Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 140625" data-attributes="member: 34"><p>Hahaha its so funny cause i was like "ehh mun pitäis tykätä siitä kuulemma" silloin</p><p></p><p>Ja nyt oon tällee "when will i get over that bitch" :DDDDDDDD</p><p></p><p></p><p>Cause the whole thing made me think that he's ACTUALLY, seriously, the one whos meant for me</p><p></p><p>Mut nytten kun viimein ihan oikeasti rakastuin siihen</p><p></p><p>Niin oon vaa sillee eeiiiijjjhhh you just thought it doesnt mean anything you don't have a right to even feel anything HES NOT YOURS stop that you're stupid he will never ever be yours</p><p></p><p>And then im like: "then WHY did everyone make me believe that he was the one??????"</p><p></p><p>Koska literally ku aattelin tõnuu olin sillee joo no mä tiiän et se ei oo varmaankaan se oikee mulle vaan SE RANDOM TYYPPI ON (eunkwang) mut en voi sille mitään et mietin tontsaa kummiski</p><p></p><p>Ku mietin L silloin niin olin et joooooo i know you LOVE him mut niinku se ei oo se oikee sulle vaan näemmä seo eunkwang on</p><p></p><p>JA NYT OON SILLEE PLS YOU'RE JUST IMAGINING THINGS EUNKWANG IS NOT THE ONE FOR YOU, honestly hes meant for somebody else</p><p></p><p>Ihan HIRVEE HUIJAUS ei tollasta saa tapahtua mä oikeesti luulin</p><p></p><p>They had me in the first half ngl</p><p></p><p>Ja se ei oo pelkästään siks kauheeta että sydänsurut vaan se on myös siks kauheeta että olin jo silloin "emotionally invested" koska olin niin varma ja se tuntu niin oikeelta, literally silt et se ois meant to be.</p><p></p><p>Niin tavallaan jos ja kun se ei oo mun tuleva mies niin siin on kahdenlaista surua 1) normi sydänsuru ofc 2) se ahdistus siitä et jokin noin selkee asia on voinuki olla täyttä bs:ää ????????</p><p></p><p></p><p></p><p>Niinku suoraan sanottuna en ymmärrä jos se ei ole mun tuleva mieheni...... 😂</p><p></p><p>And yes, it didn't make any sense that i felt such things because i only heard his voice and didnt know his looks even. </p><p></p><p>It doesnt make sense that youd think that because idk i never even</p><p></p><p>EMMÄ TIIÄ 😭 mä en oikeesti tajuu yhtään jos se ei oo se</p><p></p><p>Kuka se muka voi olla muuten 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭</p><p></p><p>i GIVE UP 😭😂😶...</p><p></p><p>mä en tosiaan ymmärrä</p><p></p><p></p><p>Ja silloin kun katoin the song fancamii niin se oli tosi nopee se oli ensimmäisiä videjä sillon mitä näin ja mä oikeesti aattelin et jos se ei oo toi niin sit en kyl jaksa enää vittu etsiäkään et i'm DONE</p><p></p><p>ja oon edelleen silleen jos se ei oo toi niin must tuntuu oikeest siltä niinku... Idk, the world screwed me over idk</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 140625, member: 34"] Hahaha its so funny cause i was like "ehh mun pitäis tykätä siitä kuulemma" silloin Ja nyt oon tällee "when will i get over that bitch" :DDDDDDDD Cause the whole thing made me think that he's ACTUALLY, seriously, the one whos meant for me Mut nytten kun viimein ihan oikeasti rakastuin siihen Niin oon vaa sillee eeiiiijjjhhh you just thought it doesnt mean anything you don't have a right to even feel anything HES NOT YOURS stop that you're stupid he will never ever be yours And then im like: "then WHY did everyone make me believe that he was the one??????" Koska literally ku aattelin tõnuu olin sillee joo no mä tiiän et se ei oo varmaankaan se oikee mulle vaan SE RANDOM TYYPPI ON (eunkwang) mut en voi sille mitään et mietin tontsaa kummiski Ku mietin L silloin niin olin et joooooo i know you LOVE him mut niinku se ei oo se oikee sulle vaan näemmä seo eunkwang on JA NYT OON SILLEE PLS YOU'RE JUST IMAGINING THINGS EUNKWANG IS NOT THE ONE FOR YOU, honestly hes meant for somebody else Ihan HIRVEE HUIJAUS ei tollasta saa tapahtua mä oikeesti luulin They had me in the first half ngl Ja se ei oo pelkästään siks kauheeta että sydänsurut vaan se on myös siks kauheeta että olin jo silloin "emotionally invested" koska olin niin varma ja se tuntu niin oikeelta, literally silt et se ois meant to be. Niin tavallaan jos ja kun se ei oo mun tuleva mies niin siin on kahdenlaista surua 1) normi sydänsuru ofc 2) se ahdistus siitä et jokin noin selkee asia on voinuki olla täyttä bs:ää ???????? Niinku suoraan sanottuna en ymmärrä jos se ei ole mun tuleva mieheni...... 😂 And yes, it didn't make any sense that i felt such things because i only heard his voice and didnt know his looks even. It doesnt make sense that youd think that because idk i never even EMMÄ TIIÄ 😭 mä en oikeesti tajuu yhtään jos se ei oo se Kuka se muka voi olla muuten 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 i GIVE UP 😭😂😶... mä en tosiaan ymmärrä Ja silloin kun katoin the song fancamii niin se oli tosi nopee se oli ensimmäisiä videjä sillon mitä näin ja mä oikeesti aattelin et jos se ei oo toi niin sit en kyl jaksa enää vittu etsiäkään et i'm DONE ja oon edelleen silleen jos se ei oo toi niin must tuntuu oikeest siltä niinku... Idk, the world screwed me over idk [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja