Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 142465" data-attributes="member: 34"><p>Ooooook i can't stop thinking about that dayyyyyyyy it was so ughhhh. When i tell you it was just like a fairytale or something hhhaha no it really was like in movies or smth. Just listening to his voice in my headphones and thinking that is the man i will marry someday 😭✋ AND I DID END UP FALLING FOR HIM lmao how 😂 tai kuten sanottu niin en oo varma jos tunsin sillon jo jotain ihastusta siihen mutta jos tunsinkin niin se ei toki mitään suurta ollut, mutta siis onhan se itse asia ollut tietenkin iso juttu koska niin. Mutta mun mitkään actual ihastumisen tunteet ei sillon ollu kovinkaan suuria jos niitä ees oli.</p><p></p><p>Like i said ni kesäkuu -22 mun mielestä on ensimmäinen kerta kun tunsin oikeasti sellasta et voin sanoo aika varmaks et olin sillee.... No en tiiä voiko sitäkään ihastukseks viel sanoo mut joo ohimennenhän mä sillon kai siit aattelin et komee. Sit hyvin nopee sen jälkeen, tuleeko siitä sit about viikko, niin sit lähti käsist ja siitä se niiku varsinaisesti alko lmao i can't i can't.</p><p></p><p></p><p>Mut se on siis aivan selvää tässä vaiheessa että ei oo sattumaa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 142465, member: 34"] Ooooook i can't stop thinking about that dayyyyyyyy it was so ughhhh. When i tell you it was just like a fairytale or something hhhaha no it really was like in movies or smth. Just listening to his voice in my headphones and thinking that is the man i will marry someday 😭✋ AND I DID END UP FALLING FOR HIM lmao how 😂 tai kuten sanottu niin en oo varma jos tunsin sillon jo jotain ihastusta siihen mutta jos tunsinkin niin se ei toki mitään suurta ollut, mutta siis onhan se itse asia ollut tietenkin iso juttu koska niin. Mutta mun mitkään actual ihastumisen tunteet ei sillon ollu kovinkaan suuria jos niitä ees oli. Like i said ni kesäkuu -22 mun mielestä on ensimmäinen kerta kun tunsin oikeasti sellasta et voin sanoo aika varmaks et olin sillee.... No en tiiä voiko sitäkään ihastukseks viel sanoo mut joo ohimennenhän mä sillon kai siit aattelin et komee. Sit hyvin nopee sen jälkeen, tuleeko siitä sit about viikko, niin sit lähti käsist ja siitä se niiku varsinaisesti alko lmao i can't i can't. Mut se on siis aivan selvää tässä vaiheessa että ei oo sattumaa. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja