Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 140684" data-attributes="member: 34"><p>Wait nytten mulla ei oo mitään ongelmaa mun kehon kaa</p><p></p><p>Ja se on ollu nyt ainakin jo monta tuntia niin joten JES</p><p></p><p>mut mul on toinen ongelma nyt 😶</p><p></p><p>Literally pelkään taas et ... What if i was too loud 😭 ei tää on ihan kauheeta miks se menee niin et eka oon TÄYSIN okei mut sit katon sen lärvii iha en tiiä ehk vaa liian pitkään tai jotain mutta kun sitten se vaa herättää mussa sen et seksuaalisuus herää yhtäkkiä ja käsi menee automaattisesti kohti pillua xDff and then you just cant help but masturbate but because it doesnt really work with your hand you have to rub yourself to something else and then that might make the noise like the BED and also idk how loud i was cause i tried to be quiet but what if somebody heard still because my breathing and????????? I was breathing really loud i thinkkk. Like really really loud i don't know i will actually die i will actually DIE</p><p></p><p></p><p>lopeta oikeest et sä saa tehä mulle tällasta.......</p><p></p><p>Ja nyt kaiken lisäks mua särkee joka paikkaan??????? :D</p><p></p><p></p><p></p><p>WHAT IF I WAS LOUD</p><p></p><p>what if i was moaning but i don't remember it clearly</p><p></p><p>Hell no i will die</p><p></p><p>Tää on se syy miks en sais IKINÄ masturboida paitsi silloin kun oon ihan varmasti ihan yksin himassa, jo sekin jos muut on nukkumassa tuntuu epäilyttävältä koska idk oon vainoharhainen i guess</p><p></p><p>Mut aina eka oon sillee TOTTA KAI mä osaan olla hiljaa ja oon sillee "oon ihan tosi tosi tosi varovainen tietenkin" mut sit jossain vaiheessa se unohtuu koska vittu järki on sillee heihei minä lähden????????</p><p></p><p></p><p>DO YOU EVEN KNOW what that felt like ummmm like okay????? Mä en ees oo varma mitä tapahtui mut tunsin kuinka ihan ku se orgasmi ois niiku kasvanu sillee mut sit lopulta se oli jotenki tosi outo. Se varmaan oli orgasmi mut se ei ollu sellanen... Selkee orgasmi????? :Dd mut joo siin kohtaa ku tunsin et jokasen ööh liikkeen myötä it just kept growing and growing niin siin kohtaa en ees oo varma et mitä tein ja kuinka loud olin koska kaikki katos ympäriltä joten 😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶 SEE I KNOW THAT, mä tiiän että siinä saattaa käydä noin mut jotenki aina alussa oon silti niin itsevarma et TOTTA KAI MINÄ osaan olla ihan todella varovasti ja järki pysyy päässä.....</p><p></p><p>Ymmärrä nyt ihmeessä jo se, että ei se järki Pysy siellä päässä</p><p></p><p></p><p></p><p>Aaaa mut vihaan masturbointia kun siit tulee aina kaikki paikat ihan sika kipeeks, asento on joka kerta niin epämiellyttävä ja kaikki on niin epämiellyttävää</p><p></p><p>Tän takia haluisin että voisin actually olla eunkwangin kaa niin sit idk vois ehkä olla vähän mukavammassa asennossa esim if he licked my 🐱... I could just lie there... 💀💀💀💀💀💀</p><p></p><p>Sitä paitsi must tuntuu et runkatessa mulle on tärkeetä saada orgasmi tai jotenki se on muutenkin paljon suorituskeskeisempää siis sillee et ku ite pitää stimuloida itteensä ni se on niin jotenki äh vaikeeta ja vittumaista ja hankalaa ja perseestä ja äööäööää viituuuu</p><p></p><p>Mut sit jos oisin eunkwangin kaa ni voisin vaa nauttii siit et oon sen lähel and it would just be amazing and so what if i don't even cum?? At least id be close to him and that would already fulfill my sexual needs,,,,,, kosk ei runkkaaminen tyydytä oikeasti yhtään siis silleen kunnolla mun tarpeita. Yes i can fantasize and its kinda nice but???????? I still have more needs I GUESS..</p><p></p><p>Sit jos oisin sen lähel ni se jo itsessään tyydyttäis mun tarpeita aika hyvin koska haloo ofcourse???????</p><p></p><p>EI VITTU MITEN VOIN OLLA TÄSSÄ TILANTEESSA</p><p></p><p></p><p></p><p>SIIS MITEN SE VOI SAADA MUT TÄMMÖSEEN JAMAAN? :D</p><p></p><p></p><p></p><p>mä oon ihan LOST</p><p></p><p>SIIS TOTAALISEN</p><p></p><p></p><p></p><p>ja siis mä vihaan nyt itteeni ku sanon tän mut: i guess i need to watch that one vid mikä mulle tulee mieleen ny kosk katoin sen joskus kauan sitten runkkaamisen jälkeen kun olin aivan soft ja itkin ja tunsin syyllisyyttäkin ja skskdjdkdödl xD</p><p></p><p>okei en pidä siitä että muistan kaikkee et mitä oon kattonu runkkaamisten jälkeen ei luoja</p><p></p><p>Siis ei L U O J A</p><p></p><p>vittu vaadin kyllä korvauksia kivusta ja särystä....... I will sue him 🤦🏻♀️</p><p></p><p>Hmmm</p><p></p><p>I hope my underwear and bed and Everything is fine</p><p></p><p>I hope my fucking legs are fine</p><p></p><p>Fucking hell.</p><p></p><p></p><p>Okei aivan se vidi ja mikä muu mun piti kattoooo en muista häh.</p><p></p><p></p><p>(En tiedä miten viittin taas poistuu mun huoneesta jos en ollukaa tarpeeks hiljaa ei saatana aika LYÖDÄ itteensä)</p><p></p><p>Miten se VOI tehä tän mulle :D ja vielä niin vitun usein.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 140684, member: 34"] Wait nytten mulla ei oo mitään ongelmaa mun kehon kaa Ja se on ollu nyt ainakin jo monta tuntia niin joten JES mut mul on toinen ongelma nyt 😶 Literally pelkään taas et ... What if i was too loud 😭 ei tää on ihan kauheeta miks se menee niin et eka oon TÄYSIN okei mut sit katon sen lärvii iha en tiiä ehk vaa liian pitkään tai jotain mutta kun sitten se vaa herättää mussa sen et seksuaalisuus herää yhtäkkiä ja käsi menee automaattisesti kohti pillua xDff and then you just cant help but masturbate but because it doesnt really work with your hand you have to rub yourself to something else and then that might make the noise like the BED and also idk how loud i was cause i tried to be quiet but what if somebody heard still because my breathing and????????? I was breathing really loud i thinkkk. Like really really loud i don't know i will actually die i will actually DIE lopeta oikeest et sä saa tehä mulle tällasta....... Ja nyt kaiken lisäks mua särkee joka paikkaan??????? :D WHAT IF I WAS LOUD what if i was moaning but i don't remember it clearly Hell no i will die Tää on se syy miks en sais IKINÄ masturboida paitsi silloin kun oon ihan varmasti ihan yksin himassa, jo sekin jos muut on nukkumassa tuntuu epäilyttävältä koska idk oon vainoharhainen i guess Mut aina eka oon sillee TOTTA KAI mä osaan olla hiljaa ja oon sillee "oon ihan tosi tosi tosi varovainen tietenkin" mut sit jossain vaiheessa se unohtuu koska vittu järki on sillee heihei minä lähden???????? DO YOU EVEN KNOW what that felt like ummmm like okay????? Mä en ees oo varma mitä tapahtui mut tunsin kuinka ihan ku se orgasmi ois niiku kasvanu sillee mut sit lopulta se oli jotenki tosi outo. Se varmaan oli orgasmi mut se ei ollu sellanen... Selkee orgasmi????? :Dd mut joo siin kohtaa ku tunsin et jokasen ööh liikkeen myötä it just kept growing and growing niin siin kohtaa en ees oo varma et mitä tein ja kuinka loud olin koska kaikki katos ympäriltä joten 😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶 SEE I KNOW THAT, mä tiiän että siinä saattaa käydä noin mut jotenki aina alussa oon silti niin itsevarma et TOTTA KAI MINÄ osaan olla ihan todella varovasti ja järki pysyy päässä..... Ymmärrä nyt ihmeessä jo se, että ei se järki Pysy siellä päässä Aaaa mut vihaan masturbointia kun siit tulee aina kaikki paikat ihan sika kipeeks, asento on joka kerta niin epämiellyttävä ja kaikki on niin epämiellyttävää Tän takia haluisin että voisin actually olla eunkwangin kaa niin sit idk vois ehkä olla vähän mukavammassa asennossa esim if he licked my 🐱... I could just lie there... 💀💀💀💀💀💀 Sitä paitsi must tuntuu et runkatessa mulle on tärkeetä saada orgasmi tai jotenki se on muutenkin paljon suorituskeskeisempää siis sillee et ku ite pitää stimuloida itteensä ni se on niin jotenki äh vaikeeta ja vittumaista ja hankalaa ja perseestä ja äööäööää viituuuu Mut sit jos oisin eunkwangin kaa ni voisin vaa nauttii siit et oon sen lähel and it would just be amazing and so what if i don't even cum?? At least id be close to him and that would already fulfill my sexual needs,,,,,, kosk ei runkkaaminen tyydytä oikeasti yhtään siis silleen kunnolla mun tarpeita. Yes i can fantasize and its kinda nice but???????? I still have more needs I GUESS.. Sit jos oisin sen lähel ni se jo itsessään tyydyttäis mun tarpeita aika hyvin koska haloo ofcourse??????? EI VITTU MITEN VOIN OLLA TÄSSÄ TILANTEESSA SIIS MITEN SE VOI SAADA MUT TÄMMÖSEEN JAMAAN? :D mä oon ihan LOST SIIS TOTAALISEN ja siis mä vihaan nyt itteeni ku sanon tän mut: i guess i need to watch that one vid mikä mulle tulee mieleen ny kosk katoin sen joskus kauan sitten runkkaamisen jälkeen kun olin aivan soft ja itkin ja tunsin syyllisyyttäkin ja skskdjdkdödl xD okei en pidä siitä että muistan kaikkee et mitä oon kattonu runkkaamisten jälkeen ei luoja Siis ei L U O J A vittu vaadin kyllä korvauksia kivusta ja särystä....... I will sue him 🤦🏻♀️ Hmmm I hope my underwear and bed and Everything is fine I hope my fucking legs are fine Fucking hell. Okei aivan se vidi ja mikä muu mun piti kattoooo en muista häh. (En tiedä miten viittin taas poistuu mun huoneesta jos en ollukaa tarpeeks hiljaa ei saatana aika LYÖDÄ itteensä) Miten se VOI tehä tän mulle :D ja vielä niin vitun usein. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja