Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 138570" data-attributes="member: 34"><p>Ku sehän tässä on kaikista creepyintä.</p><p></p><p>Et niiku se on tällee.. siis imo ainakin ihan järjettömän outoa ja kinda creepyy. Tai siis sellasta et ei nyt ainakaan vaikuta sattumalta tippaakaan.</p><p></p><p>Mut niinku outoo on kans se kuinka silloin se tuntui IHAN jotenki tavallaan järjettömältä ajatukselta. Koska siis jopa se tuntui järjettömän jotenki mahdottomalta ajatukselta että se mun ennustus kävis toteen ja btob:st todella tulis CASE. koska oli vaa niin random ennustus niin se tuntui ihan sairaan hyvält sattumalt. Siis tiäks silleen tyylil: "jos tää nyt TOSIAAN käy toteen niinku aattelin ni sit oon kyl sillee oikeesti shokissa". Niiku et sillon oli tavallaan tosi vaikee ees uskoa että koko btob case kävis toteen, koska se oli niiiiiiiiiiin hulluu että oisin pystyny tollasen noin ennustamaan. Niiki oikeesti, tuntui että se mun suhtautuminen sillon -21 edellee oli sellane huh saatana jos tää käy toteen ni vittu järkytyn pahasti.</p><p></p><p>Se tuntu niinku niiiiii mahottomalt et oisin osunu oikeesee.</p><p></p><p></p><p>Mut ei saatana. Täs mä oon. Ja nytten se tuntuu niin "luonnolliselta" (mukamas... Mitään luonnollistahan tässä ei oikeasti ole) ja välillä tuntuu että unohan vaikka joksikin aikaa sen mistä tähän on tultu ja sitten taas muistan ja oon aina uudestaan silleen ":ooooooooooo" lmaooooooooo</p><p></p><p></p><p>Niiku että koska nykyään se on itsestäänselvyys että btob on se the keissi.</p><p></p><p>Mutta sitä tuppaa unohtumaan että tosiaan ajattelin SILLOIN ja näin sieluni silmin kuinka btob tulee olee se THE KEISSI. ei mikään normaali keissi, ei. Muistan että ajattelin vielä jotain että varmaan saattaa merkata jopa enemmän kuin bts. JA KATO MITÄ KÄVI. vieläpä se että siitä ois voinu tulla (vastoin mun ennustuksia) sellanen pieni keissi, tai pienempi, niiku vaikka nct:n kaltainen. Jos se ois ollu sattumaa. Siit ois voinu tulla pienempi keissi. Mut ei. Se meni TASAN sen ennustuksen mukaan. Isompi juttu kuin bts ja sitä rataa. Niin älä ees yritä sepittää siitä kuinka se on kaikki sattumaa XDDD literally i can't even explain</p><p></p><p>I thought it was going to be THE CASE and it DID become THE CASE.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>I T. I S. N O T. F U N N Y.</p><p></p><p>i repeat. En oo koskaan kokenu mitään creepympää tietyllä tapaa näin vois sanoo. Vittu heh heh. =DDDDDD</p><p></p><p></p><p></p><p>I JUST-</p><p></p><p>that FUCKING 😩😭 spring -21 or whenever it was I JUST I JUST???????????? 😭 i was listening to geuriwohada. NO I WONT UNDERSTAND. NO I WONT ACCEPT THIS. NO. its fucking up my whole psyche xDDDDDDD</p><p></p><p></p><p>I JUST-</p><p></p><p></p><p></p><p>LOPETA IT'S EVEN WORSE koska ajattelin sinä päivänä VITTU NÄIN: "se taitaa olla niin että en tuu muistaa tätä päivää l:n takii niin paljon kuin tän keissin takii vaikka l tosi vahva ihastuminen onkin". Ja katoin sitä vitun spring dayn kantta ja olin sillee vittu tää vitun mysteerimies nyt hämmentää jne. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Viiiiiitun vittu.</p><p></p><p></p><p>Siinä on kyllä päivä jonka haluisin huvikseni elää uudestaan lmao.</p><p></p><p>Idk hämmennyksen määrä kun teet jollekin vitun ällälle listaa niiku SE ihminen on se pääpointti mut yhtäkkiä se pointti vähän niinku vaihtuu kun vastaan tulee seo eunkwangin kappale ja sit vaa katot sitä koko listaa silleen "..............." Ja sillä listalla olevat muutkin kappaleet esim Y LLEGASTE TU on vaa sellasia että kuuntelet vittu esim sitä kun kävelet sitä käytävää ku oot tyylii lähös ja aattelet EUNKWANGIA siis silleen "hmm apparently thats my future man" niinku NYT YHTÄÄN EI NAURATA VITTU :DDDDDDDDDDDDD</p><p></p><p>Literally i</p><p></p><p>Joo siis mä kuuntelin sirä y llegaste tu ja se vaa tuntu niin maagiselt like i literally just knew.</p><p></p><p></p><p>So okay anyway.</p><p></p><p></p><p>Tuntu käännekohdalta.</p><p></p><p>Siis sellaselt et aa okei nyt oon löytänyt sen mun tulevan miehen. Toi se on. Koska oon varma siitä.</p><p></p><p></p><p>ÄLKÄÄ VITTU EDES-</p><p></p><p>MINÄ en edes itsekään usko tätä, kuinka voisin selittää tän vaikka jollekin esim äidilleni uskottavasti. (Ei sillä että tarviikaan välttämättä mut hahah skskdjdkdkdldkdksbdbdldldjdkdldldl)</p><p></p><p>Siis onks tää UNTA.</p><p></p><p>:Dd</p><p></p><p>Ja se vitun saatanan fakta että olin koko päivän ihan hämmentynyt asiasta silloin. Kun olin siellä paikas viel nii olin ihan hämmentynyt, vielä kotona olin edelleenkin ihan hämmentynyt siitä, olin varmasti vielä illallakin ihan hämmentynyt. Olin vielä monta päivää sen jälkeen ihan hämmentynyt vaikka en sitä asiaa koko ajan ajatellutkaan i think.</p><p></p><p>Hell, olin vielä joulukuussakin jokseenkin silleen että ajattelin asiaa vaikkakaan en koko ajan.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Mää en nyt taas jaksa :--------------D</p><p></p><p></p><p>Voi paskan vitut ja miks mul soi päässä dreamin. No se on JUST NIIN.</p><p></p><p>Oota mun pitää kerätä itteni nyt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 138570, member: 34"] Ku sehän tässä on kaikista creepyintä. Et niiku se on tällee.. siis imo ainakin ihan järjettömän outoa ja kinda creepyy. Tai siis sellasta et ei nyt ainakaan vaikuta sattumalta tippaakaan. Mut niinku outoo on kans se kuinka silloin se tuntui IHAN jotenki tavallaan järjettömältä ajatukselta. Koska siis jopa se tuntui järjettömän jotenki mahdottomalta ajatukselta että se mun ennustus kävis toteen ja btob:st todella tulis CASE. koska oli vaa niin random ennustus niin se tuntui ihan sairaan hyvält sattumalt. Siis tiäks silleen tyylil: "jos tää nyt TOSIAAN käy toteen niinku aattelin ni sit oon kyl sillee oikeesti shokissa". Niiku et sillon oli tavallaan tosi vaikee ees uskoa että koko btob case kävis toteen, koska se oli niiiiiiiiiiin hulluu että oisin pystyny tollasen noin ennustamaan. Niiki oikeesti, tuntui että se mun suhtautuminen sillon -21 edellee oli sellane huh saatana jos tää käy toteen ni vittu järkytyn pahasti. Se tuntu niinku niiiiii mahottomalt et oisin osunu oikeesee. Mut ei saatana. Täs mä oon. Ja nytten se tuntuu niin "luonnolliselta" (mukamas... Mitään luonnollistahan tässä ei oikeasti ole) ja välillä tuntuu että unohan vaikka joksikin aikaa sen mistä tähän on tultu ja sitten taas muistan ja oon aina uudestaan silleen ":ooooooooooo" lmaooooooooo Niiku että koska nykyään se on itsestäänselvyys että btob on se the keissi. Mutta sitä tuppaa unohtumaan että tosiaan ajattelin SILLOIN ja näin sieluni silmin kuinka btob tulee olee se THE KEISSI. ei mikään normaali keissi, ei. Muistan että ajattelin vielä jotain että varmaan saattaa merkata jopa enemmän kuin bts. JA KATO MITÄ KÄVI. vieläpä se että siitä ois voinu tulla (vastoin mun ennustuksia) sellanen pieni keissi, tai pienempi, niiku vaikka nct:n kaltainen. Jos se ois ollu sattumaa. Siit ois voinu tulla pienempi keissi. Mut ei. Se meni TASAN sen ennustuksen mukaan. Isompi juttu kuin bts ja sitä rataa. Niin älä ees yritä sepittää siitä kuinka se on kaikki sattumaa XDDD literally i can't even explain I thought it was going to be THE CASE and it DID become THE CASE. I T. I S. N O T. F U N N Y. i repeat. En oo koskaan kokenu mitään creepympää tietyllä tapaa näin vois sanoo. Vittu heh heh. =DDDDDD I JUST- that FUCKING 😩😭 spring -21 or whenever it was I JUST I JUST???????????? 😭 i was listening to geuriwohada. NO I WONT UNDERSTAND. NO I WONT ACCEPT THIS. NO. its fucking up my whole psyche xDDDDDDD I JUST- LOPETA IT'S EVEN WORSE koska ajattelin sinä päivänä VITTU NÄIN: "se taitaa olla niin että en tuu muistaa tätä päivää l:n takii niin paljon kuin tän keissin takii vaikka l tosi vahva ihastuminen onkin". Ja katoin sitä vitun spring dayn kantta ja olin sillee vittu tää vitun mysteerimies nyt hämmentää jne. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Viiiiiitun vittu. Siinä on kyllä päivä jonka haluisin huvikseni elää uudestaan lmao. Idk hämmennyksen määrä kun teet jollekin vitun ällälle listaa niiku SE ihminen on se pääpointti mut yhtäkkiä se pointti vähän niinku vaihtuu kun vastaan tulee seo eunkwangin kappale ja sit vaa katot sitä koko listaa silleen "..............." Ja sillä listalla olevat muutkin kappaleet esim Y LLEGASTE TU on vaa sellasia että kuuntelet vittu esim sitä kun kävelet sitä käytävää ku oot tyylii lähös ja aattelet EUNKWANGIA siis silleen "hmm apparently thats my future man" niinku NYT YHTÄÄN EI NAURATA VITTU :DDDDDDDDDDDDD Literally i Joo siis mä kuuntelin sirä y llegaste tu ja se vaa tuntu niin maagiselt like i literally just knew. So okay anyway. Tuntu käännekohdalta. Siis sellaselt et aa okei nyt oon löytänyt sen mun tulevan miehen. Toi se on. Koska oon varma siitä. ÄLKÄÄ VITTU EDES- MINÄ en edes itsekään usko tätä, kuinka voisin selittää tän vaikka jollekin esim äidilleni uskottavasti. (Ei sillä että tarviikaan välttämättä mut hahah skskdjdkdkdldkdksbdbdldldjdkdldldl) Siis onks tää UNTA. :Dd Ja se vitun saatanan fakta että olin koko päivän ihan hämmentynyt asiasta silloin. Kun olin siellä paikas viel nii olin ihan hämmentynyt, vielä kotona olin edelleenkin ihan hämmentynyt siitä, olin varmasti vielä illallakin ihan hämmentynyt. Olin vielä monta päivää sen jälkeen ihan hämmentynyt vaikka en sitä asiaa koko ajan ajatellutkaan i think. Hell, olin vielä joulukuussakin jokseenkin silleen että ajattelin asiaa vaikkakaan en koko ajan. Mää en nyt taas jaksa :--------------D Voi paskan vitut ja miks mul soi päässä dreamin. No se on JUST NIIN. Oota mun pitää kerätä itteni nyt. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja