Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 140796" data-attributes="member: 34"><p>Vielä hullumpaa tästä tosiaa tekee se että okei voi olla että oon sanonu muistakin tollee (en kyllä muista nyt) mutta eunkwang on ainut josta oon uskonut kaikista eniten, SILLOIN, että siitä tulee mun mies. Kenestäkään muusta en mun mielestä kyllä ikinä uskonut tolla tavalla tai saanut tollasta ns näkyä tai mikskä sitä nyt kutsuis.</p><p></p><p></p><p>Joten kuulostaa hullulta tai ei mutta kyllä se todella pistää uskomaan siihen vaikka ei vittu millään luulis.</p><p></p><p></p><p>You know what, i don't even wanna know xd</p><p></p><p>Mutta kyllä se pistää uskomaan varsinkin kun lukee just noita muidenkin juttuja öööhm ilmeisesti tämmöinen ei sitten olekaan niin harvinaista....... Ehkä sitä ei kaikille tapahdu mutta:))))) vittu haluanko edes tietää.</p><p></p><p></p><p>Ainiin, mä luin costin muistioo tos äsken ni siellä luki se että ku olin vissiin ekalla keikalla (ellen sit joskus pienenä ollu??) Niin kun kävelin sinne keikkapaikalle niin tunsin että joku käveli mun takaa mun ohi ja ennen ku näin ni tiesin että se oli costi vaikka en voinut mitenkään tietää. Tai sitten se ei ollut mitenkään ihmeellistä koska joo olihan se sen keikka mut silti jotenkin omituista kosk se ois voinu olla joku muukin. Costista ei kyllä koskaan tullut tuollaista mitä eunkwangist eikä tosiaan tainnu siis kenestäkään muustakaa, en kyllä ihan ymmärrä miten se on mahdollista. Vittu, a:kin olis ollu todennäköisempi joten miksi siitä ei koskaan tullu tollasta. Rakastuin siihen kyl nopee varmaan ensisilmäyksellä mut en tiennyt sitä että siitä tulee mun mies samalla tavalla niinku tiesin eunkwangista että siitä tulee mun mies. Tai siis tiesin ja tiesin en mä oikeesti voi ymmärtää miten se muka vois olla niin. Mutta se asia siis silloin tapahtui enkä mä voinut sille yhtikäs mitään. Se tapahtui riippumatta siitä halusinko mä tai en, mä vaan sain sen ennustuksen siin kohtaa.</p><p></p><p></p><p>Pitääkö se paikkansa vai ei ehkä sen näkee sitten jonain päivänä.</p><p></p><p>Mutta ihan tosi creepylt se tuntuu siinä mielessä että se on niin spesiaali tapaus</p><p></p><p>Aaaa ku periaatteessa olin sillee "aa okei se käy" ku kuuntelin dear my dear kosk niinku se tuntu nii oikeelta mut emt 😃</p><p></p><p>Inhottavaa koko keissi koska onko pakko just mulle tapahtuu tämmösiä ku en halua tuntea itteeni hulluks.</p><p></p><p>Niinku yhtään ei kiinnostais olla sillee "oon vaa sekopää" etc. Paljon mä vittu sille mitään mahdoin mitä mulle tapahtu.</p><p></p><p>Kaikki tommoset ennustukset on kyllä enemmän curses kuin blessings.</p><p></p><p>Sillee how do you think i feel 😔 no one would ever believe me mun kaveritkaa ei vaikuttanut oikee uskovan asiaan. Jos kertoisin mun vanhemmille nekää ei uskois siihe mut mä tiedän mitä mä koin. Kukaan ei voi väittää että sitä ei tapahtunut. Voi olla että olin väärässä mutta se itse asia silti tapahtu.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 140796, member: 34"] Vielä hullumpaa tästä tosiaa tekee se että okei voi olla että oon sanonu muistakin tollee (en kyllä muista nyt) mutta eunkwang on ainut josta oon uskonut kaikista eniten, SILLOIN, että siitä tulee mun mies. Kenestäkään muusta en mun mielestä kyllä ikinä uskonut tolla tavalla tai saanut tollasta ns näkyä tai mikskä sitä nyt kutsuis. Joten kuulostaa hullulta tai ei mutta kyllä se todella pistää uskomaan siihen vaikka ei vittu millään luulis. You know what, i don't even wanna know xd Mutta kyllä se pistää uskomaan varsinkin kun lukee just noita muidenkin juttuja öööhm ilmeisesti tämmöinen ei sitten olekaan niin harvinaista....... Ehkä sitä ei kaikille tapahdu mutta:))))) vittu haluanko edes tietää. Ainiin, mä luin costin muistioo tos äsken ni siellä luki se että ku olin vissiin ekalla keikalla (ellen sit joskus pienenä ollu??) Niin kun kävelin sinne keikkapaikalle niin tunsin että joku käveli mun takaa mun ohi ja ennen ku näin ni tiesin että se oli costi vaikka en voinut mitenkään tietää. Tai sitten se ei ollut mitenkään ihmeellistä koska joo olihan se sen keikka mut silti jotenkin omituista kosk se ois voinu olla joku muukin. Costista ei kyllä koskaan tullut tuollaista mitä eunkwangist eikä tosiaan tainnu siis kenestäkään muustakaa, en kyllä ihan ymmärrä miten se on mahdollista. Vittu, a:kin olis ollu todennäköisempi joten miksi siitä ei koskaan tullu tollasta. Rakastuin siihen kyl nopee varmaan ensisilmäyksellä mut en tiennyt sitä että siitä tulee mun mies samalla tavalla niinku tiesin eunkwangista että siitä tulee mun mies. Tai siis tiesin ja tiesin en mä oikeesti voi ymmärtää miten se muka vois olla niin. Mutta se asia siis silloin tapahtui enkä mä voinut sille yhtikäs mitään. Se tapahtui riippumatta siitä halusinko mä tai en, mä vaan sain sen ennustuksen siin kohtaa. Pitääkö se paikkansa vai ei ehkä sen näkee sitten jonain päivänä. Mutta ihan tosi creepylt se tuntuu siinä mielessä että se on niin spesiaali tapaus Aaaa ku periaatteessa olin sillee "aa okei se käy" ku kuuntelin dear my dear kosk niinku se tuntu nii oikeelta mut emt 😃 Inhottavaa koko keissi koska onko pakko just mulle tapahtuu tämmösiä ku en halua tuntea itteeni hulluks. Niinku yhtään ei kiinnostais olla sillee "oon vaa sekopää" etc. Paljon mä vittu sille mitään mahdoin mitä mulle tapahtu. Kaikki tommoset ennustukset on kyllä enemmän curses kuin blessings. Sillee how do you think i feel 😔 no one would ever believe me mun kaveritkaa ei vaikuttanut oikee uskovan asiaan. Jos kertoisin mun vanhemmille nekää ei uskois siihe mut mä tiedän mitä mä koin. Kukaan ei voi väittää että sitä ei tapahtunut. Voi olla että olin väärässä mutta se itse asia silti tapahtu. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja