Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 139061" data-attributes="member: 34"><p>En tiedä mitä mun pitäis tehdä? Entä jos ei ookaan mitään? Entäs jos sillä ei ookaan yhtään mitään väliä mitä teen?.</p><p></p><p>En ainakaan tiedä mitä muutakaan joten ei kai sillä sitten oo.</p><p></p><p>Tai en vaan oikein ymmärrä että miks ees oon täällä.</p><p></p><p>Tai miten mun elämä on lähteny muotoutuu koska en oikee ymmärrä mitä tapahtui sillon ku olin ihan pieni.</p><p></p><p>En koskaan oikeen tajunnu mistä elämässä on kyse. Siis silloin. Niin sitten ihmettelin kai että mitä mun oikee pitää täällä tehä ja vaan niiku se kaikki on ollu ihan hirveetä tuskaa.</p><p></p><p>Ku en oikeesti tiedä enkä usko että oikeestaan on mitään tollasta.</p><p></p><p>Vaikka joskus luulinkin että on. Mutta ilmeisesti ei ole.</p><p></p><p>Voiko tosiaa olla niin että oonkin vapaa?</p><p></p><p>Haluisin ainakin olla</p><p></p><p>Et mun ei enää koskaan tarvis miettiä sitä.</p><p></p><p>Mut en oikee usko et sitä päivää tulee ikinä. Koko mun elämä on pilattu vaa nii pahasti et täs ei oo mitään järkee. En tiedä missä helvetissä mun kuuluu ees olla ja mitä tehä. En tiiä mitä sanoa en tiiä mitä tehä. En tiiä miks oon tässä. En tiiä mitä mun päässä tapahtuu. Oon aina luullu et tää asia mun elämässä on jotenki tärkee mut se ei taida ollakaan. Se pn ollu se tärkein asia kaikista. Nyt kun se ei ookaan se mitä pitää tehdä, koska tajusin et miks mä edes ajattelisin niin, tai miks mun pitäis edes ajatella niin, ni se vaa jotenki. Eihän millään ookaan mitään merkitystä enää. No ei kai tässä sitten muuta ku elää vaan jotenkin tän paskan elämän and then be done with it. Jos ei kerran oo mitään mitä pitää tehdä ni tehää sit mitä vaa, en mä vittu tiedä. Älä multa kysy enhän mä tee muuta ku yritän selvitä jotenki. Ei tähän oo yhtään mitään. Siinä sit vaa ollaan ja kituutetaa tää laiffi loppuu asti. Ja sitten varmaan kun kuolen niin jos se on totta mitä Matt esim selittää niin sitten varmaan ensimmäistä kertaa ymmärrän oikeasti kaiken täysin. Harmi että elämän aikana sitä ei voi ymmärtää, vasta kuollessa. Jollain tapaa se saa mut odottamaan sitä innokkaasti, vaikka toisaalta pelkään silti edelleen niin paljon että en kyllä haluu kuolemaakaan. Mut on mattin vidit silti paljon auttanut siihen jos miettii niitä paniikkikohtauksia mitä sain kuolemasta aiemmin. Nyt enää harvoin meinaa mennä lievästi paniikin puolelle mut most of the time ei ahdista oikeastaan edes. Varsinkin kun miettii että jos kuolen vanhana vasta, siis silleen että ehdin about samaan ikään ku isovanhemmat, niin se on aika pitkä elämä. Jos nytten jo tuntuu että tavallaan on menny nopeesti mutta tavallaan siitä on ihan järkyttävän kauan kun vaik mä oon ollu päiväkodis. Nii juu. Ja oon sentää vast 24. Et huhhuh joo. Jos täs johonkin 80-vuotiaaks vähintään keikutaan ni on se aika vitun pitkä aika. Mutta en tiiä.</p><p></p><p>Toisaalta se on harmi että mun elämä on ollu tämmöstä. Tuntuu etten koskaan pääse tästä yli........</p><p></p><p>Ku mietin vaa jotenki että auttaako tähän enää koskaan mikään.........</p><p></p><p></p><p>Nyt ois kyllä tilausta spirit guidien yms neuvoille 😩 ei vaa for real oon täysin hukassa mut niinhän mä oon ollu koko elämäni. Ei paljon naurata tässä vaiheessa.</p><p></p><p></p><p></p><p>Toisaalta..........</p><p></p><p>Sitte tää toine helvetin outo asia mun elämässä.</p><p></p><p>Selasin taas niitä eräitä vanhoja kuvia niin vittu................. Olin vaa sillee jooh ei täst oikee voi muuta päätellä ku et joko eunkwang on mun soulmate tai sitten tässä on ihan oikeesti jotai iha vitu outoo kosk ei oo mahollista et noin käy, vaan silti niin kävi. Niiku literally sain sätkyjä kun katoin sitä yhtä the song stagee, siis se jonka katoin sillon 7.7. niin öö. Muistin vaa miten...... Se tuntu semmoselt sillon ja sitten samaan aikaan muistin miltä must tuntu 26.10.2020. ja. Tein johtopäätöksen et sen on oltava niin. Ei tollasta oo tapahtunut kenenkään toisen kohdalla. Eihän? Ihan liian outoa. Voi viddu koska mä sanon et miten noin voi käydä ja sitten LOPPUJEN LOPUKS mä päädyn rakastumaan siihen samaan ihmiseen niin että heti kun se tapahtuu niin katon sen lärviä ja ajattelen et toi ihminen on maailman täydellisin. Kirjaimellisesti muistan kuinka makasin sängyllä, kuuntelin musaa ja olin just kattonu jonku vidin ja ajattelin että jos se ei oo toi ihminen niin en haluu edes tietää.</p><p></p><p></p><p></p><p>Edelleen ei vieläkään kukaan muu oo menny siit yli vaikka pahoja ne onkin, toki.</p><p></p><p>Niin mikä on se todennäköisyys. Että ensin se EI OO se mun elämäni rakkaus mutta silti tunnen et toi on se oikee mut se ei vaan silleen oo mun elämäni rakkaus.</p><p></p><p>Mut sitten kun myöhemmin rakastun siihen niin sitten se ON mun elämäni rakkaus.</p><p></p><p>Nii et sä voi tuntee et se on se oikee jos se ei oo totta.</p><p></p><p>Et sä voi tuntee tolleen et toi on se oikee jos se ei oo mikään suuri rakkaus sulle edes. Ilman että se on oikeesti se totuus. Ei oo paljo vaihtoehtoja tho?? Sen on oltava totta koska ei sitä olis käyny muuten.</p><p></p><p></p><p>Miks muuten olisin edes ajatellut että toi on se oikee?</p><p></p><p>Huvikseni??</p><p></p><p>Ei ihmiset kadullakaan kävele ja törmää johonki täysin ventovieraaseen ihmiseen ja ajattele et "oh toi on se oikee" ilman mitään vitun syytä.</p><p></p><p>Ei tollasia herranjestas tapahdu ilman syytä.</p><p></p><p></p><p>VARSINKIN kun mulla ei ollu esim huista edes mitään tollasta (sitä ei lasketa että katoin sitä kuvaa koska en ajatellut varsinaisesti että toi on se oikee tai että toi on mun tuleva mies, lol).</p><p></p><p></p><p>Siis se eunkwang keissi oli silloin kun joku salama kirkkaalta taivaalta siis aivan ei-mistään tulee sellanen claircognizance tunne että thats IT, ei kukaan muu. Näin vaan sieluni silmin kuinka thats literally my man. Eikä se ollu millään tavalla rakas mulle, se oli täysin ventovieras, kuten sanoin, periaatteessa sama kuin kävelisit kadulla ja olisit jostain vastaantulevasta yhtäkkiä silleen wow okei THAT ONE is my future man. Niinku lmao? Okei??</p><p></p><p>Lol mää vaa kuuntelin sitä sen biisua ja olin tyyliin sillee ookei jos toi on mun tuleva mies...... Niin hmm kelpaaks tää skenaario mulle et oonko ok niinku sen kanssa et toi on mun tuleva mies, et kuulostaakse hyvältä. Niin sit siin jossaki vaiheessa vaan ajattelin että okei kyl toi mulle kelpaa varmaankin en mä sillä ja tuntuuhan tää tosi magical ja semmoselt et i kinda like the idea tho??? Mut sit vaan olin sillee ok im confused + i still like L too much etc etc 😂💀</p><p></p><p></p><p></p><p>Nii fast forward siitä pikkasen ja rakastun siihen yhtäkkiä ja silleeennnnnnnnnmmnnnnnn ööm juu? Ja siis nimenomaan silleen että se oli about heti love of my life asemassa et siin ei kyl.... Paljoa kyselty edes....... Ja mitäs vittua nyt taas sitten....................</p><p></p><p></p><p></p><p>HALUUNKO EES TIETÄÄ mut kuulostaahan tää siltä että ei saatana, ei paljon muita vaihtoehtoja oo soulmateks ku KWANG XDDDDDDD</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 139061, member: 34"] En tiedä mitä mun pitäis tehdä? Entä jos ei ookaan mitään? Entäs jos sillä ei ookaan yhtään mitään väliä mitä teen?. En ainakaan tiedä mitä muutakaan joten ei kai sillä sitten oo. Tai en vaan oikein ymmärrä että miks ees oon täällä. Tai miten mun elämä on lähteny muotoutuu koska en oikee ymmärrä mitä tapahtui sillon ku olin ihan pieni. En koskaan oikeen tajunnu mistä elämässä on kyse. Siis silloin. Niin sitten ihmettelin kai että mitä mun oikee pitää täällä tehä ja vaan niiku se kaikki on ollu ihan hirveetä tuskaa. Ku en oikeesti tiedä enkä usko että oikeestaan on mitään tollasta. Vaikka joskus luulinkin että on. Mutta ilmeisesti ei ole. Voiko tosiaa olla niin että oonkin vapaa? Haluisin ainakin olla Et mun ei enää koskaan tarvis miettiä sitä. Mut en oikee usko et sitä päivää tulee ikinä. Koko mun elämä on pilattu vaa nii pahasti et täs ei oo mitään järkee. En tiedä missä helvetissä mun kuuluu ees olla ja mitä tehä. En tiiä mitä sanoa en tiiä mitä tehä. En tiiä miks oon tässä. En tiiä mitä mun päässä tapahtuu. Oon aina luullu et tää asia mun elämässä on jotenki tärkee mut se ei taida ollakaan. Se pn ollu se tärkein asia kaikista. Nyt kun se ei ookaan se mitä pitää tehdä, koska tajusin et miks mä edes ajattelisin niin, tai miks mun pitäis edes ajatella niin, ni se vaa jotenki. Eihän millään ookaan mitään merkitystä enää. No ei kai tässä sitten muuta ku elää vaan jotenkin tän paskan elämän and then be done with it. Jos ei kerran oo mitään mitä pitää tehdä ni tehää sit mitä vaa, en mä vittu tiedä. Älä multa kysy enhän mä tee muuta ku yritän selvitä jotenki. Ei tähän oo yhtään mitään. Siinä sit vaa ollaan ja kituutetaa tää laiffi loppuu asti. Ja sitten varmaan kun kuolen niin jos se on totta mitä Matt esim selittää niin sitten varmaan ensimmäistä kertaa ymmärrän oikeasti kaiken täysin. Harmi että elämän aikana sitä ei voi ymmärtää, vasta kuollessa. Jollain tapaa se saa mut odottamaan sitä innokkaasti, vaikka toisaalta pelkään silti edelleen niin paljon että en kyllä haluu kuolemaakaan. Mut on mattin vidit silti paljon auttanut siihen jos miettii niitä paniikkikohtauksia mitä sain kuolemasta aiemmin. Nyt enää harvoin meinaa mennä lievästi paniikin puolelle mut most of the time ei ahdista oikeastaan edes. Varsinkin kun miettii että jos kuolen vanhana vasta, siis silleen että ehdin about samaan ikään ku isovanhemmat, niin se on aika pitkä elämä. Jos nytten jo tuntuu että tavallaan on menny nopeesti mutta tavallaan siitä on ihan järkyttävän kauan kun vaik mä oon ollu päiväkodis. Nii juu. Ja oon sentää vast 24. Et huhhuh joo. Jos täs johonkin 80-vuotiaaks vähintään keikutaan ni on se aika vitun pitkä aika. Mutta en tiiä. Toisaalta se on harmi että mun elämä on ollu tämmöstä. Tuntuu etten koskaan pääse tästä yli........ Ku mietin vaa jotenki että auttaako tähän enää koskaan mikään......... Nyt ois kyllä tilausta spirit guidien yms neuvoille 😩 ei vaa for real oon täysin hukassa mut niinhän mä oon ollu koko elämäni. Ei paljon naurata tässä vaiheessa. Toisaalta.......... Sitte tää toine helvetin outo asia mun elämässä. Selasin taas niitä eräitä vanhoja kuvia niin vittu................. Olin vaa sillee jooh ei täst oikee voi muuta päätellä ku et joko eunkwang on mun soulmate tai sitten tässä on ihan oikeesti jotai iha vitu outoo kosk ei oo mahollista et noin käy, vaan silti niin kävi. Niiku literally sain sätkyjä kun katoin sitä yhtä the song stagee, siis se jonka katoin sillon 7.7. niin öö. Muistin vaa miten...... Se tuntu semmoselt sillon ja sitten samaan aikaan muistin miltä must tuntu 26.10.2020. ja. Tein johtopäätöksen et sen on oltava niin. Ei tollasta oo tapahtunut kenenkään toisen kohdalla. Eihän? Ihan liian outoa. Voi viddu koska mä sanon et miten noin voi käydä ja sitten LOPPUJEN LOPUKS mä päädyn rakastumaan siihen samaan ihmiseen niin että heti kun se tapahtuu niin katon sen lärviä ja ajattelen et toi ihminen on maailman täydellisin. Kirjaimellisesti muistan kuinka makasin sängyllä, kuuntelin musaa ja olin just kattonu jonku vidin ja ajattelin että jos se ei oo toi ihminen niin en haluu edes tietää. Edelleen ei vieläkään kukaan muu oo menny siit yli vaikka pahoja ne onkin, toki. Niin mikä on se todennäköisyys. Että ensin se EI OO se mun elämäni rakkaus mutta silti tunnen et toi on se oikee mut se ei vaan silleen oo mun elämäni rakkaus. Mut sitten kun myöhemmin rakastun siihen niin sitten se ON mun elämäni rakkaus. Nii et sä voi tuntee et se on se oikee jos se ei oo totta. Et sä voi tuntee tolleen et toi on se oikee jos se ei oo mikään suuri rakkaus sulle edes. Ilman että se on oikeesti se totuus. Ei oo paljo vaihtoehtoja tho?? Sen on oltava totta koska ei sitä olis käyny muuten. Miks muuten olisin edes ajatellut että toi on se oikee? Huvikseni?? Ei ihmiset kadullakaan kävele ja törmää johonki täysin ventovieraaseen ihmiseen ja ajattele et "oh toi on se oikee" ilman mitään vitun syytä. Ei tollasia herranjestas tapahdu ilman syytä. VARSINKIN kun mulla ei ollu esim huista edes mitään tollasta (sitä ei lasketa että katoin sitä kuvaa koska en ajatellut varsinaisesti että toi on se oikee tai että toi on mun tuleva mies, lol). Siis se eunkwang keissi oli silloin kun joku salama kirkkaalta taivaalta siis aivan ei-mistään tulee sellanen claircognizance tunne että thats IT, ei kukaan muu. Näin vaan sieluni silmin kuinka thats literally my man. Eikä se ollu millään tavalla rakas mulle, se oli täysin ventovieras, kuten sanoin, periaatteessa sama kuin kävelisit kadulla ja olisit jostain vastaantulevasta yhtäkkiä silleen wow okei THAT ONE is my future man. Niinku lmao? Okei?? Lol mää vaa kuuntelin sitä sen biisua ja olin tyyliin sillee ookei jos toi on mun tuleva mies...... Niin hmm kelpaaks tää skenaario mulle et oonko ok niinku sen kanssa et toi on mun tuleva mies, et kuulostaakse hyvältä. Niin sit siin jossaki vaiheessa vaan ajattelin että okei kyl toi mulle kelpaa varmaankin en mä sillä ja tuntuuhan tää tosi magical ja semmoselt et i kinda like the idea tho??? Mut sit vaan olin sillee ok im confused + i still like L too much etc etc 😂💀 Nii fast forward siitä pikkasen ja rakastun siihen yhtäkkiä ja silleeennnnnnnnnmmnnnnnn ööm juu? Ja siis nimenomaan silleen että se oli about heti love of my life asemassa et siin ei kyl.... Paljoa kyselty edes....... Ja mitäs vittua nyt taas sitten.................... HALUUNKO EES TIETÄÄ mut kuulostaahan tää siltä että ei saatana, ei paljon muita vaihtoehtoja oo soulmateks ku KWANG XDDDDDDD [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja