Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 141972" data-attributes="member: 34"><p>HIRVEE NÄLKÄ JA JANO</p><p></p><p>ja väsy</p><p></p><p>Ja kipu</p><p></p><p>Mutta</p><p></p><p>[URL unfurl="true"]https://images.app.goo.gl/qgorMSLcRopWFzkN6[/URL]</p><p></p><p>En vieläkään kestä jos tää on totta oikeesti :D</p><p></p><p>"A few extra pounds may tack on a few additional years to a person's lifespan, surprising new research suggests. The study found people who were deemed slightly overweight were less likely to die a premature death than normal weight people"</p><p></p><p>Mun bmi on 25.8 ainaski viimeks kun sen laskin nii sittenhän mulla pitäs olla ihan helvetin hyvin asiat noin niinku ton mukaan.</p><p></p><p>For ONCE IN MY LIFE i am in the green area 🌚🙂</p><p></p><p>Mut vaik toi ei oiskaa totta (voihan se olla ettei ole) niin ei sillä väliä joka tapauksessa en nimittäin aio laihduttaa. Stay mad trolls 💀</p><p></p><p>Joskus väittelin ihmisen kaa jolle sanoin että hei mä oon MUUTAMAN KILON overweight miks se on NIIN TÄRKEETÄ sulle että mä laihdutan ne pois????? Sit se oli vaa sillee "no sitä suuremmalla syyllä oot vielä laiskempi jos et edes sitä viitti laihduttaa"</p><p></p><p>Olin vaa sillee "??????????" :D</p><p></p><p>Kuinka törkeit jotku ihmiset voi olla.</p><p></p><p>Siis meitsi on literally 3 kilon päässä siitä ah niin mahtavasta normaalipainosta. You think i even CARE? you think i even care vaikka olisin 10 kilon päässä siitä? No en :DDDDDDDD again, stay mad 😅</p><p></p><p>I'm big and beautiful 😎 </p><p></p><p>En tosin ymmärrä kuinka voin olla NOIN VÄHÄN ylipainonen ja silti mun reidet on aivan huge</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 141972, member: 34"] HIRVEE NÄLKÄ JA JANO ja väsy Ja kipu Mutta [URL unfurl="true"]https://images.app.goo.gl/qgorMSLcRopWFzkN6[/URL] En vieläkään kestä jos tää on totta oikeesti :D "A few extra pounds may tack on a few additional years to a person's lifespan, surprising new research suggests. The study found people who were deemed slightly overweight were less likely to die a premature death than normal weight people" Mun bmi on 25.8 ainaski viimeks kun sen laskin nii sittenhän mulla pitäs olla ihan helvetin hyvin asiat noin niinku ton mukaan. For ONCE IN MY LIFE i am in the green area 🌚🙂 Mut vaik toi ei oiskaa totta (voihan se olla ettei ole) niin ei sillä väliä joka tapauksessa en nimittäin aio laihduttaa. Stay mad trolls 💀 Joskus väittelin ihmisen kaa jolle sanoin että hei mä oon MUUTAMAN KILON overweight miks se on NIIN TÄRKEETÄ sulle että mä laihdutan ne pois????? Sit se oli vaa sillee "no sitä suuremmalla syyllä oot vielä laiskempi jos et edes sitä viitti laihduttaa" Olin vaa sillee "??????????" :D Kuinka törkeit jotku ihmiset voi olla. Siis meitsi on literally 3 kilon päässä siitä ah niin mahtavasta normaalipainosta. You think i even CARE? you think i even care vaikka olisin 10 kilon päässä siitä? No en :DDDDDDDD again, stay mad 😅 I'm big and beautiful 😎 En tosin ymmärrä kuinka voin olla NOIN VÄHÄN ylipainonen ja silti mun reidet on aivan huge [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja