Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 141573" data-attributes="member: 34"><p>Vitun vitun vitun vitun vittu</p><p></p><p>Oon oikeasti vihannut elämääni varmaan ensihetkestä lähtien tai viimeistään varmaan 6-vuotiaana niin juu ja kaikki periaatteessa yhden ainoan vitun asian takia. Ja katotaa vaa ku oon joku 90 jos elän sinne saakka niin mul on edelleen sama ongelma.</p><p></p><p>Must se on hauskaa kuinka se mitä periaatteessa eniten haluaisin on kääntää aikaa taaksepäin niin että voisin olla taas sen joku 3v koska tosiaan muistelisin että silloin olin ehkä vielä normaali eikä juuri ollut ongelmaa. Tosin mulla On vain yksi muisto minkä tiedän varmasti olevan sieltä 2001. Muista en ole varma vaikka niissäkin olin tosi pieni. Mutta ainakin tiedän sen ja se on oikeasti ehkä ainut muisto mistä tiedän melko varmasti että mulla ei ollut mitään ongelmaa, ja se oli hautajaisista/jostain vastaavasta :D mutta olin varmaankin periaatteessa onnellisimmillani silloin koska ehkä se sitten tosiaa oli ennen kun mulle kehitty mitään ongelmaa. Nyt elämä ei oo ollu enää ees siedettävää ainakaan 16 vuoteen tai jotain. Eli siis lähes kokonaan täysin sietämätöntä, vain ne muutamat vuodet sieltä aivan alusta on ollu ok koska mulla ei ollu vielä mitään ongelmaa. Mutta sen jälkeen kun mulle kehittyi ongelma niin se on ollu sitten tosiaan pysyvä. Eikä siihen oo ratkaisua :D</p><p></p><p>Oon vaan koko ajan silleen "what do i do now :) what should i do? :) How should i live? Why do i live? Can i do what i want? What this means, what that means? What do i do? Did i do something wrong back then? Can i do absolutely anything? Do i have rules? SHOULD i make rules for myself? Or how should i live? Whats the meaning? Why? What if i do this? What if i do that? What if i don't care? What if i do what i want? What if i don't do what i want, what if i obey the rules? Should i change the rules? If i don't have rules what do i do then? What is life about?" Ja kaikkea muuta vastaavaa.</p><p></p><p>Jokaisen pitäis ymmärtää et jos tollasta on lapsesta asti niin kuka vittu siinä enää ymmärtää elämästä hevonvittuakaan, enää näin aikuisenakaan...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 141573, member: 34"] Vitun vitun vitun vitun vittu Oon oikeasti vihannut elämääni varmaan ensihetkestä lähtien tai viimeistään varmaan 6-vuotiaana niin juu ja kaikki periaatteessa yhden ainoan vitun asian takia. Ja katotaa vaa ku oon joku 90 jos elän sinne saakka niin mul on edelleen sama ongelma. Must se on hauskaa kuinka se mitä periaatteessa eniten haluaisin on kääntää aikaa taaksepäin niin että voisin olla taas sen joku 3v koska tosiaan muistelisin että silloin olin ehkä vielä normaali eikä juuri ollut ongelmaa. Tosin mulla On vain yksi muisto minkä tiedän varmasti olevan sieltä 2001. Muista en ole varma vaikka niissäkin olin tosi pieni. Mutta ainakin tiedän sen ja se on oikeasti ehkä ainut muisto mistä tiedän melko varmasti että mulla ei ollut mitään ongelmaa, ja se oli hautajaisista/jostain vastaavasta :D mutta olin varmaankin periaatteessa onnellisimmillani silloin koska ehkä se sitten tosiaa oli ennen kun mulle kehitty mitään ongelmaa. Nyt elämä ei oo ollu enää ees siedettävää ainakaan 16 vuoteen tai jotain. Eli siis lähes kokonaan täysin sietämätöntä, vain ne muutamat vuodet sieltä aivan alusta on ollu ok koska mulla ei ollu vielä mitään ongelmaa. Mutta sen jälkeen kun mulle kehittyi ongelma niin se on ollu sitten tosiaan pysyvä. Eikä siihen oo ratkaisua :D Oon vaan koko ajan silleen "what do i do now :) what should i do? :) How should i live? Why do i live? Can i do what i want? What this means, what that means? What do i do? Did i do something wrong back then? Can i do absolutely anything? Do i have rules? SHOULD i make rules for myself? Or how should i live? Whats the meaning? Why? What if i do this? What if i do that? What if i don't care? What if i do what i want? What if i don't do what i want, what if i obey the rules? Should i change the rules? If i don't have rules what do i do then? What is life about?" Ja kaikkea muuta vastaavaa. Jokaisen pitäis ymmärtää et jos tollasta on lapsesta asti niin kuka vittu siinä enää ymmärtää elämästä hevonvittuakaan, enää näin aikuisenakaan... [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja