Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 139068" data-attributes="member: 34"><p>Oho nyt voin ainaski sanoo et koko 48 on housuissa liian iso. Ja vaikka koot kyllä tosiaan vaihtelee aika saatanasti mutta näissä farkuissa nyt ainakin. En tiedä mistä nää oon saanu, tuskin ostanut ite ainakaan. Kyllä näitä voi käyttää mutta on nää kyllä tosi isot :Dd silleen että näyttää hassult pääl. Eli nyt ainakin et mun koot housuissa vaihtelee todennäköisesti 40-44 ehkä tai jotaki sinnepäin? Tai sit 40-42? En tiiä. Tai niiku 40 pystyy käyttää mut on tiukat. 42 varmaan parempi mutta ehkä se riippuu housuista. Voi vittu kun se olis vaan se yks numero niin kaikki ois helppoa mut ei ku aina pitää vittu vaihdella. Mut ehkä vois ajatella et noin niinku YLEENSÄ 42 on ehk se sopivin????</p><p></p><p></p><p>Lmao nyt siis joku kolme kokoa isommat housut mutta silti näitä PYSTYY käyttää on vaan vähän ehhh tuntuset :D vielä kaiken lisäks pitkät lahkeet XDDDDDD Anna mun kaikki kestää</p><p></p><p>Olis ny ees pari kokoo pienemmät mut rehellisesti sanottuna ku otin nää kaapist ni ne näytti tiukoilt ekana ja aattelin et meneeks noi mulle. Sit katoin kokoo ja rupesin kattoo tarkemmin ja olin sillee hetkonen nää onki varmaa jopa liian isot xD</p><p></p><p>Mut farkuist mul tulee vaa aina ekana se mielleyhtymä et "noi ei mee päälle" koska oon niin monta kertaa tapellu niiden kanssa ku on nii tiukat.</p><p></p><p></p><p></p><p>Minkä saatanan takia mun pitää näyttää tältä</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 139068, member: 34"] Oho nyt voin ainaski sanoo et koko 48 on housuissa liian iso. Ja vaikka koot kyllä tosiaan vaihtelee aika saatanasti mutta näissä farkuissa nyt ainakin. En tiedä mistä nää oon saanu, tuskin ostanut ite ainakaan. Kyllä näitä voi käyttää mutta on nää kyllä tosi isot :Dd silleen että näyttää hassult pääl. Eli nyt ainakin et mun koot housuissa vaihtelee todennäköisesti 40-44 ehkä tai jotaki sinnepäin? Tai sit 40-42? En tiiä. Tai niiku 40 pystyy käyttää mut on tiukat. 42 varmaan parempi mutta ehkä se riippuu housuista. Voi vittu kun se olis vaan se yks numero niin kaikki ois helppoa mut ei ku aina pitää vittu vaihdella. Mut ehkä vois ajatella et noin niinku YLEENSÄ 42 on ehk se sopivin???? Lmao nyt siis joku kolme kokoa isommat housut mutta silti näitä PYSTYY käyttää on vaan vähän ehhh tuntuset :D vielä kaiken lisäks pitkät lahkeet XDDDDDD Anna mun kaikki kestää Olis ny ees pari kokoo pienemmät mut rehellisesti sanottuna ku otin nää kaapist ni ne näytti tiukoilt ekana ja aattelin et meneeks noi mulle. Sit katoin kokoo ja rupesin kattoo tarkemmin ja olin sillee hetkonen nää onki varmaa jopa liian isot xD Mut farkuist mul tulee vaa aina ekana se mielleyhtymä et "noi ei mee päälle" koska oon niin monta kertaa tapellu niiden kanssa ku on nii tiukat. Minkä saatanan takia mun pitää näyttää tältä [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja