Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 140572" data-attributes="member: 34"><p>VITTU HERÄÄ NAINEN XDDDDDDD sori mutta huudan suoraa huutoa 😂😂😂😂😂😂😂😂😂 must tuntuu et oon ihan kujal ton unen takii yms XDDDDDD</p><p></p><p>I WILL explain it 😂 en oo aikoihin nähny noin huvittavaa (mutta samalla painajaismaista unta).</p><p></p><p></p><p>Okei, olin siis öööm idk joku äijä (en tiiä joku random vaa???) Oli panemas mua mut sit mä en edes tiedä et olikse enemmänkin raiskaus koska saatoin ehkä olla vähän silleen et öö apua. Mut en muista sitä unta enää niin hyvin :DDDDD niin en oo varma mut vaikutti et se ois saattanut olla enemmän sillee kind of raiskaus ja sit mä vaa olin sillee öö mitä jos vaikka et koskis muhun etc. Ja koska toi ei ollu tarpeeks ni siel oli muitakin jätkii jotka oli tosi suspicious niin olin sillee öö helpppp. MUTTA. en tiiä miks se uni oli hauska..... Varmaan siks että sit siin tosi nopee heräsin ja yhtäkkiä huomaan et oon hereil ja saan tyyliin orgasmin??? ja sit oon vaa sillee ööh ja vaikka siin UNESSA se äijä olikin joku random ni silti tossa vaiheessa viimeistään aattelin eunkwangii ja sit olin vaa sillee hold up eihän EUNKWANG ollu mun unessa vai??????? :D Mut tietysti koska olin viel täysin unenpöpperös ni basically i'm just having an orgasm there and thinking about eunkwang?????????? Mitäh???????? Ja siis pakko se oli olla orgasmi TAI sitten se oli joku almost like that mut kuiteski muistan vaa että heräsin ja se tunne oli sellanen mitä vittuaaaaaaaa xD mut??????????? Mitä???????? 😂😂😂😂 Oikeesti oon nyt nauranut siitä asti kun heräsin en tiiä mitä vittua sanoa XDDDDDDD ofc se uni oli tavallaan horrible (ja sit viel ku siin oli muitaki pelottavii kohtii joist heräsin sillee hiton paljon säpsähtäen) mut niiku i can't ever stop laughing 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 niiku milt se oikeesti kuulostaa et "joo näin unta et joku random äijä raiskas mut mut sitte heräsin orgasmiin ja aattelin eunkwangii iha niinku SE ois pannu mua siinä unessa tai jotain " 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂</p><p></p><p></p><p>Oikeesti huudannnn 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂</p><p></p><p>Ja niinku??????? HÄH xDddd ihan ku oisin Muka jossaki puutteessa jo tässä vaiheessa ei siit oo ees älyttömän kauan ku oon viimeks saanu orgasmin mitä helv 😂😂😂😂😂😂✋ i did not think this would even happen lmao I JUST-</p><p></p><p>en vieläkään voi lakata nauramasta 😂😂😂😂😂😂😂😂 vittu ko nousin sängystä meinasin tikahtua 🤣🤣🤣🤣🤣</p><p></p><p>Ja niiku vieläpä se että mun päässä alkoi välittömästi soimaan all wolves except me 😂😂😂😂😂😂😂😂 ahahahahahaha sopii unen teemaan tho. Vaikka ei se biisi nyt ehkä ihan noin vakavasta asiasta kerro mutta kuitenkin lmaoooooo.</p><p></p><p>Siis se edelleen soi mun päässä hahh.</p><p></p><p>Mut literally en kyl tiiä miks ajattelen tai katon eunkwangia ja oon heti silleen "uuh" niiku öööömmmm jooooooh okei????????? Ilmeisesti se on sitten aika seksikäs............. :|</p><p></p><p>ÖÖM XD MITÄ.</p><p></p><p>Eiku mä en oikeesti tiedä it's all unreal mut joo??????????????? Mut sit mua kyl jotenkin nauratti muutenki kaikki asiat literally nousin vaa ylös ja olin sillee HAH tääl on niin kuumaki että menetän järkeni ja naurattaaaaaaaaa XD</p><p></p><p>En tiiä 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂</p><p></p><p>Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa xDDDDDDDDDDDDDDDD</p><p></p><p>sit mul soi myös toi ton vidin biisi päässä vielki lmao</p><p></p><p>Mut</p><p>Niiku</p><p></p><p>Ööh</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Ja joo näköjään en selvästi oo valmis comebackiin i guess ku eunkwangin seksikkyys aiheuttaa jo nyt tämmöstä 🤣🤣🤣🤣</p><p></p><p>Tai mistä toi uni nyt sit ikinä johtukaa mutta ennen nukahtamista taisin kyllä lyhyesti ajatella jotain 🌚🌚🤭</p><p></p><p>Oh holy hell i'm already done............</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 140572, member: 34"] VITTU HERÄÄ NAINEN XDDDDDDD sori mutta huudan suoraa huutoa 😂😂😂😂😂😂😂😂😂 must tuntuu et oon ihan kujal ton unen takii yms XDDDDDD I WILL explain it 😂 en oo aikoihin nähny noin huvittavaa (mutta samalla painajaismaista unta). Okei, olin siis öööm idk joku äijä (en tiiä joku random vaa???) Oli panemas mua mut sit mä en edes tiedä et olikse enemmänkin raiskaus koska saatoin ehkä olla vähän silleen et öö apua. Mut en muista sitä unta enää niin hyvin :DDDDD niin en oo varma mut vaikutti et se ois saattanut olla enemmän sillee kind of raiskaus ja sit mä vaa olin sillee öö mitä jos vaikka et koskis muhun etc. Ja koska toi ei ollu tarpeeks ni siel oli muitakin jätkii jotka oli tosi suspicious niin olin sillee öö helpppp. MUTTA. en tiiä miks se uni oli hauska..... Varmaan siks että sit siin tosi nopee heräsin ja yhtäkkiä huomaan et oon hereil ja saan tyyliin orgasmin??? ja sit oon vaa sillee ööh ja vaikka siin UNESSA se äijä olikin joku random ni silti tossa vaiheessa viimeistään aattelin eunkwangii ja sit olin vaa sillee hold up eihän EUNKWANG ollu mun unessa vai??????? :D Mut tietysti koska olin viel täysin unenpöpperös ni basically i'm just having an orgasm there and thinking about eunkwang?????????? Mitäh???????? Ja siis pakko se oli olla orgasmi TAI sitten se oli joku almost like that mut kuiteski muistan vaa että heräsin ja se tunne oli sellanen mitä vittuaaaaaaaa xD mut??????????? Mitä???????? 😂😂😂😂 Oikeesti oon nyt nauranut siitä asti kun heräsin en tiiä mitä vittua sanoa XDDDDDDD ofc se uni oli tavallaan horrible (ja sit viel ku siin oli muitaki pelottavii kohtii joist heräsin sillee hiton paljon säpsähtäen) mut niiku i can't ever stop laughing 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 niiku milt se oikeesti kuulostaa et "joo näin unta et joku random äijä raiskas mut mut sitte heräsin orgasmiin ja aattelin eunkwangii iha niinku SE ois pannu mua siinä unessa tai jotain " 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Oikeesti huudannnn 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Ja niinku??????? HÄH xDddd ihan ku oisin Muka jossaki puutteessa jo tässä vaiheessa ei siit oo ees älyttömän kauan ku oon viimeks saanu orgasmin mitä helv 😂😂😂😂😂😂✋ i did not think this would even happen lmao I JUST- en vieläkään voi lakata nauramasta 😂😂😂😂😂😂😂😂 vittu ko nousin sängystä meinasin tikahtua 🤣🤣🤣🤣🤣 Ja niiku vieläpä se että mun päässä alkoi välittömästi soimaan all wolves except me 😂😂😂😂😂😂😂😂 ahahahahahaha sopii unen teemaan tho. Vaikka ei se biisi nyt ehkä ihan noin vakavasta asiasta kerro mutta kuitenkin lmaoooooo. Siis se edelleen soi mun päässä hahh. Mut literally en kyl tiiä miks ajattelen tai katon eunkwangia ja oon heti silleen "uuh" niiku öööömmmm jooooooh okei????????? Ilmeisesti se on sitten aika seksikäs............. :| ÖÖM XD MITÄ. Eiku mä en oikeesti tiedä it's all unreal mut joo??????????????? Mut sit mua kyl jotenkin nauratti muutenki kaikki asiat literally nousin vaa ylös ja olin sillee HAH tääl on niin kuumaki että menetän järkeni ja naurattaaaaaaaaa XD En tiiä 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa xDDDDDDDDDDDDDDDD sit mul soi myös toi ton vidin biisi päässä vielki lmao Mut Niiku Ööh Ja joo näköjään en selvästi oo valmis comebackiin i guess ku eunkwangin seksikkyys aiheuttaa jo nyt tämmöstä 🤣🤣🤣🤣 Tai mistä toi uni nyt sit ikinä johtukaa mutta ennen nukahtamista taisin kyllä lyhyesti ajatella jotain 🌚🌚🤭 Oh holy hell i'm already done............ [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja