Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 140156" data-attributes="member: 34"><p>En kyllä todellakaan viittis uskoo tollasta mut :D ja siis ihan sama, en muutenkaan jaksa ajatella asiaa.</p><p></p><p>Mut se syy miks ajattelen sitä niin usein on se että se shokeeraa mua edelleen. Oon siis VIELKI shokissa siitä. Joskus jopa niin paljon et meinaan edelleen vajota maahan joskus shokista ku oikee alan miettiä. Viimeks tänää sain pienen kohtauksen koska olin nii järkyttynyt, edelleen :D</p><p></p><p>Nii ei ihme et sillon ku muistin sen se oli ku en ois saanu happea yhtäkkiä</p><p></p><p>Siis en tiiä must tuntuu et se oli yks pahimmist shokkitilanteist mitä mul on ollu.</p><p></p><p>Muistan ku se muisto yhtäkkiä tuli mun mieleen silloin ja se oli niin epätodellista. Olin sillee onks tää totta?????????????? Olikse sama ihminen oikeesti?????????? Olikse oikeesti eunkwang???????</p><p></p><p></p><p>Ja siis se oli niin vaan sellanen "this is just a dream" momentti. Ei tollast vaa voi tajuta tai ymmärtää et se oikeesti tapahtui just niin. Varsinkin kun olin heinäkuusta marraskuuhun ajatellu sitä ihmistä koko ajan enkä ollu muistanu noinkin merkittävää asiaa ja sit yhtäkkiä muistat sen ja oot sillee "THAT WAS EUNKWANG???????????????????? <em>THAT WAS EUNKWANG??????"</em></p><p></p><p>Oikeasti, onko normaalia ajatella eräänä päivänä lähes täysin varmuudella että okei toi on mun tuleva mies, sitten jossai vaiheessa vuoden -21 aikana unohat koko asian, sit heinäkuussa -22 rakastut siihen tyyppiin ja oot MARRASKUUHUN asti täysin pimennossa siit et olit ajatellut silloin et siit tulee sun mies tulevaisuudes?????????</p><p></p><p>Niiku ei kukaan voi ees käsittää tollasta ainakaa minä en voi</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 140156, member: 34"] En kyllä todellakaan viittis uskoo tollasta mut :D ja siis ihan sama, en muutenkaan jaksa ajatella asiaa. Mut se syy miks ajattelen sitä niin usein on se että se shokeeraa mua edelleen. Oon siis VIELKI shokissa siitä. Joskus jopa niin paljon et meinaan edelleen vajota maahan joskus shokista ku oikee alan miettiä. Viimeks tänää sain pienen kohtauksen koska olin nii järkyttynyt, edelleen :D Nii ei ihme et sillon ku muistin sen se oli ku en ois saanu happea yhtäkkiä Siis en tiiä must tuntuu et se oli yks pahimmist shokkitilanteist mitä mul on ollu. Muistan ku se muisto yhtäkkiä tuli mun mieleen silloin ja se oli niin epätodellista. Olin sillee onks tää totta?????????????? Olikse sama ihminen oikeesti?????????? Olikse oikeesti eunkwang??????? Ja siis se oli niin vaan sellanen "this is just a dream" momentti. Ei tollast vaa voi tajuta tai ymmärtää et se oikeesti tapahtui just niin. Varsinkin kun olin heinäkuusta marraskuuhun ajatellu sitä ihmistä koko ajan enkä ollu muistanu noinkin merkittävää asiaa ja sit yhtäkkiä muistat sen ja oot sillee "THAT WAS EUNKWANG???????????????????? [I]THAT WAS EUNKWANG??????"[/I] Oikeasti, onko normaalia ajatella eräänä päivänä lähes täysin varmuudella että okei toi on mun tuleva mies, sitten jossai vaiheessa vuoden -21 aikana unohat koko asian, sit heinäkuussa -22 rakastut siihen tyyppiin ja oot MARRASKUUHUN asti täysin pimennossa siit et olit ajatellut silloin et siit tulee sun mies tulevaisuudes????????? Niiku ei kukaan voi ees käsittää tollasta ainakaa minä en voi [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja