Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 142547" data-attributes="member: 34"><p>Mmmmmitä :D</p><p></p><p>"Ylipainoahan tuo on. Normaali paino sun pituiselle olisi 47-64kg. Oman terveyden kannalta kannattaa muuttaa elintapoja."</p><p></p><p>Ja tää henkilö sanoi olevansa 65 kiloa??????????? :D varmaan se yks kilo siinä terveyttä haittaa? Vai mitä en nyt tässä ymmärrä xD</p><p></p><p>Ja sitten taas kerran joku toinen siinä kesussa sanoi että "lievästi ylipainoiset on tutkitusti terveempiä kuin laihemmat" eli juuri sen mukaan sitten nimenomaan ei tarvis niitä elintapoja muuttaa :D mitä vittua XD taas todistaa vaan se että ei kannata kuunnella edes muita ihmisiä kun ei tiedä mitä pitäisi uskoa noista kaikista eri asioista mitä sanotaan.</p><p></p><p>Itse muuten olen kans nyt sen 65 kiloa :DDDDDDDDDD tai siis vaaka äsken näytti 65. Joo se vaihtelee varmasti välillä mutta huvittaa että se koko ajan putoaa tolla tavalla. Sit taas välil nousee kilolla. Mutta nyt se näytti 65, ehkä seuraaval kerral taas 66 mut huvittaa.</p><p></p><p>Mutta oikeasti, en tiedä vittu edes millon viimeks oisin painanut 65. Millon viimeksi oon ollu noin kevyt?? Tuntuu oudolta:D oikeesti.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 142547, member: 34"] Mmmmmitä :D "Ylipainoahan tuo on. Normaali paino sun pituiselle olisi 47-64kg. Oman terveyden kannalta kannattaa muuttaa elintapoja." Ja tää henkilö sanoi olevansa 65 kiloa??????????? :D varmaan se yks kilo siinä terveyttä haittaa? Vai mitä en nyt tässä ymmärrä xD Ja sitten taas kerran joku toinen siinä kesussa sanoi että "lievästi ylipainoiset on tutkitusti terveempiä kuin laihemmat" eli juuri sen mukaan sitten nimenomaan ei tarvis niitä elintapoja muuttaa :D mitä vittua XD taas todistaa vaan se että ei kannata kuunnella edes muita ihmisiä kun ei tiedä mitä pitäisi uskoa noista kaikista eri asioista mitä sanotaan. Itse muuten olen kans nyt sen 65 kiloa :DDDDDDDDDD tai siis vaaka äsken näytti 65. Joo se vaihtelee varmasti välillä mutta huvittaa että se koko ajan putoaa tolla tavalla. Sit taas välil nousee kilolla. Mutta nyt se näytti 65, ehkä seuraaval kerral taas 66 mut huvittaa. Mutta oikeasti, en tiedä vittu edes millon viimeks oisin painanut 65. Millon viimeksi oon ollu noin kevyt?? Tuntuu oudolta:D oikeesti. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja