Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 142064" data-attributes="member: 34"><p>Emt kaikki on jotenki niin hämmentävää enkä tajua miten periaatteessa järjellä ajateltuna kaikki vaikuttaa täysin siltä et ei tuu ikinä tapahtuu, mut miks mä en silti millään, niiku millään, vaan usko että tää on sattumaa. En vaan usko. It's Literally not coincidence tho</p><p></p><p>No jaa mut kuitenkin</p><p></p><p>Milloinkohan mä pääsen siitä yli. Tuntuu että rakastan vaan vieläkin niin paljon että tuntuu melko epätodelliselta koko keissi.</p><p></p><p></p><p>On kyllä tavallaan niin huvittavaa kuinka eunkwang vaan tuli ja työns kaikki muut syrjään XDDDD siis silleen että onhan ne muutkin ollu mut eikö periaatteessa koko tän ajan eunkwang oo kuitenkin ollu se main crush :D niiku literally koko tän ajan ja oikeesti siis lähes vuoden jo.</p><p></p><p>Niinku oikeasti MELKEIN VUODEN yks ja sama main crush kuitenkin. Periaatteessa mutta tietysti huita ja yutoo varsinkin on ajateltu myös ihan hirveen paljon. Mutta kuitenkin. Kyl must tuntuu et jollain tasolla silti 7.7. saakka se on vaa koko ajan ollu kuitenkin se the one. Ei siinä mielessä kyl siit pääse mihinkään.</p><p></p><p>Mut... Ainii :D 30. Kesäkuuta mä oikeesti taisin sillon olla siit sillee "komee" mut ei mitään sen ihmeempiä vielä :DDDD </p><p></p><p>Ja tietenkin silloinkaan ei MITÄÄN käryä ollut että se on sama tyyppi kuin silloin 26.10.2020. mutta siis tokikaan en sitä koko keissiä ja ainakaan just sitä biisiä edes muistanut siinä vaiheessa. Muistan silloin öö 7.7. kun selasin sitä listaa ja löysin dear my dear sielt ni olin iha silleen "MIKÄ" :DDDDDDDDDD olin vaa niin unohtanut sen.</p><p></p><p>Mitä vittua.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 142064, member: 34"] Emt kaikki on jotenki niin hämmentävää enkä tajua miten periaatteessa järjellä ajateltuna kaikki vaikuttaa täysin siltä et ei tuu ikinä tapahtuu, mut miks mä en silti millään, niiku millään, vaan usko että tää on sattumaa. En vaan usko. It's Literally not coincidence tho No jaa mut kuitenkin Milloinkohan mä pääsen siitä yli. Tuntuu että rakastan vaan vieläkin niin paljon että tuntuu melko epätodelliselta koko keissi. On kyllä tavallaan niin huvittavaa kuinka eunkwang vaan tuli ja työns kaikki muut syrjään XDDDD siis silleen että onhan ne muutkin ollu mut eikö periaatteessa koko tän ajan eunkwang oo kuitenkin ollu se main crush :D niiku literally koko tän ajan ja oikeesti siis lähes vuoden jo. Niinku oikeasti MELKEIN VUODEN yks ja sama main crush kuitenkin. Periaatteessa mutta tietysti huita ja yutoo varsinkin on ajateltu myös ihan hirveen paljon. Mutta kuitenkin. Kyl must tuntuu et jollain tasolla silti 7.7. saakka se on vaa koko ajan ollu kuitenkin se the one. Ei siinä mielessä kyl siit pääse mihinkään. Mut... Ainii :D 30. Kesäkuuta mä oikeesti taisin sillon olla siit sillee "komee" mut ei mitään sen ihmeempiä vielä :DDDD Ja tietenkin silloinkaan ei MITÄÄN käryä ollut että se on sama tyyppi kuin silloin 26.10.2020. mutta siis tokikaan en sitä koko keissiä ja ainakaan just sitä biisiä edes muistanut siinä vaiheessa. Muistan silloin öö 7.7. kun selasin sitä listaa ja löysin dear my dear sielt ni olin iha silleen "MIKÄ" :DDDDDDDDDD olin vaa niin unohtanut sen. Mitä vittua. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja