Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 139006" data-attributes="member: 34"><p>Yep i seem to be midsize?</p><p></p><p>Eli oikeastaan en ees voi sanoo et oon fat. I see it now. Mut täytyy myös ymmärtää se että oon koko elämäni kuullu sitä et mua sanotaan läskiks, vaikka en KOSKAAN oo ollu läski. Siis l ä s k i. Vaan nimenomaan midsize. En skinny myöskään.</p><p></p><p>Mut Tottakai mun kokoisia sanotaan läskiks, muutenki kaikki paitsi skinny on "hyi mikä läski". Nyt vasta tajuun kunnolla et mähän en edes voi sanoa itseäni lihavaksi koska se ei oo totta.</p><p></p><p></p><p>Niinku okei kosk katoin kuvia siit mitä tarkottaa midsize niin aika pitkälti mun kehon näköisiä ne oli.</p><p></p><p>Mut sehän oli aina sama asia kuin läski. Niin se ei oo ihme että oon myös sanonu itteäni läskiksi. Mut mä en edes ole. Uskomatonta oikeest.</p><p></p><p>En kyl ymmärrä kuinka voin olla keskikokoinen koska tietyllä tapaa se kuulostaa hoikalta sellaselt normaalilt hoikalta. Ja mä taas oon iso. See? Mä OLEN iso mutta kun mä en ole mikään lihava silti. Keskikokoinen mutta kun keskikokoinen kuulostaa liian pieneltä mun kehon kooks. :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 139006, member: 34"] Yep i seem to be midsize? Eli oikeastaan en ees voi sanoo et oon fat. I see it now. Mut täytyy myös ymmärtää se että oon koko elämäni kuullu sitä et mua sanotaan läskiks, vaikka en KOSKAAN oo ollu läski. Siis l ä s k i. Vaan nimenomaan midsize. En skinny myöskään. Mut Tottakai mun kokoisia sanotaan läskiks, muutenki kaikki paitsi skinny on "hyi mikä läski". Nyt vasta tajuun kunnolla et mähän en edes voi sanoa itseäni lihavaksi koska se ei oo totta. Niinku okei kosk katoin kuvia siit mitä tarkottaa midsize niin aika pitkälti mun kehon näköisiä ne oli. Mut sehän oli aina sama asia kuin läski. Niin se ei oo ihme että oon myös sanonu itteäni läskiksi. Mut mä en edes ole. Uskomatonta oikeest. En kyl ymmärrä kuinka voin olla keskikokoinen koska tietyllä tapaa se kuulostaa hoikalta sellaselt normaalilt hoikalta. Ja mä taas oon iso. See? Mä OLEN iso mutta kun mä en ole mikään lihava silti. Keskikokoinen mutta kun keskikokoinen kuulostaa liian pieneltä mun kehon kooks. :D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja