Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 138835" data-attributes="member: 34"><p>"treenattu vartalo näyttää kivammalta"</p><p></p><p>Aijaa, kenen mielestä? Eiköhän niitä mielipiteitä oo aika paljon erilaisia</p><p>Ei mun tarvitse liikkua jos en halua :Dd mun liikkumiset on siinä että käyn joskus suht harvoin kävelyllä yms, mutta en tosiaan salille astu jalallanikaan</p><p></p><p></p><p></p><p>Nyt taas vihaan mun persettä ja tissejä. Ja muutenki jos on normaalipainoinen niin ei oo mitään syytä vihata niitä, ei oo kyllä muutenkaan mutta vielä älyttömämpää se on tässä tilanteessa (no ei kyllä sais sanoo näinkään koska ihan ku oisin ollu sillon läskimpänä vielä jotenkin enemmän ruma).</p><p></p><p>Tuntuu että mikään ei riitä. Ja siis pitkälti tää oman kropan vihaaminen tulee, niin mistä? Ihmisten kommenteista. Tai että se on ainakin mun kokemus.</p><p></p><p></p><p></p><p>Sen pitäis riittää että on normaalipainoinen. Eikä edes sitäkään tarvitse olla.</p><p></p><p></p><p></p><p>Tietysti ihmiset ei miellä tämmöistä vartaloa normaalipainoiseksi vaikka bmi niin sanookin. Totta helvetissä mulla vatsaa on ja reidetkin isot.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 138835, member: 34"] "treenattu vartalo näyttää kivammalta" Aijaa, kenen mielestä? Eiköhän niitä mielipiteitä oo aika paljon erilaisia Ei mun tarvitse liikkua jos en halua :Dd mun liikkumiset on siinä että käyn joskus suht harvoin kävelyllä yms, mutta en tosiaan salille astu jalallanikaan Nyt taas vihaan mun persettä ja tissejä. Ja muutenki jos on normaalipainoinen niin ei oo mitään syytä vihata niitä, ei oo kyllä muutenkaan mutta vielä älyttömämpää se on tässä tilanteessa (no ei kyllä sais sanoo näinkään koska ihan ku oisin ollu sillon läskimpänä vielä jotenkin enemmän ruma). Tuntuu että mikään ei riitä. Ja siis pitkälti tää oman kropan vihaaminen tulee, niin mistä? Ihmisten kommenteista. Tai että se on ainakin mun kokemus. Sen pitäis riittää että on normaalipainoinen. Eikä edes sitäkään tarvitse olla. Tietysti ihmiset ei miellä tämmöistä vartaloa normaalipainoiseksi vaikka bmi niin sanookin. Totta helvetissä mulla vatsaa on ja reidetkin isot. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja