Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 139283" data-attributes="member: 34"><p>Huoh se on kiva kun kuuntelee biisiä jonka on tarkoitus auttaa itsetunto-ongelmiin ja tällee jes ofc great but it still doesnt make me like my boobs more 💀 can't help but feel disgust idk</p><p></p><p></p><p>Jotenki ymmärrettävämmältä tuntuis jos en olis ollenkaan nainen ja oisin vaa siks sillee et en haluu tissejä ollenkaan. Mutta kun olen????? Ja silti en haluu tissejä ollenkaan. Tai siis se nyt on siitä kun ne on väärän näköset väärän kokoset ja sitten kun jos on esim ilman rintsikoit ni sitä vaa aattelee et "is this offensive that i don't wear a bra" 🙂🙂🙂🙂🙂🙂 ku ei sen kuulu mennä noin. Literally ne tissit on siinä, ne ei oo menos mihinkään koska en mee leikkauksii epävarmuuksien takii enkä hanki binderii epävarmuuksien takii enkä mitää muutakaa, joten ne nyt vaan ON siinä enkä voi taikoa niitä pois vaan mun on paras opetella hyväksymään ne ja sekin ois paras opetella ymmärtää että saan käyttää millasia vaatteita tahansa ja jos joku loukkaantuu siitä ni se voi painuu sit vittuu xd</p><p></p><p>Mul on oikeus siihen että pystyn rakastaa mun kehoo ja pystyn pukeutua kuten haluan. Ja jokaisella mun kehonosalla on oikeus olla olemassa ja näkyä. Ihan sama vaikka näyttäis muille jotenki "häiritsevält" jos en käytä rintsikoit tai nännit näkyy vaatteiden läpi tai kaula-aukko on "liian iso" tai näyttää "tyhmältä" koska saggy boobs.</p><p></p><p>En oikeesti jaksa enää hävetä täysin normaalia kehonosaa. Silti must tuntuu niinku tissit ei edes kuuluis mulle, mut silti oon selvästi (ainakin osittain) nainen. Joten en tiedä mikä vitun dissosiaatio sitten. Tai ei toi oo varmaa oikee sana mut siis en vaa..... Siis kai se voi olla dysforiaa mutta ei kuitenkaan dysforiaa joka tulee oikeasti siitä mitä trans tyypeil o. Se on sellane tunne et mul ei pitäis olla tissei mut uskon et se tulee enemmän just ympäristöst, ei mikää sukupuolijuttu.</p><p></p><p></p><p></p><p>Sillee oon et joo se on normaali kehonosa muilla naisilla mutta ei kuulu mulle. Miks muka ei? Miks mulla ei muka pitäis olla rintoi? Kysyn vaan vittu.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 139283, member: 34"] Huoh se on kiva kun kuuntelee biisiä jonka on tarkoitus auttaa itsetunto-ongelmiin ja tällee jes ofc great but it still doesnt make me like my boobs more 💀 can't help but feel disgust idk Jotenki ymmärrettävämmältä tuntuis jos en olis ollenkaan nainen ja oisin vaa siks sillee et en haluu tissejä ollenkaan. Mutta kun olen????? Ja silti en haluu tissejä ollenkaan. Tai siis se nyt on siitä kun ne on väärän näköset väärän kokoset ja sitten kun jos on esim ilman rintsikoit ni sitä vaa aattelee et "is this offensive that i don't wear a bra" 🙂🙂🙂🙂🙂🙂 ku ei sen kuulu mennä noin. Literally ne tissit on siinä, ne ei oo menos mihinkään koska en mee leikkauksii epävarmuuksien takii enkä hanki binderii epävarmuuksien takii enkä mitää muutakaa, joten ne nyt vaan ON siinä enkä voi taikoa niitä pois vaan mun on paras opetella hyväksymään ne ja sekin ois paras opetella ymmärtää että saan käyttää millasia vaatteita tahansa ja jos joku loukkaantuu siitä ni se voi painuu sit vittuu xd Mul on oikeus siihen että pystyn rakastaa mun kehoo ja pystyn pukeutua kuten haluan. Ja jokaisella mun kehonosalla on oikeus olla olemassa ja näkyä. Ihan sama vaikka näyttäis muille jotenki "häiritsevält" jos en käytä rintsikoit tai nännit näkyy vaatteiden läpi tai kaula-aukko on "liian iso" tai näyttää "tyhmältä" koska saggy boobs. En oikeesti jaksa enää hävetä täysin normaalia kehonosaa. Silti must tuntuu niinku tissit ei edes kuuluis mulle, mut silti oon selvästi (ainakin osittain) nainen. Joten en tiedä mikä vitun dissosiaatio sitten. Tai ei toi oo varmaa oikee sana mut siis en vaa..... Siis kai se voi olla dysforiaa mutta ei kuitenkaan dysforiaa joka tulee oikeasti siitä mitä trans tyypeil o. Se on sellane tunne et mul ei pitäis olla tissei mut uskon et se tulee enemmän just ympäristöst, ei mikää sukupuolijuttu. Sillee oon et joo se on normaali kehonosa muilla naisilla mutta ei kuulu mulle. Miks muka ei? Miks mulla ei muka pitäis olla rintoi? Kysyn vaan vittu. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja