Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 140793" data-attributes="member: 34"><p>Ehhhhhh XDDDDDDDD muute toi vidi siis en kestä miten subin sisko on noin söpö xd toi "🤭" awww like she looks so young there omg XDDD aww shes literally so cute i wonder if she still likes eunkwang, even just a bit? Ehkä? :D poor baby (just like me)</p><p></p><p>Täytyy kyllä perustaa se tukikerho kaikkien kohtalotovereiden kans xd kaikki jotka on langennu samaa ansaa loollll poor souls.. srsly</p><p></p><p></p><p>Emmä kestä subin siskol on kyl ulkonäöllisesti vähän samanlainen viba ku mulla, sanoisin että vähän samanlaiset kasvot ja jotenkin similar vibe ehk.</p><p></p><p>Nyt oon muuten tosi utelias et mitä niiden välil oikee ylipäätään on tapahtunut :D koska eunkwang TIETÄÄ sen et se oli sillee "i want to marry eunkwang" ja se oli silleen yes i'm a charming man mut niiku mietin et onkse tykännyt siit aina vaa platonisesti et ehkä se ei koskaan tuntenu mitää muuta sitä kohtaa :D en ainakaan usko. Aaa oon utelias tavallaan haluun tietää xD because this drama lol.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 140793, member: 34"] Ehhhhhh XDDDDDDDD muute toi vidi siis en kestä miten subin sisko on noin söpö xd toi "🤭" awww like she looks so young there omg XDDD aww shes literally so cute i wonder if she still likes eunkwang, even just a bit? Ehkä? :D poor baby (just like me) Täytyy kyllä perustaa se tukikerho kaikkien kohtalotovereiden kans xd kaikki jotka on langennu samaa ansaa loollll poor souls.. srsly Emmä kestä subin siskol on kyl ulkonäöllisesti vähän samanlainen viba ku mulla, sanoisin että vähän samanlaiset kasvot ja jotenkin similar vibe ehk. Nyt oon muuten tosi utelias et mitä niiden välil oikee ylipäätään on tapahtunut :D koska eunkwang TIETÄÄ sen et se oli sillee "i want to marry eunkwang" ja se oli silleen yes i'm a charming man mut niiku mietin et onkse tykännyt siit aina vaa platonisesti et ehkä se ei koskaan tuntenu mitää muuta sitä kohtaa :D en ainakaan usko. Aaa oon utelias tavallaan haluun tietää xD because this drama lol. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja