Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 140530" data-attributes="member: 34"><p>Mitä vittua moonbin????????</p><p></p><p>Must tuntuu et mä aikoinaan tein muistionkin sille ja niiku i had some sort of crush on him. Ainakin pieni sellanen jos ei muuta. Ok i don't like this..... Itkin jopa vähän mut vaan ihan vähän. Kuitenkaan moonbin nyt ei ollu missään vaiheessa ihan sama asia kuin esimerkiksi eunkwang, of course.</p><p></p><p>Emmä tiiä oon silti jotenkin ihan shokissa tai silleen et en tiiä oikeest mitä sanoo.</p><p></p><p>Jotenki ihan sairaan outo olo vaan.</p><p></p><p>Ja + mitä muuta toi ihan out of nowhere aiheutti mulle? Yhtäkkiä tulin kauheen emotionaaliseks siin mieles et mä jotenkin aloin tuntee et mitä jos eunkwang ei tuukaan koskaa olee mun. Herranjumala siis toi binnien kuolema jotenki aiheutti mussa nyt jotain tollasta ihan ihmeellistä pelkoa. Ja tuntuu että kaipaan sitä tällä hetkellä muutenki nyt enemmän haluisin vaa halaa sitä. En tiiä jotenki vaa sellanen outo olo, vaikka tiedän mitä kaikkee on tapahtunut mut heräsin silti jotenkin siihen et MITÄ JOS en koskaan tuu sittenkään olee eunkwangin kaa. Siis en tiedä en pysty jotenki ajatella elämää ilman sitä. Vaikka voi ehkä kuulostaa tyhmältä tai jotain mutta en voi kuvitella mitä jos joudun oikeesti elää ilman sitä??</p><p></p><p>Sitä havahtuu siihen kuinka tärkee joku on ku tollasta tapahtuu.</p><p></p><p>En tiiä ku oon täs koko ajan ollu sillee "mitä sitten jos en ikinä tuu olemaankaan sen kaa, kyl mä siit tuun selvii silti" ja nyt oon vaa sillee "en?????? En selviä ilman sitä koskaan varmaan???????????????" :D:D mitä hittoa teen jos se ei meekää niin holy shit.</p><p></p><p></p><p>Fucking hell siis miten joku voi olla noin tärkeä? En ymmärrä ollenkaan yhtään mitään miten asiat voi olla näin.</p><p></p><p>Ja sit muutenkin siis en tiiä mä vaan... Aaaaaaaaaa.</p><p></p><p>Idk what to say. </p><p></p><p>Siis ku tulee vaa tällai kauhee kaipaus tai tämmönen et oikeest en tiiä niin ikävä ja haluun haliiiiii eunkwangii.</p><p></p><p>Ja siis en tuu ikinä kestää jos se ei meekään niin.</p><p></p><p>Ajattelin täs viime aikoina nyt koko ajan sillee et idc jos se ei meekään niin.</p><p></p><p>Mut nyt oon sillee vittu jos en tuu ikinä olemaan sen kaa ni en tiiä mitä vittua tapahtuu koska en vaa voi kuvitella jotenki. Siis en tiiä. Oon vaa nii hämmentyny.</p><p></p><p>Mitä mä muuten oikeesti teen jos se ei meekään niin?</p><p></p><p>Jotenki oon vaa aatellu et juu jos se tuleeki olee jonku toise kaa ja etc etc kaikkee ni sit vaa itken mut et selviin siit kyl. Nyt oon vaa sillee wtf lmao entiiä välttämättä että selviinkö.</p><p></p><p>Okei ei ajatella näin, kaikki on ihan hyvin. Ei nyt mitään hätää.</p><p></p><p>Mutta totta kai mä kaipaan sitä etenkin tällä hetkellä koska tollanen saa emotionaaliseks ja haluun halii mun rakasta.</p><p></p><p>Holy fucking shit oikeest.</p><p></p><p>Siis emmä tajuu. Kun tämmösel hetkel vaa tajuu näköjään että kuinka tärkeä joku on niin sitten kun rupeen ajattelee et jos en tuukaan olee koskaan sen tärkeän henkilön kanssa holy fucking hell saan jonku paniikkikohtauksen idk.</p><p></p><p><strong>ok idk what to say</strong></p><p></p><p>Kosk niinku emmä tiiä ees mutta muistan sen kun se eräs ammattilainen jonka kanssa puhuin sillon joskus kauan sitten niin se sanoi jotain että "on ihan ok olla surullinen jos on ihastunut julkkikseen ja kyllä sä tuut seurustelemaan jonkun kanssa jossakin vaiheessa" siis kaikkee tollast ni nyt oon vaa jotenki sillee hold up on menny 9 kuukautta enkä oo yli eunkwangista edes vähimmässäkään määrin ja mietin että mitä hittoa tässä tulee tapahtumaan ei luoja mitä jos se ei ookaan niin mitä jos tuun olee jonku toisen kaa mitä vittua tapahtuuuuuuuu aaaaaa</p><p></p><p>Siis en tiiä en voi elää ilman sitä en tiedä mitä ajatella lmaoooo</p><p></p><p>No voinhan mä jos mun on pakko mut :DDDDDDDDDD mitä vittua guys.</p><p></p><p></p><p>Ei vittu ihan hirveä menettämisen pelko vittu seis nyt. Tai siis sellanen</p><p></p><p>Mitä vittua.</p><p></p><p></p><p>Okei en ajattele nyt mitään mitä tulee tapahtumaan koska tulevaisuus pitää vaan kattoo et miten se menee, ei sitä kannata analysoida etukäteen kai??</p><p></p><p>Mut mul on aivan järkyttävä ikävä tällä hetkellä. En tiedä muutenkaan kuinka hiton kauan jaksan odottaa et pääsen halii sitä</p><p></p><p>Sitä paitsi i question my sanity idk 😩😭</p><p></p><p>Idk 😭</p><p></p><p>Lmao stop what if he isnt the one......... 😂 Holy fucking hell i aint ever gonna survive living my whole life without him what the fuck guys??????????????</p><p></p><p>IT'S NOT EVEN-???????</p><p></p><p>HELLO???????????????</p><p></p><p>Lol ei toki syytä huoleen.</p><p></p><p></p><p>WHAT THE FUCK IS HAPPENING</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>i aint ever gonna survive without him what the fuck is going on guys?????? Hi???? Hello?????</p><p></p><p>Mut täytyis kyllä yrittää mennä nukkumaan mut oikeesti holy fucking shit i'm just so shocked because of everything</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 140530, member: 34"] Mitä vittua moonbin???????? Must tuntuu et mä aikoinaan tein muistionkin sille ja niiku i had some sort of crush on him. Ainakin pieni sellanen jos ei muuta. Ok i don't like this..... Itkin jopa vähän mut vaan ihan vähän. Kuitenkaan moonbin nyt ei ollu missään vaiheessa ihan sama asia kuin esimerkiksi eunkwang, of course. Emmä tiiä oon silti jotenkin ihan shokissa tai silleen et en tiiä oikeest mitä sanoo. Jotenki ihan sairaan outo olo vaan. Ja + mitä muuta toi ihan out of nowhere aiheutti mulle? Yhtäkkiä tulin kauheen emotionaaliseks siin mieles et mä jotenkin aloin tuntee et mitä jos eunkwang ei tuukaan koskaa olee mun. Herranjumala siis toi binnien kuolema jotenki aiheutti mussa nyt jotain tollasta ihan ihmeellistä pelkoa. Ja tuntuu että kaipaan sitä tällä hetkellä muutenki nyt enemmän haluisin vaa halaa sitä. En tiiä jotenki vaa sellanen outo olo, vaikka tiedän mitä kaikkee on tapahtunut mut heräsin silti jotenkin siihen et MITÄ JOS en koskaan tuu sittenkään olee eunkwangin kaa. Siis en tiedä en pysty jotenki ajatella elämää ilman sitä. Vaikka voi ehkä kuulostaa tyhmältä tai jotain mutta en voi kuvitella mitä jos joudun oikeesti elää ilman sitä?? Sitä havahtuu siihen kuinka tärkee joku on ku tollasta tapahtuu. En tiiä ku oon täs koko ajan ollu sillee "mitä sitten jos en ikinä tuu olemaankaan sen kaa, kyl mä siit tuun selvii silti" ja nyt oon vaa sillee "en?????? En selviä ilman sitä koskaan varmaan???????????????" :D:D mitä hittoa teen jos se ei meekää niin holy shit. Fucking hell siis miten joku voi olla noin tärkeä? En ymmärrä ollenkaan yhtään mitään miten asiat voi olla näin. Ja sit muutenkin siis en tiiä mä vaan... Aaaaaaaaaa. Idk what to say. Siis ku tulee vaa tällai kauhee kaipaus tai tämmönen et oikeest en tiiä niin ikävä ja haluun haliiiiii eunkwangii. Ja siis en tuu ikinä kestää jos se ei meekään niin. Ajattelin täs viime aikoina nyt koko ajan sillee et idc jos se ei meekään niin. Mut nyt oon sillee vittu jos en tuu ikinä olemaan sen kaa ni en tiiä mitä vittua tapahtuu koska en vaa voi kuvitella jotenki. Siis en tiiä. Oon vaa nii hämmentyny. Mitä mä muuten oikeesti teen jos se ei meekään niin? Jotenki oon vaa aatellu et juu jos se tuleeki olee jonku toise kaa ja etc etc kaikkee ni sit vaa itken mut et selviin siit kyl. Nyt oon vaa sillee wtf lmao entiiä välttämättä että selviinkö. Okei ei ajatella näin, kaikki on ihan hyvin. Ei nyt mitään hätää. Mutta totta kai mä kaipaan sitä etenkin tällä hetkellä koska tollanen saa emotionaaliseks ja haluun halii mun rakasta. Holy fucking shit oikeest. Siis emmä tajuu. Kun tämmösel hetkel vaa tajuu näköjään että kuinka tärkeä joku on niin sitten kun rupeen ajattelee et jos en tuukaan olee koskaan sen tärkeän henkilön kanssa holy fucking hell saan jonku paniikkikohtauksen idk. [B]ok idk what to say[/B] Kosk niinku emmä tiiä ees mutta muistan sen kun se eräs ammattilainen jonka kanssa puhuin sillon joskus kauan sitten niin se sanoi jotain että "on ihan ok olla surullinen jos on ihastunut julkkikseen ja kyllä sä tuut seurustelemaan jonkun kanssa jossakin vaiheessa" siis kaikkee tollast ni nyt oon vaa jotenki sillee hold up on menny 9 kuukautta enkä oo yli eunkwangista edes vähimmässäkään määrin ja mietin että mitä hittoa tässä tulee tapahtumaan ei luoja mitä jos se ei ookaan niin mitä jos tuun olee jonku toisen kaa mitä vittua tapahtuuuuuuuu aaaaaa Siis en tiiä en voi elää ilman sitä en tiedä mitä ajatella lmaoooo No voinhan mä jos mun on pakko mut :DDDDDDDDDD mitä vittua guys. Ei vittu ihan hirveä menettämisen pelko vittu seis nyt. Tai siis sellanen Mitä vittua. Okei en ajattele nyt mitään mitä tulee tapahtumaan koska tulevaisuus pitää vaan kattoo et miten se menee, ei sitä kannata analysoida etukäteen kai?? Mut mul on aivan järkyttävä ikävä tällä hetkellä. En tiedä muutenkaan kuinka hiton kauan jaksan odottaa et pääsen halii sitä Sitä paitsi i question my sanity idk 😩😭 Idk 😭 Lmao stop what if he isnt the one......... 😂 Holy fucking hell i aint ever gonna survive living my whole life without him what the fuck guys?????????????? IT'S NOT EVEN-??????? HELLO??????????????? Lol ei toki syytä huoleen. WHAT THE FUCK IS HAPPENING i aint ever gonna survive without him what the fuck is going on guys?????? Hi???? Hello????? Mut täytyis kyllä yrittää mennä nukkumaan mut oikeesti holy fucking shit i'm just so shocked because of everything [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja