Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 141838" data-attributes="member: 34"><p>Rupesin muuten miettii kuinka yleistä näin usein tapahtuva kaltoinkohtelu yms on. Et onks tää niinku harvemmin ku keskiverto, keskiverto vai useammin kuin keskiverto. Rupesin nimittäin muistelee sitäkin minkä melkein olin jo unohtanut oikeesti, kun sillon joskus jossakin pride jutussa mua tultiin tönäsee. Ja todella aggressiivisesti siis. Niin miten sattuikin et just meikä taas :D vaikka ehkä niillä muillaki saattoi olla ihan saman verran kaltoinkohtelua takana ku mullaki :D tää oli varmaa vuonna 2016 lol. Around samoihin aikoihin tais olla se keissi ku se miäs tuli ahdistaa mut nurkkaa XDDDDDDD en ymmärrä miten tämmöset on näin jatkuvia ainakin mulla, ehkä muillakin. Mihin tahansa meenki ni joku ylittää rajat fyysisesti tai henkisesti.</p><p></p><p>Se fiilis kun riparillaki mua kiusattiin ja toisel leiril ja siel oli ainakin kaks eri tyyppii jotka otti mut jonkinlaiseks silmätikuks?? Ahhhhh :D mua naurattaa. Sit lukios tosiaa ne tapaukset mitä oli (ei niit oikeesti ollu ehk ku korkeintaan ihan muutama) oli jossai emt wanhoihin liittyen tai jotaki :] totta kai, ja nosti muuten kivasti yläasteelta samantyyppisiä muistoja ku ne oli jotkut tanssihommelit kans. Tietysti sitä tapahtui muulloinkin, mut se tilanne oli siin wanhois vaa nii sama. Muistan kuinka menin iha melkee johonkin shokkiin sillon ":D"</p><p>Hm.</p><p></p><p>BUT. anyways</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 141838, member: 34"] Rupesin muuten miettii kuinka yleistä näin usein tapahtuva kaltoinkohtelu yms on. Et onks tää niinku harvemmin ku keskiverto, keskiverto vai useammin kuin keskiverto. Rupesin nimittäin muistelee sitäkin minkä melkein olin jo unohtanut oikeesti, kun sillon joskus jossakin pride jutussa mua tultiin tönäsee. Ja todella aggressiivisesti siis. Niin miten sattuikin et just meikä taas :D vaikka ehkä niillä muillaki saattoi olla ihan saman verran kaltoinkohtelua takana ku mullaki :D tää oli varmaa vuonna 2016 lol. Around samoihin aikoihin tais olla se keissi ku se miäs tuli ahdistaa mut nurkkaa XDDDDDDD en ymmärrä miten tämmöset on näin jatkuvia ainakin mulla, ehkä muillakin. Mihin tahansa meenki ni joku ylittää rajat fyysisesti tai henkisesti. Se fiilis kun riparillaki mua kiusattiin ja toisel leiril ja siel oli ainakin kaks eri tyyppii jotka otti mut jonkinlaiseks silmätikuks?? Ahhhhh :D mua naurattaa. Sit lukios tosiaa ne tapaukset mitä oli (ei niit oikeesti ollu ehk ku korkeintaan ihan muutama) oli jossai emt wanhoihin liittyen tai jotaki :] totta kai, ja nosti muuten kivasti yläasteelta samantyyppisiä muistoja ku ne oli jotkut tanssihommelit kans. Tietysti sitä tapahtui muulloinkin, mut se tilanne oli siin wanhois vaa nii sama. Muistan kuinka menin iha melkee johonkin shokkiin sillon ":D" Hm. BUT. anyways [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja