Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 142497" data-attributes="member: 34"><p>Omg eunkwang on nii ihana</p><p>Kylläpä taas nauratti kun katselin jotain sen vanhoja insta-kuvia ja sydän hakkasi tuhatta ja sataa....... Ja meinasin että nyt alkaa olee jo embarrassing kuinka se saa mut edelleenkin hihittäväksi koulutytöksi näin helposti.......... Hmm</p><p></p><p>Lmaooooooooo ei sen tarvi tehdä kertakaikkiaan mitään erityistä ja oon silti silleen "hihihi 😍😍😍😍 miten söpö 😍 miten komee 🥵✋ uhhh so masculine i wanna fuck" 😳😳😳😳 joo-o...</p><p></p><p></p><p>LMAOOOOOOO</p><p></p><p>Eunkwang: *just does that come here thing with his fingers*</p><p>Minä: 😱😱😵😵 I WANNA TAKE MY CLOTHES OFF 🥵</p><p></p><p>And i oop-</p><p></p><p></p><p>EEEHH</p><p></p><p>asiasta toiseen niin onneksi edes se pillun vihlonta loppui nytten koska JUMALAUT kuinka ne kohtaukset oli taas ihan järkyttäviä melkein huusin ääneen :DDD</p><p></p><p>En oo ees iha varma kumpi on pahempi, pillun vihlonta vai kenties alavatsan kipu?????????? Molemmat meinas tappaa................. Literally olin sillee eilen yöllä yhen sellasen kohtauksen jälkeen et "tappo melkee" tai tuli mieleen se :----D koska for real 😳</p><p></p><p>Silleen lol enkä näistä hirveesti kehtaa kellekään valittaa ni valitan täällä XD en viitsi edes hirveesti sitä alavatsakipua näyttää kellekään kun se on niin noloa (miksi), yritän vaan olla mahdollisimman normaalisti. Vielä nolompaa ois olla silleen aaaaaaa pilluun sattuu XDDDDD sillon kerran oli se hauska tilanne kun olin sillee "AAAA *gasp*" koska se tuli niin varoittamatta yhtäkkiä että menin jotenki iha tolaltani :DDDD siis se oli aivan järkkyy. Mutta en tiedä mistä ne sitten ajatteli sen johtuvan, ehkä vatsakipua just. Mut ku se oli niin yhtäkkinen sellanen *gasp* et voi vittu XDDD noloooooooooooooooooooo</p><p></p><p>Mut ei se kyl oo noloo :D</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Mut joo</p><p></p><p>Miksi eunkwang.......... Ei tee mulle tällä hetkellä jotakin 👀😭</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 142497, member: 34"] Omg eunkwang on nii ihana Kylläpä taas nauratti kun katselin jotain sen vanhoja insta-kuvia ja sydän hakkasi tuhatta ja sataa....... Ja meinasin että nyt alkaa olee jo embarrassing kuinka se saa mut edelleenkin hihittäväksi koulutytöksi näin helposti.......... Hmm Lmaooooooooo ei sen tarvi tehdä kertakaikkiaan mitään erityistä ja oon silti silleen "hihihi 😍😍😍😍 miten söpö 😍 miten komee 🥵✋ uhhh so masculine i wanna fuck" 😳😳😳😳 joo-o... LMAOOOOOOO Eunkwang: *just does that come here thing with his fingers* Minä: 😱😱😵😵 I WANNA TAKE MY CLOTHES OFF 🥵 And i oop- EEEHH asiasta toiseen niin onneksi edes se pillun vihlonta loppui nytten koska JUMALAUT kuinka ne kohtaukset oli taas ihan järkyttäviä melkein huusin ääneen :DDD En oo ees iha varma kumpi on pahempi, pillun vihlonta vai kenties alavatsan kipu?????????? Molemmat meinas tappaa................. Literally olin sillee eilen yöllä yhen sellasen kohtauksen jälkeen et "tappo melkee" tai tuli mieleen se :----D koska for real 😳 Silleen lol enkä näistä hirveesti kehtaa kellekään valittaa ni valitan täällä XD en viitsi edes hirveesti sitä alavatsakipua näyttää kellekään kun se on niin noloa (miksi), yritän vaan olla mahdollisimman normaalisti. Vielä nolompaa ois olla silleen aaaaaaa pilluun sattuu XDDDDD sillon kerran oli se hauska tilanne kun olin sillee "AAAA *gasp*" koska se tuli niin varoittamatta yhtäkkiä että menin jotenki iha tolaltani :DDDD siis se oli aivan järkkyy. Mutta en tiedä mistä ne sitten ajatteli sen johtuvan, ehkä vatsakipua just. Mut ku se oli niin yhtäkkinen sellanen *gasp* et voi vittu XDDD noloooooooooooooooooooo Mut ei se kyl oo noloo :D Mut joo Miksi eunkwang.......... Ei tee mulle tällä hetkellä jotakin 👀😭 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja