Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 141283" data-attributes="member: 34"><p>Mitäh tosiaan katoin ton nyt taas ja tuli niin lujaa mieleen se.... SE no siis everyone knows what im talking about. Sori en vaa tajuu mä literally katoin jonnekin about kauas kaukaisuuteen ja kuuntelin JOTAIN TIETTYY BIISII ja olin vaa sillee so thats my future husband.</p><p></p><p>Niin sitten kun se äsken tuli mieleen? Nii sain melkee vittu kohtauksen koska PELOTTAA AIVAN SAATANASTI tollaset.</p><p></p><p></p><p>Ja se fakta kuinka (varsinkin tota vidii kattoessa) muistan 7.7. kirkkaasti kuin eilisen JA muistan sen päivän kirkkaasti kuin eilisen tai sen hetken kun olin sillee woah thats probably going to be my future husband.</p><p></p><p></p><p>It's like.... Muistan molemmat kirkkaasti ja ikään kuin kaikki aika niiden tapahtumien välissä vaan sulaa pois...................</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>EN EDES</p><p></p><p></p><p></p><p>I DON'T EVEN 😭😭😭😭😭😭😭😭 STOP GIVING ME HOPE THERES NO HOPE bitch there aint no hope not even the slightest I AM LOSING MY FUCKING SHIT</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>but if its limerence or something idk it sure as hell wasnt limerence when that future husband hölö hölö hölö keissi tapahtui. It wasnt an obsession eikä edes mitään sinne päinkään.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 141283, member: 34"] Mitäh tosiaan katoin ton nyt taas ja tuli niin lujaa mieleen se.... SE no siis everyone knows what im talking about. Sori en vaa tajuu mä literally katoin jonnekin about kauas kaukaisuuteen ja kuuntelin JOTAIN TIETTYY BIISII ja olin vaa sillee so thats my future husband. Niin sitten kun se äsken tuli mieleen? Nii sain melkee vittu kohtauksen koska PELOTTAA AIVAN SAATANASTI tollaset. Ja se fakta kuinka (varsinkin tota vidii kattoessa) muistan 7.7. kirkkaasti kuin eilisen JA muistan sen päivän kirkkaasti kuin eilisen tai sen hetken kun olin sillee woah thats probably going to be my future husband. It's like.... Muistan molemmat kirkkaasti ja ikään kuin kaikki aika niiden tapahtumien välissä vaan sulaa pois................... EN EDES I DON'T EVEN 😭😭😭😭😭😭😭😭 STOP GIVING ME HOPE THERES NO HOPE bitch there aint no hope not even the slightest I AM LOSING MY FUCKING SHIT but if its limerence or something idk it sure as hell wasnt limerence when that future husband hölö hölö hölö keissi tapahtui. It wasnt an obsession eikä edes mitään sinne päinkään. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja