Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 138998" data-attributes="member: 34"><p>Ku mul on just se et oon aina ollu läski ni se on mun identiteetti. Sillee et en oo minä jos en oo läski, mut silti lapsena en ainakaan oo ajatellu niin. Siis sillee eskarissa just esim.</p><p></p><p>Ook en tiiä. </p><p></p><p>On muute jännä kuinka oon joutunu silmätikuks ihan kaikkialla minne oon mennykin. Niin päiväkodissa kuin koulussakin, niin riparilla kuin muillakin leireillä missä oon ollu. Jopa lukiossa olin edelleen occasionally silmätikkuna.</p><p></p><p>Jos sua kiusataan joka paikassa minne ikinä meetkin, ei pelkästään koulussa, niin kyllä se alkaa tuntuu siltä et mus on jotain vikaa jos KAIKKI on sitä mieltä.</p><p></p><p>Ja tosiaan toi sama jatkunu sieltä päiväkodista lopulta sit sinne lukioikään asti. Hmm. Sen jälkeen rauhottunu, mut sen lisäks seksuaalinen häirintä, joka varmasti hämmentää kyllä hieman sitä päätä, kun ajattelee että jos oon kerran niin ruma ja ällöttävä mutta miten voin olla jos kerran oon näköjään niin hot että tietyt henkilöt ei voi pitää käsiään poissa mun keholta??? Makes sense.</p><p></p><p></p><p>Ainiin, yks mun koulukiusaajista myös häiritsi mua seksuaalisesti. Ei tosin mitenkään koskemalla. Tai niiku eikse lasketa seksuaaliseks häirinnäks jos se on sillee tyylii "uuh *mun nimi*" tai sillee tyylil "haluun panna sua", of course making it sound like a joke, sillee et se kuitenkin on sillee hyi vittu. Hmm. Of course se tuskin oikeesti oli mitenkää sitä mieltä et oon hot, mut joskus huvitan itseäni ajattelemalla että lmao entä jos sillä oli oikeestiki jotai salasii fantasioit must ja sit se vaa yritti verhota sen siihe haukkumisee XD ei välttämättä mut lmao jos ois. Mut siis siitä huolimatta vaikka se oikeestikin on saattanu olla sillee tosissaa et hyi vittu oot ruma niin eikös se silti oo seksuaaliseks häirinnäks laskettavaa koska se kuitenkin käsittelee aihetta, vaikka se onkin sanottu sillee sarkastisesti tyylillä "uh haluun panna sua" jne u know. Vaikka se olikin tarkotettu korostamaan sitä kuinka ruma sen mielestä oon. :]</p><p></p><p>Oh ainiin ja jopa mun tissejä kommentoitiin yläasteel (no okei, kenen ei toisaalt) joten ei sekään ihme miks vihaan niitä.</p><p></p><p>Tai no siin on kyl myös se et kosk ne on saggy ja sellasii harvemmin näkyy esim medias. </p><p></p><p></p><p>Mut yleensäkin se että naiset ei saa rauhas olla olemassa et niiden tissei kommentoidaa jo yläasteikäsinä.</p><p></p><p>Se ei oo ihme et mul on ongelmallinen, TODELLA ongelmallinen, suhde niihin. Jopa niin paljon että tuntuu etten vaa pysty nauttii elämäst. :) Siks että mun tissit on niin:) ei-hyvät :)</p><p></p><p>Like honestly i can't look at myself bye</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 138998, member: 34"] Ku mul on just se et oon aina ollu läski ni se on mun identiteetti. Sillee et en oo minä jos en oo läski, mut silti lapsena en ainakaan oo ajatellu niin. Siis sillee eskarissa just esim. Ook en tiiä. On muute jännä kuinka oon joutunu silmätikuks ihan kaikkialla minne oon mennykin. Niin päiväkodissa kuin koulussakin, niin riparilla kuin muillakin leireillä missä oon ollu. Jopa lukiossa olin edelleen occasionally silmätikkuna. Jos sua kiusataan joka paikassa minne ikinä meetkin, ei pelkästään koulussa, niin kyllä se alkaa tuntuu siltä et mus on jotain vikaa jos KAIKKI on sitä mieltä. Ja tosiaan toi sama jatkunu sieltä päiväkodista lopulta sit sinne lukioikään asti. Hmm. Sen jälkeen rauhottunu, mut sen lisäks seksuaalinen häirintä, joka varmasti hämmentää kyllä hieman sitä päätä, kun ajattelee että jos oon kerran niin ruma ja ällöttävä mutta miten voin olla jos kerran oon näköjään niin hot että tietyt henkilöt ei voi pitää käsiään poissa mun keholta??? Makes sense. Ainiin, yks mun koulukiusaajista myös häiritsi mua seksuaalisesti. Ei tosin mitenkään koskemalla. Tai niiku eikse lasketa seksuaaliseks häirinnäks jos se on sillee tyylii "uuh *mun nimi*" tai sillee tyylil "haluun panna sua", of course making it sound like a joke, sillee et se kuitenkin on sillee hyi vittu. Hmm. Of course se tuskin oikeesti oli mitenkää sitä mieltä et oon hot, mut joskus huvitan itseäni ajattelemalla että lmao entä jos sillä oli oikeestiki jotai salasii fantasioit must ja sit se vaa yritti verhota sen siihe haukkumisee XD ei välttämättä mut lmao jos ois. Mut siis siitä huolimatta vaikka se oikeestikin on saattanu olla sillee tosissaa et hyi vittu oot ruma niin eikös se silti oo seksuaaliseks häirinnäks laskettavaa koska se kuitenkin käsittelee aihetta, vaikka se onkin sanottu sillee sarkastisesti tyylillä "uh haluun panna sua" jne u know. Vaikka se olikin tarkotettu korostamaan sitä kuinka ruma sen mielestä oon. :] Oh ainiin ja jopa mun tissejä kommentoitiin yläasteel (no okei, kenen ei toisaalt) joten ei sekään ihme miks vihaan niitä. Tai no siin on kyl myös se et kosk ne on saggy ja sellasii harvemmin näkyy esim medias. Mut yleensäkin se että naiset ei saa rauhas olla olemassa et niiden tissei kommentoidaa jo yläasteikäsinä. Se ei oo ihme et mul on ongelmallinen, TODELLA ongelmallinen, suhde niihin. Jopa niin paljon että tuntuu etten vaa pysty nauttii elämäst. :) Siks että mun tissit on niin:) ei-hyvät :) Like honestly i can't look at myself bye [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja