Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 140407" data-attributes="member: 34"><p>Nonii täähä se ois:</p><p></p><p>"Ovarian hormones change in a cyclical way and some of the hormones (particularly progesterone) can affect your mood significantly. This can make you feel low, emotional and can make you feel like crying for no reason."</p><p></p><p>Oon koko aamun nyyhkiny vaikka en oo surullinen yhtään mistään. In fact mun mood on aika hyvä, nauran helposti asioille ja oon sillee suhteellisen energinen, mut sit aina vähän väliä alan nyyhkimään, jopa ilman yhtään mitään syytä. Yhtäkkiä oon vaa sillee "😭😭😭😭" ja erityisesti silloin kun tunnen pientä kipua välillä (ja siis nimenomaan se on pientä) niin oon ihan silleen että alan nyyhkii vaa. Vaikka se kipu ei oo niin suuri tai mitään muutakaan syytä mut just tollasesta niinku pienimmästäkin kivusta tai asiasta oon vaa sillee "wääääääääää 😭😭😭😭😭😭😭😭😭" ei saatana mikä itkupilli xD ärsyyntynyt taas en oo ollenkaan pelkästään emotional.</p><p></p><p>Ja siis mun menkat ei ole edes alkanut mutta tosiaan tissit on niiiiiiin arat joten 🤦🏻♀️ ja kuten sanoin välil pitää yrittää hieroo kans jotenki sitä kohtaa vatsast jos sattuu sillee hiukan.</p><p></p><p>Joten. Menkat aiheuttaa itkemistä atm vaikka ei edes oo menkat 🌚</p><p></p><p>En jaksais taas yhtään sitä rumbaa voi jeesus sentään..</p><p></p><p>Mutta niin en tiiä tuntuu vaan niin tyhmältä kuinka viel entistäkin tunteellisemmaks menkat vetää mut. Ja kyl näkee niinku selkeesti et oon emotional sillon maaliskuussaki pari päivää ennen alkamista olin vaa itkevä kasa ku lol kaipasin erästä. En tiiä lmao ilmeisesti kaipaan mun kultaani sitten tavallistakin enemmän aina näihin aikoihin koska emotional....</p><p></p><p>Tai niiku en tiiä</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Mut jännää miten kroppa voi tuntua ihan erilaiselta. Niinku KOKO kroppa. Tissit, pillu, vatsa, sitte tää itkuisuus, kaikki tuntuu niiku iha erilaiselt.</p><p></p><p>En muutenkaan tiiä et onks mul yleensä ennen ollu näin usein tätä kipuu pillus mut nykyään tuntuu että se on se merkki mistä huomaan aina myös että menkat pitäs olla lähellä. Nyttenki yhtäkkiä vaa alko tulee ihme kipukohtauksii down there ja olin sillee jaahas, menkat. Toi kinda niinku "vihlonta" on vaa nii ihmeellist ku tosiaa kaikilla ei kai sitä ees oo mut mul on ihan jatkuvasti ainakin nykyisin. Eka ihmettelin että mitä nyt taas mut sit tajusin että jaahas tuntuu siltä että menkat on lähellä.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Oikeestaa oon nyt tuntenu jopa kahdenlaista kipuu down there. Se toinen on just sitä perus vihlontaa menkoista, mut toinen on enemmän tollanen ihme pisto ja enemmän niiku jotenkin sivussa. En tiiä johtuuko sekin menkoista vai mistä.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Mut joo. Aina tässä kohtaa kiertoo mul on niin surkee olo ja haluisin vaa halii erästä ja itkennnnnnnnnnnnnnnnn miks se ei oo tääl mun kaa.. pitämäs must huolta jne 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 why isnt he cuddling me?????? 😭😭😭😭 Why isnt he wrapping his arms around me tightly:(</p><p></p><p></p><p>Kyl tää on nii vääryyttä 😒😒😒😒😒😂</p><p></p><p></p><p>Ja en haluu kenenkään muun lohduttavan mua, aina jos itken niin tuntuu että jotenki inhoon sitä jos joku mun perheenjäsen tai ehkä kaverikin halaa mua ja lohduttaa. Mutta en mää ton tyypin suhteen tunne mitään sellasta et äläääää koske jos kuvittelen sellase tilanteen.</p><p></p><p></p><p>Sama niinku sillon ku istuin v:n kaa siin ulkona ja olin jotenkin sen kainalossa niin tuntui kiusalliselta (vaan siis henkilökohtaisesti koska mä) mutta en usko et ton ihmisen kohal mul ois mitää ongelmaa olla niin.... Sellasessa öööö emt feminiinisessä tilanteessa. En tykkää siitä että oon jonku jätkän kainalossa kuten vaikkapa just v ja j ja ketä ei. Mut eunkwang? Ehdottomasti haluun D::::: ei siin oo mitään sellasta samanlaista embarrassment, i think.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 140407, member: 34"] Nonii täähä se ois: "Ovarian hormones change in a cyclical way and some of the hormones (particularly progesterone) can affect your mood significantly. This can make you feel low, emotional and can make you feel like crying for no reason." Oon koko aamun nyyhkiny vaikka en oo surullinen yhtään mistään. In fact mun mood on aika hyvä, nauran helposti asioille ja oon sillee suhteellisen energinen, mut sit aina vähän väliä alan nyyhkimään, jopa ilman yhtään mitään syytä. Yhtäkkiä oon vaa sillee "😭😭😭😭" ja erityisesti silloin kun tunnen pientä kipua välillä (ja siis nimenomaan se on pientä) niin oon ihan silleen että alan nyyhkii vaa. Vaikka se kipu ei oo niin suuri tai mitään muutakaan syytä mut just tollasesta niinku pienimmästäkin kivusta tai asiasta oon vaa sillee "wääääääääää 😭😭😭😭😭😭😭😭😭" ei saatana mikä itkupilli xD ärsyyntynyt taas en oo ollenkaan pelkästään emotional. Ja siis mun menkat ei ole edes alkanut mutta tosiaan tissit on niiiiiiin arat joten 🤦🏻♀️ ja kuten sanoin välil pitää yrittää hieroo kans jotenki sitä kohtaa vatsast jos sattuu sillee hiukan. Joten. Menkat aiheuttaa itkemistä atm vaikka ei edes oo menkat 🌚 En jaksais taas yhtään sitä rumbaa voi jeesus sentään.. Mutta niin en tiiä tuntuu vaan niin tyhmältä kuinka viel entistäkin tunteellisemmaks menkat vetää mut. Ja kyl näkee niinku selkeesti et oon emotional sillon maaliskuussaki pari päivää ennen alkamista olin vaa itkevä kasa ku lol kaipasin erästä. En tiiä lmao ilmeisesti kaipaan mun kultaani sitten tavallistakin enemmän aina näihin aikoihin koska emotional.... Tai niiku en tiiä Mut jännää miten kroppa voi tuntua ihan erilaiselta. Niinku KOKO kroppa. Tissit, pillu, vatsa, sitte tää itkuisuus, kaikki tuntuu niiku iha erilaiselt. En muutenkaan tiiä et onks mul yleensä ennen ollu näin usein tätä kipuu pillus mut nykyään tuntuu että se on se merkki mistä huomaan aina myös että menkat pitäs olla lähellä. Nyttenki yhtäkkiä vaa alko tulee ihme kipukohtauksii down there ja olin sillee jaahas, menkat. Toi kinda niinku "vihlonta" on vaa nii ihmeellist ku tosiaa kaikilla ei kai sitä ees oo mut mul on ihan jatkuvasti ainakin nykyisin. Eka ihmettelin että mitä nyt taas mut sit tajusin että jaahas tuntuu siltä että menkat on lähellä. Oikeestaa oon nyt tuntenu jopa kahdenlaista kipuu down there. Se toinen on just sitä perus vihlontaa menkoista, mut toinen on enemmän tollanen ihme pisto ja enemmän niiku jotenkin sivussa. En tiiä johtuuko sekin menkoista vai mistä. Mut joo. Aina tässä kohtaa kiertoo mul on niin surkee olo ja haluisin vaa halii erästä ja itkennnnnnnnnnnnnnnnn miks se ei oo tääl mun kaa.. pitämäs must huolta jne 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 why isnt he cuddling me?????? 😭😭😭😭 Why isnt he wrapping his arms around me tightly:( Kyl tää on nii vääryyttä 😒😒😒😒😒😂 Ja en haluu kenenkään muun lohduttavan mua, aina jos itken niin tuntuu että jotenki inhoon sitä jos joku mun perheenjäsen tai ehkä kaverikin halaa mua ja lohduttaa. Mutta en mää ton tyypin suhteen tunne mitään sellasta et äläääää koske jos kuvittelen sellase tilanteen. Sama niinku sillon ku istuin v:n kaa siin ulkona ja olin jotenkin sen kainalossa niin tuntui kiusalliselta (vaan siis henkilökohtaisesti koska mä) mutta en usko et ton ihmisen kohal mul ois mitää ongelmaa olla niin.... Sellasessa öööö emt feminiinisessä tilanteessa. En tykkää siitä että oon jonku jätkän kainalossa kuten vaikkapa just v ja j ja ketä ei. Mut eunkwang? Ehdottomasti haluun D::::: ei siin oo mitään sellasta samanlaista embarrassment, i think. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja