Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 141269" data-attributes="member: 34"><p>On kyllä tosiaan aika.........</p><p></p><p>Hmmm no joo</p><p></p><p>Uh <em>this</em> is true love</p><p></p><p>Okei ehkä ei tosielämässä koska ei olla yhdessä (ainakaan vielä) mutta meitsin unissa kyllä lol because it definitely was so sweet 🥺</p><p></p><p>En oikeesti ees tiedä kumpi tuntu ihanammalta (unissa) olla huin vai eunkwangin lähellä?????? Välillä tuntuu että eunkwangin välillä tuntuu että huin, vittu ku ne unet on aina semmosii saatana.............</p><p></p><p>Joo no en tiiä mut toi biisi ny vaa jotenki</p><p></p><p>Hah</p><p></p><p>Tulee kyl tosiaa vähän mieleen se uni</p><p></p><p>I know it's just a dream but gosh</p><p></p><p>Ja sit kun se viel just jotenkin lohdutti mua siinä. Siis okei voi olla että muistan jo ihan päin helvettiä ku siit on jo kauan mut niinku. Ihan kuin olisin ollu surullinen tai insecure tai jotain, jostakin siinä, ja sit se vaan halas mua ja niiku pitkään ja kai jotenkin aika tiukasti ja vaan tunsin kuinka se rakastaa mua ja en tiedä sanoiko se kans jotain lohduttavaa, mahdollisesti mut niiku aaaa siis HOW DARE YOU DO THIS TO ME. how dare you hold me so close 😭 in my dream 😭💔</p><p></p><p>Kuulostaa niin oudolta mut mulle oikeest jäi niin vahva fiilis siitä unesta että oon vielki ihan 😭😭😭😭😭😭😭 se oli niin täydellist haluun takas sen syliin 😭 voinko pyytää samanlaisen unen ens kerralla taas 😭💔 ah i'm just so lovesick i need his love i need his affection i need his hugs 😖</p><p></p><p>Ihan sama mitä yritän niin silti aina kaipaan sen kosketusta ja oon aina sillee kunpa se halais mua 😭 ikinä varmaa oikeest tarvinnu ketää näin tai en tiiä mut saaaaaaaaaaaatana 🥺 i'm: 🤡</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 141269, member: 34"] On kyllä tosiaan aika......... Hmmm no joo Uh [I]this[/I] is true love Okei ehkä ei tosielämässä koska ei olla yhdessä (ainakaan vielä) mutta meitsin unissa kyllä lol because it definitely was so sweet 🥺 En oikeesti ees tiedä kumpi tuntu ihanammalta (unissa) olla huin vai eunkwangin lähellä?????? Välillä tuntuu että eunkwangin välillä tuntuu että huin, vittu ku ne unet on aina semmosii saatana............. Joo no en tiiä mut toi biisi ny vaa jotenki Hah Tulee kyl tosiaa vähän mieleen se uni I know it's just a dream but gosh Ja sit kun se viel just jotenkin lohdutti mua siinä. Siis okei voi olla että muistan jo ihan päin helvettiä ku siit on jo kauan mut niinku. Ihan kuin olisin ollu surullinen tai insecure tai jotain, jostakin siinä, ja sit se vaan halas mua ja niiku pitkään ja kai jotenkin aika tiukasti ja vaan tunsin kuinka se rakastaa mua ja en tiedä sanoiko se kans jotain lohduttavaa, mahdollisesti mut niiku aaaa siis HOW DARE YOU DO THIS TO ME. how dare you hold me so close 😭 in my dream 😭💔 Kuulostaa niin oudolta mut mulle oikeest jäi niin vahva fiilis siitä unesta että oon vielki ihan 😭😭😭😭😭😭😭 se oli niin täydellist haluun takas sen syliin 😭 voinko pyytää samanlaisen unen ens kerralla taas 😭💔 ah i'm just so lovesick i need his love i need his affection i need his hugs 😖 Ihan sama mitä yritän niin silti aina kaipaan sen kosketusta ja oon aina sillee kunpa se halais mua 😭 ikinä varmaa oikeest tarvinnu ketää näin tai en tiiä mut saaaaaaaaaaaatana 🥺 i'm: 🤡 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja