Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 139058" data-attributes="member: 34"><p>Alkaa mennä hermo fatphobiaan. Even if fat IS unhealthy. Even if it is. Niin. Why do you have to be healthy to be beautiful? You don't.</p><p></p><p>You really don't have to be healthy to be beautiful, that's just common sense.</p><p></p><p>Like</p><p></p><p>Am i not beautiful because i have this constant pain in my soul ever since i was born basically?</p><p></p><p>Like lets face it i'm not healthy, my mind is not healthy and i don't know if it ever was even healthy. But am i not beautiful because i'm not healthy?</p><p></p><p>If i was fat, like bigger than i already am. Then would i be UGLY just because i'm unhealthy?</p><p></p><p></p><p></p><p>If i'm an alcoholic ot a drug addict? Am i ugly because i'm unhealthy??</p><p></p><p>Enkö mä oo kaunis jos mulla on diabetes, jos mulla on syöpä, jos mulla on endometrioosi, jos mulla on masennus, jos mulla on... Name any illness.</p><p></p><p></p><p></p><p>Jos mä olisin lihava, niin se on mahdollista että se ei oo terveellistä, mutta enkö mä oo kaunis vaikka mun kroppa esim struggles?</p><p></p><p></p><p>Sillä ei oo mitään tekemistä ulkonäön kanssa. Se ei edes liity asiaan.</p><p></p><p>If i'm unhealthy or anyone is unhealthy then so be it, mut miks siihen pitää vetää joku ulkonäköasia mukaan?</p><p></p><p>I'm not even fat, but like, the people who are. Ja siis silti minäkin oon saanu kuulla sitä "sä vaan syöt niin paljon" vaikka en oo ikinä elämässäni ollu lihava.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Sitä paitsi epäterveellisyys on loppupeleissä jokaisen oma asia. En minä vingu mun isälle joka saatanan sekunti sen juomisesta ja röökin poltosta ja syömättömyydestä. Ihmisellä kuitenkin on oma vapaa tahto, tai näin oon kuvitellut. Onko se epäterveellisyys sitten kenenkään muun asia? Itsehän ainakaan en edes jaksa enää välittää mun läheisten terveydestä (lähinnä isä ja broidi, niistä tässä puhun). Oon ottanu nykyään vaan sen linjan että tää ei oo enää mun asia huolehtia. Oon jonkin verran yrittänyt sanoa (en siks et haluun nalkuttaa vaan siks et oon kokenu syyllisyyttä jos en yritä auttaa) mut enää tää ei oo mun asia. Jokainen tekee omat valintansa ja niin sen pitää mennäkin. Sama asia koskee läskiyttä. Siitä ei tarvitse nalkuttaa loputtomiin koska se voi ahdistaa ja tosiaan kuten sanottu, jokainen tekee omat valintansa. Ja niin sen pitää mennäkin.</p><p></p><p></p><p></p><p>Siis jopa mua ahdistaa ihan vitusti se "laihduta, toi on epäterveellistä" vaikka en edes ole lihava.</p><p></p><p></p><p></p><p>Joo, aika moni asia tässä maailmassa on epäterveellistä ja aika moni ihminen silti niitä tekee, kuten vaikka just tupakka. Siis toi nalkutus ei kiinnosta yhtään ketään. Se on ihan oma asia. Se on OMA päätös. Niinkuin mun mummukin aina sanoo tupakoimisesta et sit ku hän lopetti ni sit vaa lopetti ja se johtui vaan siitä että se oli päättänyt sen ite niin. Muiden on ihan turha alottaa sitä nalkutusta kun se ei kuitenkaan tehoa. Ihminen päättää ite sen mitä päättää.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Mutta kaikista törkein asia on nimenomaan se että epäterveellisyyteen vedetään joku rumuusaspekti mukaan. Niillähän ei ole mitään tekemistä keskenään, ja se loukkaa kaikista eniten.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 139058, member: 34"] Alkaa mennä hermo fatphobiaan. Even if fat IS unhealthy. Even if it is. Niin. Why do you have to be healthy to be beautiful? You don't. You really don't have to be healthy to be beautiful, that's just common sense. Like Am i not beautiful because i have this constant pain in my soul ever since i was born basically? Like lets face it i'm not healthy, my mind is not healthy and i don't know if it ever was even healthy. But am i not beautiful because i'm not healthy? If i was fat, like bigger than i already am. Then would i be UGLY just because i'm unhealthy? If i'm an alcoholic ot a drug addict? Am i ugly because i'm unhealthy?? Enkö mä oo kaunis jos mulla on diabetes, jos mulla on syöpä, jos mulla on endometrioosi, jos mulla on masennus, jos mulla on... Name any illness. Jos mä olisin lihava, niin se on mahdollista että se ei oo terveellistä, mutta enkö mä oo kaunis vaikka mun kroppa esim struggles? Sillä ei oo mitään tekemistä ulkonäön kanssa. Se ei edes liity asiaan. If i'm unhealthy or anyone is unhealthy then so be it, mut miks siihen pitää vetää joku ulkonäköasia mukaan? I'm not even fat, but like, the people who are. Ja siis silti minäkin oon saanu kuulla sitä "sä vaan syöt niin paljon" vaikka en oo ikinä elämässäni ollu lihava. Sitä paitsi epäterveellisyys on loppupeleissä jokaisen oma asia. En minä vingu mun isälle joka saatanan sekunti sen juomisesta ja röökin poltosta ja syömättömyydestä. Ihmisellä kuitenkin on oma vapaa tahto, tai näin oon kuvitellut. Onko se epäterveellisyys sitten kenenkään muun asia? Itsehän ainakaan en edes jaksa enää välittää mun läheisten terveydestä (lähinnä isä ja broidi, niistä tässä puhun). Oon ottanu nykyään vaan sen linjan että tää ei oo enää mun asia huolehtia. Oon jonkin verran yrittänyt sanoa (en siks et haluun nalkuttaa vaan siks et oon kokenu syyllisyyttä jos en yritä auttaa) mut enää tää ei oo mun asia. Jokainen tekee omat valintansa ja niin sen pitää mennäkin. Sama asia koskee läskiyttä. Siitä ei tarvitse nalkuttaa loputtomiin koska se voi ahdistaa ja tosiaan kuten sanottu, jokainen tekee omat valintansa. Ja niin sen pitää mennäkin. Siis jopa mua ahdistaa ihan vitusti se "laihduta, toi on epäterveellistä" vaikka en edes ole lihava. Joo, aika moni asia tässä maailmassa on epäterveellistä ja aika moni ihminen silti niitä tekee, kuten vaikka just tupakka. Siis toi nalkutus ei kiinnosta yhtään ketään. Se on ihan oma asia. Se on OMA päätös. Niinkuin mun mummukin aina sanoo tupakoimisesta et sit ku hän lopetti ni sit vaa lopetti ja se johtui vaan siitä että se oli päättänyt sen ite niin. Muiden on ihan turha alottaa sitä nalkutusta kun se ei kuitenkaan tehoa. Ihminen päättää ite sen mitä päättää. Mutta kaikista törkein asia on nimenomaan se että epäterveellisyyteen vedetään joku rumuusaspekti mukaan. Niillähän ei ole mitään tekemistä keskenään, ja se loukkaa kaikista eniten. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja