Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 141083" data-attributes="member: 34"><p>Oh my LORD I SEE IT NOW</p><p></p><p>:D</p><p></p><p>häh koska</p><p></p><p>Ei vittu siis on jotenki nii hurjaa että joudun elää tän asian kanssa koko elämäni</p><p></p><p></p><p>Toki se tapahtuma kuuluukin mun elämän polulle mutta jotenkin.... Hurjaa ajatella jos miettii vaikka että mitä ajattelen esim joskus viiskymppisenä siitä tai niiku et miten nään sen kaiken.</p><p></p><p>Koska se ei tuu ikin katoo minnekää vaikka nykyään ajattelenkin enemmän silleen ettei se ollu mun vika.</p><p></p><p>Mut on niin hurjaa miettiä kuinka asiat ei silti ikinä katoo minnekää.</p><p></p><p></p><p>Niiku et ei välii missä oon sillon no vaikka just viiskymppisenä, jos mulla on esim lapsia tai oon ees jonkun kaa suhtees tai mitä tahansa mutta se on silti aina siellä pohjalla niin se tuntuu ihan hullulta</p><p></p><p>Tai ei ees pelkästään mikään trauma mut yleensäkin lapsuus ja nuoruus. Se on niin outoo miten kaikki rakentuu sen päälle eikä se katoo mihinkää ja sit oot vaa sillee lmao miten sieltä päädyttiin tähän.</p><p></p><p></p><p>Ku oon NYT JO silleen miten sieltä päädyttiin tähäb XD do you think i want to know the next ten years even? 💀</p><p></p><p>It just creeps me out that's all</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 141083, member: 34"] Oh my LORD I SEE IT NOW :D häh koska Ei vittu siis on jotenki nii hurjaa että joudun elää tän asian kanssa koko elämäni Toki se tapahtuma kuuluukin mun elämän polulle mutta jotenkin.... Hurjaa ajatella jos miettii vaikka että mitä ajattelen esim joskus viiskymppisenä siitä tai niiku et miten nään sen kaiken. Koska se ei tuu ikin katoo minnekää vaikka nykyään ajattelenkin enemmän silleen ettei se ollu mun vika. Mut on niin hurjaa miettiä kuinka asiat ei silti ikinä katoo minnekää. Niiku et ei välii missä oon sillon no vaikka just viiskymppisenä, jos mulla on esim lapsia tai oon ees jonkun kaa suhtees tai mitä tahansa mutta se on silti aina siellä pohjalla niin se tuntuu ihan hullulta Tai ei ees pelkästään mikään trauma mut yleensäkin lapsuus ja nuoruus. Se on niin outoo miten kaikki rakentuu sen päälle eikä se katoo mihinkää ja sit oot vaa sillee lmao miten sieltä päädyttiin tähän. Ku oon NYT JO silleen miten sieltä päädyttiin tähäb XD do you think i want to know the next ten years even? 💀 It just creeps me out that's all [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja