Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 139071" data-attributes="member: 34"><p>+ niiku miehet vois opetella kans pitämään suunsa kiinni. On ok sanoa "mulla ei oo tunteita sua kohtaan" tai sä et oo mun tyyppiä mut tyyliin "jos oisit laihempi oisit täydellinen" tai "jos oisit karvaton ni oisit täydellinen" on kaikki ihan nou nou reploi.</p><p></p><p>Eihän siinä mitään jos ei vaan tykkää. Ei kukaan oo sitä vaatinukaa.</p><p></p><p>Mut et niistä sun mielestä epäkohdista puhuminen disrespectful tai jotenki ällöksyvään sävyyn? Ehdottomasti ei.</p><p></p><p></p><p>Esim body hair.</p><p></p><p>Jos oot sillee "thats gross" ni onnittelut, olet kusipää.</p><p></p><p>Mut jos oot vaa sillee "sorry i just don't have feelings for you" niin se on täysin valid</p><p></p><p>Käytöstavat? Missä? Ja miks must tuntuu et vähintään 60 prossaa kaikist miehistä on just tollasia kusipäitä. Saa olla aika onnekas jos löytää jonku joka on decent.</p><p></p><p></p><p></p><p>Tai että vittu sentää oon vaa lukenut nii paljo nettikommenttei et alkaa oikeesti tuntuu et lähes koko (huom lähes) miessukupuoli on ihan anaalista suoraan sanottuna.........</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 139071, member: 34"] + niiku miehet vois opetella kans pitämään suunsa kiinni. On ok sanoa "mulla ei oo tunteita sua kohtaan" tai sä et oo mun tyyppiä mut tyyliin "jos oisit laihempi oisit täydellinen" tai "jos oisit karvaton ni oisit täydellinen" on kaikki ihan nou nou reploi. Eihän siinä mitään jos ei vaan tykkää. Ei kukaan oo sitä vaatinukaa. Mut et niistä sun mielestä epäkohdista puhuminen disrespectful tai jotenki ällöksyvään sävyyn? Ehdottomasti ei. Esim body hair. Jos oot sillee "thats gross" ni onnittelut, olet kusipää. Mut jos oot vaa sillee "sorry i just don't have feelings for you" niin se on täysin valid Käytöstavat? Missä? Ja miks must tuntuu et vähintään 60 prossaa kaikist miehistä on just tollasia kusipäitä. Saa olla aika onnekas jos löytää jonku joka on decent. Tai että vittu sentää oon vaa lukenut nii paljo nettikommenttei et alkaa oikeesti tuntuu et lähes koko (huom lähes) miessukupuoli on ihan anaalista suoraan sanottuna......... [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja