Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 140328" data-attributes="member: 34"><p>[ISPOILER]Baby</p><p></p><p>BABY</p><p></p><p><em>BABYyyyyyyy</em></p><p><em></em></p><p><em></em></p><p>I dont know oon vaa nii rakastunu sori</p><p></p><p>Toivon et mun <em>sängyn jouset ei oo kuollu</em></p><p></p><p>Toivon myös että olin tarpeeksi hiljaa runkatessa 😭😭😭😭😭😭😭</p><p></p><p>Aina sama ongelma 😂 yrittää olla niin hiljaa ku pystyy mut vitu vaikeeta ei saaaaaaaaaaaatana</p><p></p><p>Pelottaa ja ahistaa iha vitusti toivottavasti olin tarpeeks hiljaa</p><p></p><p>I tried really i tried</p><p></p><p>Also what are these wet spots on my sheets 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 vaginal lubrication of course 💀💀💀💀</p><p></p><p>Vitun eunkwang eihän tästä ketään muuta voi syyttää kuin sitä:]</p><p></p><p>HITTO SUN KAA vittu oikeestttttttt</p><p></p><p>Ei vittu mun pitää todellaki olla runkkaamatta koska en osaa olla tarpeeks hiljaa</p><p></p><p>Vaikka kuinka yritän</p><p></p><p>Eiiihhhhh saatanaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ei missä on mun self control</p><p></p><p>Sit siin vaihees vaa unohan kaiken ku TUNTUU LIIAN HMM HMM mut ehkä se ei kuulu kuitenkaan toisee kerroksee asti.. kai... Mä kuitenkaan mitää kurkku suorana huutanu xD</p><p></p><p>Itse asiassa en enää muista miltä se kuulosti :s apua vainoharhaisuus tulille</p><p></p><p>Mielestäni en huutanut vaan voihkin vaa sillee melko normaalilla äänenvoimakkuudella oh shit idk jos se kuuluu toisee kerroksee ni ei vittu 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭</p><p></p><p></p><p>On tollai kyl käyny aiemminkin et ei ois eka kerta sekää mut luulin silloin olevani yksin kotona joten ajattelin että voin äännellä normaalisti 💀</p><p></p><p>Paniikin määrä ku en ollukaa iha yksin himas i never panicked more i'm serious 😂😂😂😂</p><p></p><p></p><p>Nykyää voin kyl jo nauraa sille muistolle mut TÄTÄ TÄÄ JUST ON</p><p></p><p>MITÄ hyvää on seksuaalisuudessa se aiheuttaa pelkästään kamalia tilanteita 💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀</p><p></p><p></p><p>Niinku oikeesti nääks ny mitä eunkwang tekee siis se aina saa mut haluu niin paljon että en pysty hillitä itteeni paitsi joskus mut liian usein oon vaa vittu "hypersexual"</p><p></p><p></p><p>Siis se saa mut haluu niin paljon ja sit on niiku game over ku katon vaa nopeest jotai kuvaa tai vidii ja vittu varsinki LASEILLA VITTU V A R S I N K I N. se on jo nii seksikästä et ei voi mitää ku vaa alkaa tehdä niin paljon mieli. Läääääh 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵</p><p></p><p></p><p>vittu ku se tietäis kuinka paljon joku sitä tääl haluu</p><p></p><p>Se ois varmaa surprised</p><p></p><p>Voisin melkein lyödä vittu vaikka millistä vetoa et kukaa muu täs maailmas ei oo runkannu yht monta kertaa sen ihmisen takii ku minä...... Se kuinka monta kertaa oon runkannu ja ajatellut sitä miestä.... Emmä tiiä se on varmaan aika iso luku. Ku must tuntuu et pelkästään jo viime vuoden puolella oon jo nii vitu monta kertaa ollu "intimate with myself" (ja siis nimenomaan ton ihmisen takii) ku emmä tiiä joskus tulee runkattua idk kaks tai kolmekin kertaa saman päivän aikana. Pahimpina aikoina :D ei mitenkään täysin jatkuvasti. Huhhuh esim sillo lokakuus muistan ku runkkasin yks päivä vähintään kaks kertaa ja sit se oli vaa niiku iha PAKOTTAVAA. olin siis niin hirveessä kiimassa et se tuntu jo ihan kärsimykselt :D</p><p></p><p>Ei saatana tätä mä just tarkotan</p><p></p><p>Mistä vetoo et kukaa muu ei runkkaa yhtä usein sen takii lmaoooooooooooooo ei varmasti</p><p></p><p></p><p>Hah hah seis</p><p></p><p></p><p>En tajuu eess miten mikään ei tunnu edes vähentävän sen seksikkyyttä näköjään</p><p></p><p></p><p>Like hello?????????? I know how crazy he is and everything yet none of that makes him less sexy to me, NÄKÖJÄÄN</p><p></p><p>it aint normal bc i'm just so mesmerized still</p><p></p><p>And like</p><p></p><p>Him shirtless 😭 not even shirtless but just seeing his THIGHS 😩 his skin idk i just aaaaaaaaaa HIS SKIN</p><p></p><p>do you understand, SKIN 🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵😂😂😂😂😂</p><p></p><p>MMMMM 😭😭😭😭😭😭😭😂😂😂</p><p></p><p>i love his skin color its so pretty hes so pretty anywhere i look on his body everything looks perfect</p><p></p><p></p><p>Oh shiet olikse eilen ku katoin taas sen vidin mis se on niide joidenki random tyyppien kaa siel ööö jossai saunas etc ja vittu meinasin kuollaaaaaaaaa :D</p><p></p><p>Siis mä vaa katoin sen body hair ja melkee vittu meinasin itkee koska se näytti niin sexylt ahahha body hair kink</p><p></p><p>No but literally the hair on his stomach looked so sexy the hair in his armpits looked so sexy ugghhhhhhhhh</p><p></p><p>MERCY ME </p><p></p><p>en tajuu miten karvoitus voi näyttää noin seksikkäältä.</p><p></p><p>Muutenkin se on ainut joka on noin vahvan reaktion aiheuttanu :D</p><p></p><p>Emmä ny kai yleensä noi vahvasti reagoi jos katon vaik jonku kainalokarvoi mut en tiiä se näyttää vaa nii vitu seksikkäält et menetän tajuntaniiiiiiii</p><p></p><p>Eeeeemmä tiiä ehkä se vaa sit tekee siit viel maskuliinisemman näkösen ni meen iha sekasin siit.</p><p></p><p>Siis se on yhtä sexy sillonki ku se on vetäny karvat poies mut it just hits different jotenki ku se on niin HHHHHHHHHHHHHH YOU KNOW??????</p><p></p><p>i dont know why 😭</p><p></p><p>Rude</p><p></p><p>Ku nään sen body hair alkaa kuola valuu 😩</p><p></p><p>Uhhhhhhhh his leg hair oh my gosshhh he looks so sexy wtf</p><p></p><p></p><p>Okei en halua kuolata sitä liikaa tuntuu disrespectful 😭😂</p><p></p><p>I'm sorryyyyyyyy baby</p><p></p><p>HÄH OIKEEST why does he get me going like this</p><p></p><p>Ei vittu</p><p></p><p>En oo ikinä halunnu imee kenenkään munaa näin paljon:]</p><p></p><p>Eikä se oo ees siks et haluun kuulla sen ääntelyt vaa siks et emmä tiiä tuntuu vaa nii luonnolliselt koska sen dikki kiinnostelee niin paljon niin totta kai mä haluun explore it 😐🤤 emmä tajuu miks toi ajatus vaa on nii... Ugh. Never wanted to blow anybody more than i want to blow him 🥵. SAAKELI.</p><p></p><p></p><p>Okei nyt soi päässä "i wanna blow you.... Away, be with you every night, am i squeezing you too tight" 😐😐😐😐😐😐😐😐 that song is so cursed i have listened to it for at least 11 years.</p><p></p><p>No my whole music taste is cursed ahaha</p><p>[/ISPOILER]</p><p></p><p>AAAAAAAA</p><p></p><p>PLEASE STOP KILLIN ME LIKE THIS</p><p></p><p>BITCH BYE 😭😭😭😭😭😭😭😭😭🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 140328, member: 34"] [ISPOILER]Baby BABY [I]BABYyyyyyyy [/I] I dont know oon vaa nii rakastunu sori Toivon et mun [I]sängyn jouset ei oo kuollu[/I] Toivon myös että olin tarpeeksi hiljaa runkatessa 😭😭😭😭😭😭😭 Aina sama ongelma 😂 yrittää olla niin hiljaa ku pystyy mut vitu vaikeeta ei saaaaaaaaaaaatana Pelottaa ja ahistaa iha vitusti toivottavasti olin tarpeeks hiljaa I tried really i tried Also what are these wet spots on my sheets 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 vaginal lubrication of course 💀💀💀💀 Vitun eunkwang eihän tästä ketään muuta voi syyttää kuin sitä:] HITTO SUN KAA vittu oikeestttttttt Ei vittu mun pitää todellaki olla runkkaamatta koska en osaa olla tarpeeks hiljaa Vaikka kuinka yritän Eiiihhhhh saatanaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ei missä on mun self control Sit siin vaihees vaa unohan kaiken ku TUNTUU LIIAN HMM HMM mut ehkä se ei kuulu kuitenkaan toisee kerroksee asti.. kai... Mä kuitenkaan mitää kurkku suorana huutanu xD Itse asiassa en enää muista miltä se kuulosti :s apua vainoharhaisuus tulille Mielestäni en huutanut vaan voihkin vaa sillee melko normaalilla äänenvoimakkuudella oh shit idk jos se kuuluu toisee kerroksee ni ei vittu 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 On tollai kyl käyny aiemminkin et ei ois eka kerta sekää mut luulin silloin olevani yksin kotona joten ajattelin että voin äännellä normaalisti 💀 Paniikin määrä ku en ollukaa iha yksin himas i never panicked more i'm serious 😂😂😂😂 Nykyää voin kyl jo nauraa sille muistolle mut TÄTÄ TÄÄ JUST ON MITÄ hyvää on seksuaalisuudessa se aiheuttaa pelkästään kamalia tilanteita 💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀 Niinku oikeesti nääks ny mitä eunkwang tekee siis se aina saa mut haluu niin paljon että en pysty hillitä itteeni paitsi joskus mut liian usein oon vaa vittu "hypersexual" Siis se saa mut haluu niin paljon ja sit on niiku game over ku katon vaa nopeest jotai kuvaa tai vidii ja vittu varsinki LASEILLA VITTU V A R S I N K I N. se on jo nii seksikästä et ei voi mitää ku vaa alkaa tehdä niin paljon mieli. Läääääh 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵 vittu ku se tietäis kuinka paljon joku sitä tääl haluu Se ois varmaa surprised Voisin melkein lyödä vittu vaikka millistä vetoa et kukaa muu täs maailmas ei oo runkannu yht monta kertaa sen ihmisen takii ku minä...... Se kuinka monta kertaa oon runkannu ja ajatellut sitä miestä.... Emmä tiiä se on varmaan aika iso luku. Ku must tuntuu et pelkästään jo viime vuoden puolella oon jo nii vitu monta kertaa ollu "intimate with myself" (ja siis nimenomaan ton ihmisen takii) ku emmä tiiä joskus tulee runkattua idk kaks tai kolmekin kertaa saman päivän aikana. Pahimpina aikoina :D ei mitenkään täysin jatkuvasti. Huhhuh esim sillo lokakuus muistan ku runkkasin yks päivä vähintään kaks kertaa ja sit se oli vaa niiku iha PAKOTTAVAA. olin siis niin hirveessä kiimassa et se tuntu jo ihan kärsimykselt :D Ei saatana tätä mä just tarkotan Mistä vetoo et kukaa muu ei runkkaa yhtä usein sen takii lmaoooooooooooooo ei varmasti Hah hah seis En tajuu eess miten mikään ei tunnu edes vähentävän sen seksikkyyttä näköjään Like hello?????????? I know how crazy he is and everything yet none of that makes him less sexy to me, NÄKÖJÄÄN it aint normal bc i'm just so mesmerized still And like Him shirtless 😭 not even shirtless but just seeing his THIGHS 😩 his skin idk i just aaaaaaaaaa HIS SKIN do you understand, SKIN 🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵🥵😂😂😂😂😂 MMMMM 😭😭😭😭😭😭😭😂😂😂 i love his skin color its so pretty hes so pretty anywhere i look on his body everything looks perfect Oh shiet olikse eilen ku katoin taas sen vidin mis se on niide joidenki random tyyppien kaa siel ööö jossai saunas etc ja vittu meinasin kuollaaaaaaaaa :D Siis mä vaa katoin sen body hair ja melkee vittu meinasin itkee koska se näytti niin sexylt ahahha body hair kink No but literally the hair on his stomach looked so sexy the hair in his armpits looked so sexy ugghhhhhhhhh MERCY ME en tajuu miten karvoitus voi näyttää noin seksikkäältä. Muutenkin se on ainut joka on noin vahvan reaktion aiheuttanu :D Emmä ny kai yleensä noi vahvasti reagoi jos katon vaik jonku kainalokarvoi mut en tiiä se näyttää vaa nii vitu seksikkäält et menetän tajuntaniiiiiiii Eeeeemmä tiiä ehkä se vaa sit tekee siit viel maskuliinisemman näkösen ni meen iha sekasin siit. Siis se on yhtä sexy sillonki ku se on vetäny karvat poies mut it just hits different jotenki ku se on niin HHHHHHHHHHHHHH YOU KNOW?????? i dont know why 😭 Rude Ku nään sen body hair alkaa kuola valuu 😩 Uhhhhhhhh his leg hair oh my gosshhh he looks so sexy wtf Okei en halua kuolata sitä liikaa tuntuu disrespectful 😭😂 I'm sorryyyyyyyy baby HÄH OIKEEST why does he get me going like this Ei vittu En oo ikinä halunnu imee kenenkään munaa näin paljon:] Eikä se oo ees siks et haluun kuulla sen ääntelyt vaa siks et emmä tiiä tuntuu vaa nii luonnolliselt koska sen dikki kiinnostelee niin paljon niin totta kai mä haluun explore it 😐🤤 emmä tajuu miks toi ajatus vaa on nii... Ugh. Never wanted to blow anybody more than i want to blow him 🥵. SAAKELI. Okei nyt soi päässä "i wanna blow you.... Away, be with you every night, am i squeezing you too tight" 😐😐😐😐😐😐😐😐 that song is so cursed i have listened to it for at least 11 years. No my whole music taste is cursed ahaha [/ISPOILER] AAAAAAAA PLEASE STOP KILLIN ME LIKE THIS BITCH BYE 😭😭😭😭😭😭😭😭😭🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja