Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 139272" data-attributes="member: 34"><p>Mut se täytyy sanoo et kaikki kävi kyllä ihan liian nopeesti kosk 💀 mitä vittuu esim jos miettii että hobi pahentui marraskuus -21, ten... Alkoi ehkä joulukuussa -21.... Ei vaan alkoi jo aiemmin mutta ehkä pahentui joulukuussa -21? Hyuka alkoi helmikuussa -22..... Hui, yuto, taeil ja hanse alkoi maaliskuussa -22. Han ja changbin mun mielestä alkoi siinä jossai maaliskuussa -22 myös. Eunhyuk alkoi huhtikuussa -22. Kesäkuussa meinasin repiä pelihousuni huin ja yuton ja taeilinkin takia. Heinäkuussa rakastuin eunkwangiin ja kuten kaikki tietää niin siin vaiheessa olin sillee "💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀". Heinäkuussa oli myös se kun aloin aattelee taas enemmän eunhyukkiiiiiii. Ja niin ja sitä rataa muttei toki kuulosta siltä että olis ollu liian paljon liian lyhyessä ajassa???????????? :Dddddddddd are you trying to kill me, or something?</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Ja en edes puhunut vielä mitään esim timpasta ja davesta...................</p><p></p><p></p><p>Mistä tulikin mieleeni, tekis mieli ehkä kuunnella soul asylumia 😭😭😭😭😭</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 139272, member: 34"] Mut se täytyy sanoo et kaikki kävi kyllä ihan liian nopeesti kosk 💀 mitä vittuu esim jos miettii että hobi pahentui marraskuus -21, ten... Alkoi ehkä joulukuussa -21.... Ei vaan alkoi jo aiemmin mutta ehkä pahentui joulukuussa -21? Hyuka alkoi helmikuussa -22..... Hui, yuto, taeil ja hanse alkoi maaliskuussa -22. Han ja changbin mun mielestä alkoi siinä jossai maaliskuussa -22 myös. Eunhyuk alkoi huhtikuussa -22. Kesäkuussa meinasin repiä pelihousuni huin ja yuton ja taeilinkin takia. Heinäkuussa rakastuin eunkwangiin ja kuten kaikki tietää niin siin vaiheessa olin sillee "💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀". Heinäkuussa oli myös se kun aloin aattelee taas enemmän eunhyukkiiiiiii. Ja niin ja sitä rataa muttei toki kuulosta siltä että olis ollu liian paljon liian lyhyessä ajassa???????????? :Dddddddddd are you trying to kill me, or something? Ja en edes puhunut vielä mitään esim timpasta ja davesta................... Mistä tulikin mieleeni, tekis mieli ehkä kuunnella soul asylumia 😭😭😭😭😭 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja