Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 142022" data-attributes="member: 34"><p>I mean it doesnt matter but.. like.. it feels weird cause... Idk. </p><p></p><p>Mut outoo ku ei oo vaaka nyt hetkee näyttäny 68. Vähän aikaa sittenhän se viel näytti. Nyt ei enää. Nyt se näyttää aina joko 67 tai 66 viime aikoina.</p><p></p><p>Mut silti. No siis tällä hetkellä kaikki tuntuu pahalta muutenkin ei vain paino.</p><p></p><p>Ja sillee you can be sure et mä en tee tätä (vaa'al hyppäämine) minkää terveyden takii tai niiku minkää muun syyn takia ku ulkonäköpaineiden. Siis mul on vaa joku obsessio these days käydä vaa'al ja kattoo itteeni peilistä. Tuntuu että yhä enenevissä määrin en loppujen lopuksi osaa olla itseni kanssa enää ollenkaan. Kaikki vaan tekee musta epävarmemman ja epävarmemman. Vaikka välillä tuntuukin nätiltä mutta silti. Nyttenki katoin vaa jonku videon ja idk i just felt uglier after that. So ugly. Ja nyt vieläki tunnen niin.</p><p></p><p>Ja sit jos katon itteeni ja jos mul on vaik hame (niinku nyt on) niin aattelen heti esim että mun ei pitäs näyttää mun kroppaa näin paljon. Okei, tälläkin hetkellä oon yksin mutta silti on sellanen olo et mun ei ollenkaan pitäis pukeutua hameisiin tai vastaavaa. En tiiä sitte mistä toi tulee mut kai se on vaa joku sellanen että uh eksä tiiä et vaa nätit tytöt saa käyttää hameita (nätit, feminiinisemmän näköset ja laihemmat). Vaikka mä nimenomaan haluun käyttää hameit ite. (So i guess i'm not that tomboy even hehe)</p><p></p><p></p><p>Miten saisin itseni ymmärtää että mäkin oon nätti, mä oon tarpeeks feminiinisen näkönen ja en laiha ollenkaan mut sitä mun ei pidäkään olla. Ei mus pitäisi olla mitään mikä must tekis ruman mut en vaan voi lopettaa tuntemasta niin. I just feel so ugly</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 142022, member: 34"] I mean it doesnt matter but.. like.. it feels weird cause... Idk. Mut outoo ku ei oo vaaka nyt hetkee näyttäny 68. Vähän aikaa sittenhän se viel näytti. Nyt ei enää. Nyt se näyttää aina joko 67 tai 66 viime aikoina. Mut silti. No siis tällä hetkellä kaikki tuntuu pahalta muutenkin ei vain paino. Ja sillee you can be sure et mä en tee tätä (vaa'al hyppäämine) minkää terveyden takii tai niiku minkää muun syyn takia ku ulkonäköpaineiden. Siis mul on vaa joku obsessio these days käydä vaa'al ja kattoo itteeni peilistä. Tuntuu että yhä enenevissä määrin en loppujen lopuksi osaa olla itseni kanssa enää ollenkaan. Kaikki vaan tekee musta epävarmemman ja epävarmemman. Vaikka välillä tuntuukin nätiltä mutta silti. Nyttenki katoin vaa jonku videon ja idk i just felt uglier after that. So ugly. Ja nyt vieläki tunnen niin. Ja sit jos katon itteeni ja jos mul on vaik hame (niinku nyt on) niin aattelen heti esim että mun ei pitäs näyttää mun kroppaa näin paljon. Okei, tälläkin hetkellä oon yksin mutta silti on sellanen olo et mun ei ollenkaan pitäis pukeutua hameisiin tai vastaavaa. En tiiä sitte mistä toi tulee mut kai se on vaa joku sellanen että uh eksä tiiä et vaa nätit tytöt saa käyttää hameita (nätit, feminiinisemmän näköset ja laihemmat). Vaikka mä nimenomaan haluun käyttää hameit ite. (So i guess i'm not that tomboy even hehe) Miten saisin itseni ymmärtää että mäkin oon nätti, mä oon tarpeeks feminiinisen näkönen ja en laiha ollenkaan mut sitä mun ei pidäkään olla. Ei mus pitäisi olla mitään mikä must tekis ruman mut en vaan voi lopettaa tuntemasta niin. I just feel so ugly [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja