Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 140526" data-attributes="member: 34"><p>Siis EI HERRANJUMALA 😂😂😂😂😂😂😂 ANNA MUN NAURAA</p><p></p><p>mä siis löysin (tai siis tossa ihan näkyvillä se on ollu koko ajan mut en vaa oo käyttänyt sitä pitkään aikaan) mun vanhan hajuveden jota tuli käytettyy yläasteella ja vittu kun nyt laitoin sitä????????????</p><p></p><p>Ei moro, ei viddu.</p><p></p><p>Sit ku joka kerta ku haistan sen nytten niin saan voimakkaita sekoomiskohtauksia :D ihan sillee panic mode XDDDDDDD siis huhhuh ihan järkyttävää en osaa ees paikantaa et mikä muisto tarkalleen tosta tulee mieleen tai mikä paikka esim sielt yläasteelt. Ei vittu :D ainiin taisin muuten nähdäkin jotain unta viimeks siitä paikasta. Huhhhhhhhhuh. Ei vittu alan hyperventiloida :D</p><p></p><p>Tää on ihan HIRVEETÄ, eikä tää oo liiottelua :D ei siis sinänsä hirveetä mut en pysty olla tyylii kiljumatta ja mul menee yli jotenkin kaikki päässä ei vittu.</p><p></p><p>Aivan järkyttävää:D</p><p></p><p>Muistan jopa yhtäkkiä kaikkee mun opeihastuksesta mitä tuntuu että olin unohtanut muuten...... Noniin näin se muisti toimii, aina kun jotain tollasta tapahtuu niin aukee muistoja joita ei oikeen muistanu muuten. Se voi olla hajuvesi tai sitten sen ajan biisien kuuntelu, mikä taas oli se keissi marraskuussa, EUNKWANGIN suhteen :DDDDD</p><p></p><p>Ja ei jumala nyt ku tääl on viel kuuma niin sit joudun tuulettaa itteeni välillä kädel ni ofc se voimistaa tota tuoksuu. Hyvä helvetti en tiedä mitä sanoa, ihan ku oisin OIKEESTI siellä edelleen.</p><p></p><p>Sillee nyt sää vaa miksaat näit asioita ja aikakausia keskenään, ei hyvä 😂😂😂😂😂😂😂💀 vittu.......... XD</p><p></p><p>Siis oikeesti tekee mieli oksentaa järkytyksestä ku tulee joku juttu mieleen niist vanhoista ajoista... En ees tiiä mikä, ehkä Sonny tai jotaki..</p><p></p><p>Ei stana oikeesti mult lähtee todellisuudentaju 😂😂😂😂😂😂💀💀💀💀💀💀💀💀 OIKEESTI</p><p></p><p></p><p>Diis mä en PYSTY olee tän kanssa :SDDDDDDDDDDDD EN VOI KÄYTTÄÄ MUN VANHAA HAJUVETTÄ KOSKA EN PYSTY OLEE SEN KANSSA 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 kuinka säälittävää xD</p><p></p><p></p><p>Siis rakastan tota tuoksuu mut tiäks ees milt se tuntuu ku et oo haistanu sitä varmaa just vuosiin ni oot unohtanut sen kokonaan ja nyt oot vaa sillee ??????? Mitä</p><p></p><p>En edes VOI VITTU SANOA TÄHÄN MITÄÄN voi tsiisus</p><p></p><p></p><p>Niiku sitä paitsi mä huudan suoraa huutoa ku muutenki katoin kuvia yläasteelta öö viime yönä niin se oli oikeesti tosi hurjaa. Ja sit myös katoin samal kuvii siin eunkwangist sillon ku oli sen blondi era eli nii siin varmaa 2012 se kai just oli about. Nii öö just tuolloin mä oon ollu yläasteella joten joo. Se on niin outoo ajatella että mä oon ollu yläasteella ja se on ruvennu julkkikseks lmaooooo.</p><p></p><p>Hmm no siis ku en mä tiedä elämässäni yhtään mistään mitään XDDDDDDDDDD</p><p></p><p></p><p>LOPETA tää tuoksu vie mut kans meiä liikkasalii idk why. Tuli vaa mielee. On tää kyllä sairasta.. pystyin muute just äske haistaa teknisen luokan sen tuoksun vaikka en oo pitkään aikaan noitakaa tolla tasolla muistanu. Ja sit ku piti aina siivota sitä hiton purua lattioilta etc huuuuh muistan taas yksityiskohtia mitä en oo aatellu varmaa vuosiin. No vittu :Dddd</p><p></p><p>Ei siis vittu joka kerta ku haistan tota hajuvettä nii oon sillee "ei VITTU ✋"</p><p></p><p>:DDDDDDDDDDDDDD EI VITTU. ei sitä. :D</p><p></p><p>Ei tätä. Ei näin. Ei.</p><p></p><p>Mutta kans katoin äsken tätä niin oikeestii mixaa kyllä aika hyvin kaikki ajat yhteen:</p><p>[MEDIA=youtube]uWUQZojeEmU[/MEDIA]</p><p></p><p>Tää on just se mitä aina kelaan et ku kaikki menee silleen hiukan puuroks ja oot vaa sillee miten tää kaikki voi olla edes samaa elämää XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD</p><p></p><p>ja mä oon vasta näinkin nuori???????? LOPETA milt must tulee tuntuu vanhana EN HALUU TIETÄÄ THO. Ei stana. Emmää sano mitääb enää tässä vaiheessa XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDFFDFFFFFFFFG</p><p></p><p>YHTÄÄN EI NAURATA XD</p><p></p><p></p><p></p><p>en oo sama ihminen oikeesti............ :D mut sit kuitenkin just ku katoin niit kuvii ni katoin et ei mun naama sinänsä kai oo ees paljoo tost muuttunu.. voi vittu.......... Silti on sellane olo niiku oisin joku keski-ikäne tai jotai joka muistelee nuoruutta 😂😂😂😂😂😂😂💀 iha vitu hirveetä ei saatana aika vaa menee ja kohta koittaa kuolema 🙄 (no toivottavasti ei vielä pitkään pitkään aikaan :DDD)</p><p></p><p>Mut sit ku mul soi viel päässä täl hetkel come with the wind nii ??????????????????????????????</p><p></p><p>Joojoo se o just näin </p><p></p><p>No en VIITSI edes sanoa enempää</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 140526, member: 34"] Siis EI HERRANJUMALA 😂😂😂😂😂😂😂 ANNA MUN NAURAA mä siis löysin (tai siis tossa ihan näkyvillä se on ollu koko ajan mut en vaa oo käyttänyt sitä pitkään aikaan) mun vanhan hajuveden jota tuli käytettyy yläasteella ja vittu kun nyt laitoin sitä???????????? Ei moro, ei viddu. Sit ku joka kerta ku haistan sen nytten niin saan voimakkaita sekoomiskohtauksia :D ihan sillee panic mode XDDDDDDD siis huhhuh ihan järkyttävää en osaa ees paikantaa et mikä muisto tarkalleen tosta tulee mieleen tai mikä paikka esim sielt yläasteelt. Ei vittu :D ainiin taisin muuten nähdäkin jotain unta viimeks siitä paikasta. Huhhhhhhhhuh. Ei vittu alan hyperventiloida :D Tää on ihan HIRVEETÄ, eikä tää oo liiottelua :D ei siis sinänsä hirveetä mut en pysty olla tyylii kiljumatta ja mul menee yli jotenkin kaikki päässä ei vittu. Aivan järkyttävää:D Muistan jopa yhtäkkiä kaikkee mun opeihastuksesta mitä tuntuu että olin unohtanut muuten...... Noniin näin se muisti toimii, aina kun jotain tollasta tapahtuu niin aukee muistoja joita ei oikeen muistanu muuten. Se voi olla hajuvesi tai sitten sen ajan biisien kuuntelu, mikä taas oli se keissi marraskuussa, EUNKWANGIN suhteen :DDDDD Ja ei jumala nyt ku tääl on viel kuuma niin sit joudun tuulettaa itteeni välillä kädel ni ofc se voimistaa tota tuoksuu. Hyvä helvetti en tiedä mitä sanoa, ihan ku oisin OIKEESTI siellä edelleen. Sillee nyt sää vaa miksaat näit asioita ja aikakausia keskenään, ei hyvä 😂😂😂😂😂😂😂💀 vittu.......... XD Siis oikeesti tekee mieli oksentaa järkytyksestä ku tulee joku juttu mieleen niist vanhoista ajoista... En ees tiiä mikä, ehkä Sonny tai jotaki.. Ei stana oikeesti mult lähtee todellisuudentaju 😂😂😂😂😂😂💀💀💀💀💀💀💀💀 OIKEESTI Diis mä en PYSTY olee tän kanssa :SDDDDDDDDDDDD EN VOI KÄYTTÄÄ MUN VANHAA HAJUVETTÄ KOSKA EN PYSTY OLEE SEN KANSSA 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 kuinka säälittävää xD Siis rakastan tota tuoksuu mut tiäks ees milt se tuntuu ku et oo haistanu sitä varmaa just vuosiin ni oot unohtanut sen kokonaan ja nyt oot vaa sillee ??????? Mitä En edes VOI VITTU SANOA TÄHÄN MITÄÄN voi tsiisus Niiku sitä paitsi mä huudan suoraa huutoa ku muutenki katoin kuvia yläasteelta öö viime yönä niin se oli oikeesti tosi hurjaa. Ja sit myös katoin samal kuvii siin eunkwangist sillon ku oli sen blondi era eli nii siin varmaa 2012 se kai just oli about. Nii öö just tuolloin mä oon ollu yläasteella joten joo. Se on niin outoo ajatella että mä oon ollu yläasteella ja se on ruvennu julkkikseks lmaooooo. Hmm no siis ku en mä tiedä elämässäni yhtään mistään mitään XDDDDDDDDDD LOPETA tää tuoksu vie mut kans meiä liikkasalii idk why. Tuli vaa mielee. On tää kyllä sairasta.. pystyin muute just äske haistaa teknisen luokan sen tuoksun vaikka en oo pitkään aikaan noitakaa tolla tasolla muistanu. Ja sit ku piti aina siivota sitä hiton purua lattioilta etc huuuuh muistan taas yksityiskohtia mitä en oo aatellu varmaa vuosiin. No vittu :Dddd Ei siis vittu joka kerta ku haistan tota hajuvettä nii oon sillee "ei VITTU ✋" :DDDDDDDDDDDDDD EI VITTU. ei sitä. :D Ei tätä. Ei näin. Ei. Mutta kans katoin äsken tätä niin oikeestii mixaa kyllä aika hyvin kaikki ajat yhteen: [MEDIA=youtube]uWUQZojeEmU[/MEDIA] Tää on just se mitä aina kelaan et ku kaikki menee silleen hiukan puuroks ja oot vaa sillee miten tää kaikki voi olla edes samaa elämää XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD ja mä oon vasta näinkin nuori???????? LOPETA milt must tulee tuntuu vanhana EN HALUU TIETÄÄ THO. Ei stana. Emmää sano mitääb enää tässä vaiheessa XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDFFDFFFFFFFFG YHTÄÄN EI NAURATA XD en oo sama ihminen oikeesti............ :D mut sit kuitenkin just ku katoin niit kuvii ni katoin et ei mun naama sinänsä kai oo ees paljoo tost muuttunu.. voi vittu.......... Silti on sellane olo niiku oisin joku keski-ikäne tai jotai joka muistelee nuoruutta 😂😂😂😂😂😂😂💀 iha vitu hirveetä ei saatana aika vaa menee ja kohta koittaa kuolema 🙄 (no toivottavasti ei vielä pitkään pitkään aikaan :DDD) Mut sit ku mul soi viel päässä täl hetkel come with the wind nii ?????????????????????????????? Joojoo se o just näin No en VIITSI edes sanoa enempää [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja