Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 138994" data-attributes="member: 34"><p>Hmm. Mietin vaan että mistä lähtien mulla on ollu se niin sanottu läskin identiteetti. </p><p></p><p>Vähintään vuodesta 2010. Mutta varmasti aiemminkin koska vaihdoin koulua 2009 ja siellä aiemmassa koulussa mulle kuittailtiin jo asiasta joten mulla oli silloin jo ongelma (ainakin jonkinlainen) asiasta. Totta kai, jos sulle kuittaillaan siitä. Eli vähintään 2009 asti ellei aiemmin. Huom, 2009 täytin 11. Oikeasti mitä vittua. Menetän uskoni tähän koko maailmaan. Kukaan ei oo turvassa tältä, ei kukaa.</p><p></p><p>Mulle oltiin kyllä ilkeitä, muistan hyvin, jo päiväkodissa, mutta en tiedä liittyikö se millään tavalla painoon tai sellaseen. Mulla oli ainakin jonkun vitun kusipään mielestä väärän värinen paita niin siks en sopinut joukkoon :) en ymmärrä miten noin nuori voi olla sellanen kusipää. Miten se on mahollista? Onko sen vanhemmat niin totaalisia idiootteja kans vai :D koska oikeasti jos päiväkoti-ikäiset kiusaa nii idk anymore. Kai kusipäisyydellä ei oo sit ikärajaa. Painukoo vittuu seki jätkä xDd en ees muista kuka se oli, en nimee enkä mitään, mut muistan sen kommentin. Well suck my dick lmao, and go die in a hole or something.</p><p></p><p>Joo, en usko että mulla vielä päiväkodissa oli läskin identiteetti, eikä ehkä eskarissakaan, mutta ala-asteella varmasti kyllä. Ja siitä lähtien on ollu aina. Jotenki omituista ajatella että joskus en oo nähny itteeni läskinä? Siitä on niin kauan... Kummallista koska kun miettii että se on ollu niin kauan niin pysyvä osa mua. Niin ihan omituista ajatella itteäni muka ilman sitä?? Niiku hähh.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 138994, member: 34"] Hmm. Mietin vaan että mistä lähtien mulla on ollu se niin sanottu läskin identiteetti. Vähintään vuodesta 2010. Mutta varmasti aiemminkin koska vaihdoin koulua 2009 ja siellä aiemmassa koulussa mulle kuittailtiin jo asiasta joten mulla oli silloin jo ongelma (ainakin jonkinlainen) asiasta. Totta kai, jos sulle kuittaillaan siitä. Eli vähintään 2009 asti ellei aiemmin. Huom, 2009 täytin 11. Oikeasti mitä vittua. Menetän uskoni tähän koko maailmaan. Kukaan ei oo turvassa tältä, ei kukaa. Mulle oltiin kyllä ilkeitä, muistan hyvin, jo päiväkodissa, mutta en tiedä liittyikö se millään tavalla painoon tai sellaseen. Mulla oli ainakin jonkun vitun kusipään mielestä väärän värinen paita niin siks en sopinut joukkoon :) en ymmärrä miten noin nuori voi olla sellanen kusipää. Miten se on mahollista? Onko sen vanhemmat niin totaalisia idiootteja kans vai :D koska oikeasti jos päiväkoti-ikäiset kiusaa nii idk anymore. Kai kusipäisyydellä ei oo sit ikärajaa. Painukoo vittuu seki jätkä xDd en ees muista kuka se oli, en nimee enkä mitään, mut muistan sen kommentin. Well suck my dick lmao, and go die in a hole or something. Joo, en usko että mulla vielä päiväkodissa oli läskin identiteetti, eikä ehkä eskarissakaan, mutta ala-asteella varmasti kyllä. Ja siitä lähtien on ollu aina. Jotenki omituista ajatella että joskus en oo nähny itteeni läskinä? Siitä on niin kauan... Kummallista koska kun miettii että se on ollu niin kauan niin pysyvä osa mua. Niin ihan omituista ajatella itteäni muka ilman sitä?? Niiku hähh. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja