Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 138651" data-attributes="member: 34"><p>SITÄ PAITSI. jos henkilö on pikkasen alipainon puolella tai pikkasen ylipainon puolella niin ei OIKEASTI ole mitään hätää, joten SE TURPA KIINNI KIITOS :DD </p><p></p><p>Totta kai se on vaarallista jos on todella todella ylipainoinen tai todella todella alipainoinen, (siis tää tuli taas kans mielee ku näin jonku jutun Eugenia cooneysta thats so concerning i-) mut jos se on edes jotenkuten ok rajoissa niin ne kommentit voi pitää ihan itellään. Silleen jos on Eugenia cooney tason alipainoinen on täysin ymmärrettävää olla todella huolissaan ja sellanen tilanne on hälyttävä. Mut jos on alipainonen mut ei niin paha niin antakaa ihmisten olla rauhassa jooko. Sama ylipainon kanssa. Jos se tilanne on oikeesti hälyttävä niin on ymmärrettävää olla huolissaan ja näin. Mut muuten turpa kiinni. Esimerkiks minä ja mun paino. Jos se on vittu 68kg niin missä vitun maailmassa se tilanne on vaarallinen ja hälyttävä? Silloin se suu pidetään vittu kiinni. Ei siis sillä että mitään ois nyt varsinaisesti tapahtunut, mut netti. Mul vaa menee hermo koska oon oikeesti täynnä tota, ja pelkästään se että nään että muiden kehoja arvostellaan laukasee myös mussa sen saatanallisen vitutuksen ja tekee vaan mieli olla silleen tunge se mielipitees nyt vaik perseesee ku ketää ei kiinnosta, vitun säälittävää oikeasti sellanen. Aaa. Ja varsinkin oon niin täynnä sellasia miehiä jotka on sillee "ewww overweight girls are disgusting" ja niiku emmä tiiä they basically treat us like shit. Niinku silleen tyylillä "hyi vittu kuka muka tykkää jostai läskist tytöst". Niinku noin ei oo ikinä ok sanoa, missään tilanteessa. Se on ok jos se on sun oma preferenssi että tykkäät laihoist, mut sekin pitää sanoo kiltisti eikä tolleen. Mut sellanen että saadaan meiät luulee et KUKAAN täs maailmas ei vois ikinä tykätä susta koska oot hiukan läskimpi? Niinku pitäkää päänne kiinni. Tää on se syy miks mun on niin vaikee uskoo et kukaa on ollu aidosti ihastunu muhun vaikka järjellä tiedän että jotkut on ollu. Mut jotenki tunnetasolla en voi ymmärtää sitä koska uskon edelleen sitä "läski = ruma ja kukaa ei haluu sua ikinä" narratiivia.</p><p></p><p></p><p>Vittu. Oon vaan niin overwhelmed nytten tällä hetkellä. Toivois et sais olla edes muutaman päivän rauhassa mut ku välillä tuntuu et JOKA PÄIVÄ törmäät jonkin sortin epäasialliseen kommentointiin tai jotain, jopa ne "puhutaan lihavuudesta" tyyppiset mainokset mitä joskus tulee triggeröi mulla joskus ihan helvetillisiä sisäisiä kriisejä ja joskus vaa alan itkee niist mainoksist. Vittu :D koska niist tulee vaa aina se fiilis et oot ruma. Se on Automaattinen mielleyhtymä.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>saatanan saatana. Meitsi olis kyllä ruma missä painossa vaan, kun on ruma niin on ruma ei voi mitään</p><p></p><p>(Ja miten tää taas alkoi kun vielä joitakin tunteja sitten olin MAAILMAN tyytyväisin mun KOKO ulkonäköön, siis jokaiseen kohtaan itessäni lmao it really is a rollercoaster)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 138651, member: 34"] SITÄ PAITSI. jos henkilö on pikkasen alipainon puolella tai pikkasen ylipainon puolella niin ei OIKEASTI ole mitään hätää, joten SE TURPA KIINNI KIITOS :DD Totta kai se on vaarallista jos on todella todella ylipainoinen tai todella todella alipainoinen, (siis tää tuli taas kans mielee ku näin jonku jutun Eugenia cooneysta thats so concerning i-) mut jos se on edes jotenkuten ok rajoissa niin ne kommentit voi pitää ihan itellään. Silleen jos on Eugenia cooney tason alipainoinen on täysin ymmärrettävää olla todella huolissaan ja sellanen tilanne on hälyttävä. Mut jos on alipainonen mut ei niin paha niin antakaa ihmisten olla rauhassa jooko. Sama ylipainon kanssa. Jos se tilanne on oikeesti hälyttävä niin on ymmärrettävää olla huolissaan ja näin. Mut muuten turpa kiinni. Esimerkiks minä ja mun paino. Jos se on vittu 68kg niin missä vitun maailmassa se tilanne on vaarallinen ja hälyttävä? Silloin se suu pidetään vittu kiinni. Ei siis sillä että mitään ois nyt varsinaisesti tapahtunut, mut netti. Mul vaa menee hermo koska oon oikeesti täynnä tota, ja pelkästään se että nään että muiden kehoja arvostellaan laukasee myös mussa sen saatanallisen vitutuksen ja tekee vaan mieli olla silleen tunge se mielipitees nyt vaik perseesee ku ketää ei kiinnosta, vitun säälittävää oikeasti sellanen. Aaa. Ja varsinkin oon niin täynnä sellasia miehiä jotka on sillee "ewww overweight girls are disgusting" ja niiku emmä tiiä they basically treat us like shit. Niinku silleen tyylillä "hyi vittu kuka muka tykkää jostai läskist tytöst". Niinku noin ei oo ikinä ok sanoa, missään tilanteessa. Se on ok jos se on sun oma preferenssi että tykkäät laihoist, mut sekin pitää sanoo kiltisti eikä tolleen. Mut sellanen että saadaan meiät luulee et KUKAAN täs maailmas ei vois ikinä tykätä susta koska oot hiukan läskimpi? Niinku pitäkää päänne kiinni. Tää on se syy miks mun on niin vaikee uskoo et kukaa on ollu aidosti ihastunu muhun vaikka järjellä tiedän että jotkut on ollu. Mut jotenki tunnetasolla en voi ymmärtää sitä koska uskon edelleen sitä "läski = ruma ja kukaa ei haluu sua ikinä" narratiivia. Vittu. Oon vaan niin overwhelmed nytten tällä hetkellä. Toivois et sais olla edes muutaman päivän rauhassa mut ku välillä tuntuu et JOKA PÄIVÄ törmäät jonkin sortin epäasialliseen kommentointiin tai jotain, jopa ne "puhutaan lihavuudesta" tyyppiset mainokset mitä joskus tulee triggeröi mulla joskus ihan helvetillisiä sisäisiä kriisejä ja joskus vaa alan itkee niist mainoksist. Vittu :D koska niist tulee vaa aina se fiilis et oot ruma. Se on Automaattinen mielleyhtymä. saatanan saatana. Meitsi olis kyllä ruma missä painossa vaan, kun on ruma niin on ruma ei voi mitään (Ja miten tää taas alkoi kun vielä joitakin tunteja sitten olin MAAILMAN tyytyväisin mun KOKO ulkonäköön, siis jokaiseen kohtaan itessäni lmao it really is a rollercoaster) [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja