ja näin pois päin...... MUTTA. sitte 2022. Sitte alkoi tapahtua niin saatanasti.. jaaaaaaaaaa mysteerit ratkes ja kaikki räjähti käsiin ja olin confused ja sekasin ja shokissa ja koko elämä vilahtaa silmissä ja se on ainut kerta koskaan kun oon tuntenut olevani jotenkin niin onnellinen että tuntuu kuin olis unta, siis se marraskuu, koska ajattelin että se tulee tapahtumaan ja olin ihan silleen mitä vittua miten mulle voi tapahtua niin, siis ihan shokissa.</p><p></p><p>Niinku lopeta ja sitten kun vielä sillon kun ajattelin mun kultaani sillon kun en yhtään tiennyt vielä kuka se on, ja olin v:stä silleen: "pitääks mun siis ns. Jättää v kun jos toi on sit näköjään se oikee mulle vai" en siis silleen mut ku vaa mietin sitä koko v keissiä sillon ja aaaaa muistan muutenki niin hyvin kuinka se tuntu niiiin XDDDDDD aaaaa. Niinku tietyllä tapaa voidaan sanoa että se v keissi tuntui silloin niin "väärältä" (siis tavallaan siitä sellasesta näkökulmasta että se ei tuntunu että se on se oikee) ja eunkwang tuntu nimenomaan että se on se oikee. Vaikka mulla ei ollu mitään hemmetin syytä ajatella niin XD et sä normaalisti kenestäkään sellasesta random tyypistä ajattele noin josta tiedät pelkän äänen, et ees ulkonäköä tai mitään. Niiku literally mitään. En mä ainakaan mun mielestä kenestäkään ollu tollasta ajatellu. Se ei vaa kävis järkeen jos se ei oiskaa kwang :D se ei vaa kävis järkeen.... Näkeehän sen kuka vaa. It just wouldnt make sense.</p><p></p><p></p><p>Eii vittu ihan sama. On vaa nii psychic. Iha crazy shit periaattees koko asia.</p><p></p><p></p><p><strong>I DON'T KNOW. XD</strong></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 138567, member: 34"] Koska emt muistan kuin eilisen ja se oli varmaan joku koulumatka kun kuuntelin tota ja kuuntelin sitä vissiin viel siin yhel bussipysäkil ja niiku emmä tiiä mitä pitäs aatella meen aina siihe kohtaa ku kuulen ton biisin. Niiku just niihi maisemii. Ja se ei oo kaukanakaan mun kotoa. Eikä se oo kovin kaukana siitäkään paikasta missä noin miljoona vuotta myöhemmin kuuntelin dear my dear ja ajattelin mitä ajattelin. YHTÄÄN EI NAURATA XD 😭 Tää on kaikki ihan saatanan sairasta. En tiiä where the hell is my own head even Mut....................... Kysyisin sitä vaan että mitä vittua since when??????????? Mistä lähtien joku eunkwang on ees merkinny mulle mitään 😭😭😭 vitu mun aivot sulaa......... OOTA mitä vittua nyt Eiii ei en haluu ees tietää.. DO U EVEN UNDERSTAND LIKE DDDDDD: GURL WHAT THE FUCK tajuuks ees itekää et sä oot vaa ollu jossain yläasteella iha rauhas minding your own business täysin clueless kaikesta samaan aikaan kun noi on alottanu 💀 nimenomaan viddu. 2012 meitsi on ollu yläasteella ja täysin tietämätön mistään.... It's just weird.(tosin on kyllä aivan mahdollista että oon niistä ohimennen esim kuullutkin jo ihan alussa tai joskus jotain en tiiä, luultavasti??) En tiiä ku en ymmärrä mitä vittua mun elämässä tapahtuu 😭😂 mistä lähtien, MISTÄ LÄHTIEN 😩😩😩😩😩 oon ihan kujalla Never in a million years en ois voinu yläasteella kuvitella tämmöstä tapahtuvan, siis niinku kokonaisuudessaan kaikki tää. Nope not in my wildest dreams xD i don't......... It's just the fact that its a fucking TWIST. niiku sen kokoluokan twisti että..... Mä..... Mitä tässä voi sanoa??????????? Ja tosiaan kun taaksepäin kattoo niin esim 2017, 2018, 2019 mul ei ollu AAVISTUSTAKAAN, ei pienintäkään aavistusta, vasta 2020. Ja sekin oli periaatteessa hyvin pieni aavistus vasta xd 😭 sit koko 2021 edelleenkin mentiin vielä silleen lähestulkoon vähät välittäen tai niinku että en nyt sen enempää tiennyt vaikka sitä keissiä odotinkin tapahtuvaksi koska vaa tiesin sen. Mut et en siitä ihmisenä tienny edelleenkään paljon mitään. Siis literally. Koko 2021 mentiin täysin clueless edelleen. Siis lähes tietämättömänä kaikesta, koska se ei vieläkään ollu mulle melkein kukaan, vaan joku random ihminen josta mulla oli se outo fiilis. Mutta mitään enempää en vieläkään tiennyt siitä. Ja näin pois päin...... MUTTA. sitte 2022. Sitte alkoi tapahtua niin saatanasti.. jaaaaaaaaaa mysteerit ratkes ja kaikki räjähti käsiin ja olin confused ja sekasin ja shokissa ja koko elämä vilahtaa silmissä ja se on ainut kerta koskaan kun oon tuntenut olevani jotenkin niin onnellinen että tuntuu kuin olis unta, siis se marraskuu, koska ajattelin että se tulee tapahtumaan ja olin ihan silleen mitä vittua miten mulle voi tapahtua niin, siis ihan shokissa. Niinku lopeta ja sitten kun vielä sillon kun ajattelin mun kultaani sillon kun en yhtään tiennyt vielä kuka se on, ja olin v:stä silleen: "pitääks mun siis ns. Jättää v kun jos toi on sit näköjään se oikee mulle vai" en siis silleen mut ku vaa mietin sitä koko v keissiä sillon ja aaaaa muistan muutenki niin hyvin kuinka se tuntu niiiin XDDDDDD aaaaa. Niinku tietyllä tapaa voidaan sanoa että se v keissi tuntui silloin niin "väärältä" (siis tavallaan siitä sellasesta näkökulmasta että se ei tuntunu että se on se oikee) ja eunkwang tuntu nimenomaan että se on se oikee. Vaikka mulla ei ollu mitään hemmetin syytä ajatella niin XD et sä normaalisti kenestäkään sellasesta random tyypistä ajattele noin josta tiedät pelkän äänen, et ees ulkonäköä tai mitään. Niiku literally mitään. En mä ainakaan mun mielestä kenestäkään ollu tollasta ajatellu. Se ei vaa kävis järkeen jos se ei oiskaa kwang :D se ei vaa kävis järkeen.... Näkeehän sen kuka vaa. It just wouldnt make sense. Eii vittu ihan sama. On vaa nii psychic. Iha crazy shit periaattees koko asia. [B]I DON'T KNOW. XD[/B] [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja