Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 141424" data-attributes="member: 34"><p>Mutta näköjään rakastan edelleen: m (se mies).</p><p></p><p>NYT VITTU.</p><p></p><p></p><p>alkaa olla pikkasen vaikeeta ku rakastaa:</p><p>- m</p><p>- eunkwangie</p><p>- eunhyuk</p><p>- hui</p><p>- yutoda</p><p>- lee tae il (venaa voiks sen ees kirjottaa tollee välillä i think joo koska eunkwang voi kirjottaa myös eun kwang..)</p><p></p><p>Vittu ainakin noi niin joo ei nyt jokainen niistä voi olla mun soulmate KAI ja ei välttämättä edes ykskään niistä ole ja mitä sitten jos ei ole niin sit mun soulmate onkin joku sellanen jota en edes rakasta, mut eihän se oo mahollista 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔</p><p></p><p></p><p></p><p>Entä jos L onki mun soulmate (siis ei se eunkwangii liittyvä L vaan toinen L tai sitten kolmas L)</p><p></p><p>Entä jos mun soulmate onki J</p><p></p><p>Entä jos</p><p></p><p>Entä jos sellasta ei oo</p><p></p><p>(Jos Matt puhuu paskaa xD)</p><p></p><p>Entä jos en oo tavannut ees mun soulmate viel jos en ees oo kuullukaan siitä koskaan vielä</p><p></p><p>Se ei kyl .... Ois mitenkään järkevää jos se ois joku muu ku seo eunkwang koska syyt?????????</p><p></p><p>I feel like ive been tricked.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>MITÄ MIKS SPOTIFY HALUU SOITTAA MULLE SOMON RIDE??????</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>SAIRASTA.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>joo tiedetään tää on tärkee biisi koska asiat: on tapahtunut.</p><p></p><p></p><p>Mutta oliks pakko silti......</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 141424, member: 34"] Mutta näköjään rakastan edelleen: m (se mies). NYT VITTU. alkaa olla pikkasen vaikeeta ku rakastaa: - m - eunkwangie - eunhyuk - hui - yutoda - lee tae il (venaa voiks sen ees kirjottaa tollee välillä i think joo koska eunkwang voi kirjottaa myös eun kwang..) Vittu ainakin noi niin joo ei nyt jokainen niistä voi olla mun soulmate KAI ja ei välttämättä edes ykskään niistä ole ja mitä sitten jos ei ole niin sit mun soulmate onkin joku sellanen jota en edes rakasta, mut eihän se oo mahollista 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔 Entä jos L onki mun soulmate (siis ei se eunkwangii liittyvä L vaan toinen L tai sitten kolmas L) Entä jos mun soulmate onki J Entä jos Entä jos sellasta ei oo (Jos Matt puhuu paskaa xD) Entä jos en oo tavannut ees mun soulmate viel jos en ees oo kuullukaan siitä koskaan vielä Se ei kyl .... Ois mitenkään järkevää jos se ois joku muu ku seo eunkwang koska syyt????????? I feel like ive been tricked. MITÄ MIKS SPOTIFY HALUU SOITTAA MULLE SOMON RIDE?????? SAIRASTA. joo tiedetään tää on tärkee biisi koska asiat: on tapahtunut. Mutta oliks pakko silti...... [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja