Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 138991" data-attributes="member: 34"><p>Mutta asiasta toiseen en ymmärrä tätä: how fat you can be while still being normal weight. Koska tästähän mä oon tässä puhunut niin ihan oikeasti. Katon kuvaa itestäni ja oon niiin läski mutta silti SOMEHOW oon normaalipainoinen. Eikä siinä kaikki, olis varaa olla vielä jonkin verran painavampikin olematta silti muuta kuin normaalipainoinen. Mitä mä jotain sillon kirjotin että vasta 77 kg alkais mulle olee lievä ylipaino????? Niin aika läski voi kyllä olla ja olla silti normaalipainoinen.</p><p></p><p>Koska herranjestas oikeasti että oon läski. Tosin joihinkin verrattuna oon kyllä pieni. Mutta tuntuu että melkein kaikki ainakin mun ikäset on tosi hoikkia. No ei kyllä edes kaikki mutta se ny on se stereotypia. En tiiä, suurin osa ehkä mutta ei läheskään kaikki. On paljon mua isompiakin. Mutta tunnen itteni vaa niin läskiks ku katon niitä jotka on hoikkia. Tai ees mua vähän hoikempia. Sit oon vaaa sillee vau oon läski. Mut sit ku katon mua isompia ni oon sillee vau oon säälittävän pieni. </p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Vaikka kuinka yritän niin en voi sille mitään että vihaan itteeeeeniii. :)))))</p><p></p><p>Okei en tiiä vittu.</p><p></p><p>Vittu yritä ees.</p><p></p><p></p><p>Ja sit tää. Et oon ollu aina läski.</p><p></p><p>No okei, ihan lapsena en ollu. Mut heti jo joskus ala-asteella aloin silti olee läski eli "läski". Oikeestaa aika pieni mut silti läski kyl. Ja sit siitä asti oon AINA ollu tämmönen. AINA. aina aina aina aina aina aina aina. Koko ajan. Ihan sama vaikka oon harrastanu tanssii aika semi pitkäänkin siinä välissä. Eli oon myös liikkunut, vaikka nykyisin en paljoa liikukaan. En silti ollu muuta kun läski, sillonkaan.</p><p></p><p>Et en mä kyl ainakaa sen enempää jaksa yrittää jos edes se ei riitä että liikkuu aika paljon. Okei, meillä oli treenit ehkä kerran viikossa yleensä, mutta siihen päälle koululiikunta ja kävelyt yms kaikki tämmönen. Nii ei voi sanoo että siinä vaiheessa en ois liikkunu iha hyvin. (Nykyisin en todellakaan liiku noin paljon)</p><p></p><p></p><p></p><p>Niin jos en edes vittu liikkumallakaan pysty olee muuta kun läski niin sit mä varmaan vaan oon läski. Mä oon niin väsyny oottamaan et tuunko koskaa kelpaamaa. Vuostolkulla odotettu enkä vielkää kelpaa.</p><p></p><p>Joten kai mun on sit kelvattava tämmösenä, läskinä. Tässä paljon muutakaa oo tehtävis.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 138991, member: 34"] Mutta asiasta toiseen en ymmärrä tätä: how fat you can be while still being normal weight. Koska tästähän mä oon tässä puhunut niin ihan oikeasti. Katon kuvaa itestäni ja oon niiin läski mutta silti SOMEHOW oon normaalipainoinen. Eikä siinä kaikki, olis varaa olla vielä jonkin verran painavampikin olematta silti muuta kuin normaalipainoinen. Mitä mä jotain sillon kirjotin että vasta 77 kg alkais mulle olee lievä ylipaino????? Niin aika läski voi kyllä olla ja olla silti normaalipainoinen. Koska herranjestas oikeasti että oon läski. Tosin joihinkin verrattuna oon kyllä pieni. Mutta tuntuu että melkein kaikki ainakin mun ikäset on tosi hoikkia. No ei kyllä edes kaikki mutta se ny on se stereotypia. En tiiä, suurin osa ehkä mutta ei läheskään kaikki. On paljon mua isompiakin. Mutta tunnen itteni vaa niin läskiks ku katon niitä jotka on hoikkia. Tai ees mua vähän hoikempia. Sit oon vaaa sillee vau oon läski. Mut sit ku katon mua isompia ni oon sillee vau oon säälittävän pieni. Vaikka kuinka yritän niin en voi sille mitään että vihaan itteeeeeniii. :))))) Okei en tiiä vittu. Vittu yritä ees. Ja sit tää. Et oon ollu aina läski. No okei, ihan lapsena en ollu. Mut heti jo joskus ala-asteella aloin silti olee läski eli "läski". Oikeestaa aika pieni mut silti läski kyl. Ja sit siitä asti oon AINA ollu tämmönen. AINA. aina aina aina aina aina aina aina. Koko ajan. Ihan sama vaikka oon harrastanu tanssii aika semi pitkäänkin siinä välissä. Eli oon myös liikkunut, vaikka nykyisin en paljoa liikukaan. En silti ollu muuta kun läski, sillonkaan. Et en mä kyl ainakaa sen enempää jaksa yrittää jos edes se ei riitä että liikkuu aika paljon. Okei, meillä oli treenit ehkä kerran viikossa yleensä, mutta siihen päälle koululiikunta ja kävelyt yms kaikki tämmönen. Nii ei voi sanoo että siinä vaiheessa en ois liikkunu iha hyvin. (Nykyisin en todellakaan liiku noin paljon) Niin jos en edes vittu liikkumallakaan pysty olee muuta kun läski niin sit mä varmaan vaan oon läski. Mä oon niin väsyny oottamaan et tuunko koskaa kelpaamaa. Vuostolkulla odotettu enkä vielkää kelpaa. Joten kai mun on sit kelvattava tämmösenä, läskinä. Tässä paljon muutakaa oo tehtävis. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja