Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 139663" data-attributes="member: 34"><p>Okei laskin ja en oikeasti voi ymmärtää miten ainakin 17 tyyppiä mun elämän aikana on ollu attracted muhu. En tajuu. Tai niiku oon kaikkee muuta ku kaunis jos kattoo MITÄÄN beauty standards mun mielestä Tai oon aina luullu et oon susiruma kaikkien mielestä niin miks sit noin moni on ollut attracted muhun.</p><p></p><p>Näköjään voi hyvin olla suht "suosittu" miesten (ja naisten) keskuudessa vaikka ei oo edes koskaan ollut laiha ja muutenki on aknee yms.</p><p></p><p>Mutta en kyl pidä tota niin isona lukuna sit kuitenkaan, koska ihan varmasti on paljon naisia jotka on paljon paljon suositumpia tuossa asiassa kuin minä :D</p><p></p><p>Muutta en tiedä :D silti toi on aika iso luku ottaen huomioon kuinka rumaksi ajattelin itseäni siis että oon muidenkin silmissä todella epäviehättävä. Mutta yllättävän moni on ollu attracted muhun joten en ymmärrä. Mihin ne mussa oikee on attracted :D yks mainitsi silmät, yks mainitsi että tykkää tytöistä jolla on sellaset hiukset kun mulla.... Muusta en tiiä :D toiset taas varmaan on enemmänkin repelled by my hair koska ne tosiaa on aika erikoiset.</p><p></p><p>Joo-o aikas kummallista. Sitten muut on sanonu vaan että "kaunis" eikä maininnut tarkemmin mitään. Mutta onks ne oikeesti tarkottanu sitä kun ne on sanonut niin 🤔🤔🤔🤔🤔🤔 vai onks ne halunnu vaan iskeä ja sillee et ne ei ees oo ollu attracted muhun mut jos ne on halunnut vaa seksii iha Kenen tahansa kaa?? Mut miks kukaa haluu seksii sellasen kaa johon ne ei oo attracted? 🤔🤔🤔🤔🤔 siis ite en ainakaan haluu mut ehkä jotkut sit jos niille on iha sama vaikka ois niide mielestä susiruma kuha saa vaa panna jotakuta :D en mä tiedä, miten miehet sitte ajatteleekaa.</p><p></p><p>Luulis kyllä et ne ois oikeesti tarkottanu sitä kun ne sanoo että "kaunis". Ei mulla pitäis olla mitään syytä epäillä sitä. Paitsi se että no one can possibly think that :D lol.</p><p></p><p>Huoh hoih.</p><p></p><p>En oikeesti ymmärrä miten oon voinu saada noinkin paljon huomiota miehiltä vaikka oon kinda pulska. Maybe they were joking. Kylläkään ainakaan kaikki niistä ei vitsaillut, ja miks ne muutamat tyypit sit edes olis suudellut mua jos ne ois oikeesti ollu repulsed ja heittäny vaa läppää. It doesnt make any sense.</p><p></p><p>Ehkä ne sit on niitä tyyppejä jotka ois yläasteiässä naurettu pihalle muiden jätkien toimesta jos ne ois myöntänyt pitävänsä musta. Mutta että sellasiakin sit kuitenki on olemassa.</p><p></p><p>Fucking weird.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 139663, member: 34"] Okei laskin ja en oikeasti voi ymmärtää miten ainakin 17 tyyppiä mun elämän aikana on ollu attracted muhu. En tajuu. Tai niiku oon kaikkee muuta ku kaunis jos kattoo MITÄÄN beauty standards mun mielestä Tai oon aina luullu et oon susiruma kaikkien mielestä niin miks sit noin moni on ollut attracted muhun. Näköjään voi hyvin olla suht "suosittu" miesten (ja naisten) keskuudessa vaikka ei oo edes koskaan ollut laiha ja muutenki on aknee yms. Mutta en kyl pidä tota niin isona lukuna sit kuitenkaan, koska ihan varmasti on paljon naisia jotka on paljon paljon suositumpia tuossa asiassa kuin minä :D Muutta en tiedä :D silti toi on aika iso luku ottaen huomioon kuinka rumaksi ajattelin itseäni siis että oon muidenkin silmissä todella epäviehättävä. Mutta yllättävän moni on ollu attracted muhun joten en ymmärrä. Mihin ne mussa oikee on attracted :D yks mainitsi silmät, yks mainitsi että tykkää tytöistä jolla on sellaset hiukset kun mulla.... Muusta en tiiä :D toiset taas varmaan on enemmänkin repelled by my hair koska ne tosiaa on aika erikoiset. Joo-o aikas kummallista. Sitten muut on sanonu vaan että "kaunis" eikä maininnut tarkemmin mitään. Mutta onks ne oikeesti tarkottanu sitä kun ne on sanonut niin 🤔🤔🤔🤔🤔🤔 vai onks ne halunnu vaan iskeä ja sillee et ne ei ees oo ollu attracted muhun mut jos ne on halunnut vaa seksii iha Kenen tahansa kaa?? Mut miks kukaa haluu seksii sellasen kaa johon ne ei oo attracted? 🤔🤔🤔🤔🤔 siis ite en ainakaan haluu mut ehkä jotkut sit jos niille on iha sama vaikka ois niide mielestä susiruma kuha saa vaa panna jotakuta :D en mä tiedä, miten miehet sitte ajatteleekaa. Luulis kyllä et ne ois oikeesti tarkottanu sitä kun ne sanoo että "kaunis". Ei mulla pitäis olla mitään syytä epäillä sitä. Paitsi se että no one can possibly think that :D lol. Huoh hoih. En oikeesti ymmärrä miten oon voinu saada noinkin paljon huomiota miehiltä vaikka oon kinda pulska. Maybe they were joking. Kylläkään ainakaan kaikki niistä ei vitsaillut, ja miks ne muutamat tyypit sit edes olis suudellut mua jos ne ois oikeesti ollu repulsed ja heittäny vaa läppää. It doesnt make any sense. Ehkä ne sit on niitä tyyppejä jotka ois yläasteiässä naurettu pihalle muiden jätkien toimesta jos ne ois myöntänyt pitävänsä musta. Mutta että sellasiakin sit kuitenki on olemassa. Fucking weird. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja