Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 141282" data-attributes="member: 34"><p>PFFFFFFT</p><p></p><p>kiva hei</p><p></p><p>Mutta</p><p></p><p>Öööömmmmmmmmmmmmmmmm</p><p></p><p>HMMM</p><p></p><p>tää on todella jännä nähä miten tässä käy</p><p></p><p>I feel like i will be crushed if he gets a girlfriend (not me)</p><p></p><p>Like i will be CRUSHED</p><p></p><p>vaikka se ois kymmenen vuoden päästä i would be so crushed</p><p></p><p>Like i would DROWN</p><p></p><p>honestly i can't describe what it would be like</p><p></p><p>Hell i can't even imagine</p><p></p><p>L m a o</p><p></p><p>Mutta niin ja siis nyt täytyy lisätä davichia kwangien soittolistalle 😩😩😩😩😩😩😩</p><p></p><p></p><p>Viiiiiiittu</p><p></p><p>Kaikki muistot vaa pyörii päässä. Heinäkuu..... Lokakuu... (Se kun kuuntelin sitä kataware doki ei venaa olikse jopa se jota hyunsik soitti pianol?? En oo kattonu sitä pitkään aikaan..) se heinäkuun päivä kun emt kuuntelin varmaa Willow ja olin sillee "..... Jos se ei oo toi........" Tai ku olin tyylii et "i feel like he's better than anyone else could ever be tai et it just isnt possible that id want someone else more than him" tai niiku bye i remember it clearly i was looking at the floor or something makasin vaa sängyl and it was so fucking weird man.</p><p></p><p>All of that. ALL, EVERYTHING.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>BYE?????? :D</p><p></p><p>kaikki ne kerrat ku mun sydän on hakannu ihan hulluna. Kaikki ne kerrat ku oon maannu sängyllä silleen että must tuntuu vähän kuin leijuisin melkeinpä. Se päivä kun oli just se ku mun sydän hakkas aivan hulluna ja sen jälkeen menin nukkumaan ja olin AIVAN vitun huumeissa siinä vissiin ennen nukahtamista ja sitten heti herätessä oli samantien sellanen "huumeissa ollaan" olo 😭😭😭😭😭😭</p><p></p><p>Ja se päivä kun katoin sen predebut vidin please god mercy me</p><p></p><p>Ja se päivä kun katoin sen "eunkwang and his future plans" and i was SCARED must tuntui melkein että mä en pysty edes nukkua koska mua pelotti niin paljon tulevaisuus.</p><p></p><p></p><p>SKSKSKSKSKSKSKSKSKSKKKKKKKKKKKKKKKKKK AND I'M STILL HERE????????? S T I L L ????????????????????</p><p></p><p></p><p>lmaoooooooo mulla soi päässä boom actually idk</p><p></p><p>Sjjssjdkdldkdldldkdldl</p><p></p><p>JUST NÄIN elämä hoidetaan voi vittu miten voi yks ainut mies tulla jostain vitun takavasemmalta tolleen ja täysin yhtäkkiä vittu samana päivänä 7.7. oot silleen OH HE'S PROBABLY THE LOVE OF MY LIFE?????</p><p></p><p></p><p>LIKE???? GOD????????? salamarakkaus ehkä pikkasen????? 😶 MAKES SENSE?????????? 😩</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 141282, member: 34"] PFFFFFFT kiva hei Mutta Öööömmmmmmmmmmmmmmmm HMMM tää on todella jännä nähä miten tässä käy I feel like i will be crushed if he gets a girlfriend (not me) Like i will be CRUSHED vaikka se ois kymmenen vuoden päästä i would be so crushed Like i would DROWN honestly i can't describe what it would be like Hell i can't even imagine L m a o Mutta niin ja siis nyt täytyy lisätä davichia kwangien soittolistalle 😩😩😩😩😩😩😩 Viiiiiiittu Kaikki muistot vaa pyörii päässä. Heinäkuu..... Lokakuu... (Se kun kuuntelin sitä kataware doki ei venaa olikse jopa se jota hyunsik soitti pianol?? En oo kattonu sitä pitkään aikaan..) se heinäkuun päivä kun emt kuuntelin varmaa Willow ja olin sillee "..... Jos se ei oo toi........" Tai ku olin tyylii et "i feel like he's better than anyone else could ever be tai et it just isnt possible that id want someone else more than him" tai niiku bye i remember it clearly i was looking at the floor or something makasin vaa sängyl and it was so fucking weird man. All of that. ALL, EVERYTHING. BYE?????? :D kaikki ne kerrat ku mun sydän on hakannu ihan hulluna. Kaikki ne kerrat ku oon maannu sängyllä silleen että must tuntuu vähän kuin leijuisin melkeinpä. Se päivä kun oli just se ku mun sydän hakkas aivan hulluna ja sen jälkeen menin nukkumaan ja olin AIVAN vitun huumeissa siinä vissiin ennen nukahtamista ja sitten heti herätessä oli samantien sellanen "huumeissa ollaan" olo 😭😭😭😭😭😭 Ja se päivä kun katoin sen predebut vidin please god mercy me Ja se päivä kun katoin sen "eunkwang and his future plans" and i was SCARED must tuntui melkein että mä en pysty edes nukkua koska mua pelotti niin paljon tulevaisuus. SKSKSKSKSKSKSKSKSKSKKKKKKKKKKKKKKKKKK AND I'M STILL HERE????????? S T I L L ???????????????????? lmaoooooooo mulla soi päässä boom actually idk Sjjssjdkdldkdldldkdldl JUST NÄIN elämä hoidetaan voi vittu miten voi yks ainut mies tulla jostain vitun takavasemmalta tolleen ja täysin yhtäkkiä vittu samana päivänä 7.7. oot silleen OH HE'S PROBABLY THE LOVE OF MY LIFE????? LIKE???? GOD????????? salamarakkaus ehkä pikkasen????? 😶 MAKES SENSE?????????? 😩 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja