Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
5
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 142742" data-attributes="member: 34"><p>Vieläkin tekee mieli tehdä tuhmia asioita lmao a lil while ago i went SO WILD because of him like idek what happened? Tuntui että seksuaalienergia pulppuaa jotenkin yli niin kuin en olisi saanut orgasmeja kuukausiin vaikka viimeksi silloin viime yönä sain???? Silti olin kuin hengenhädässä niin kuin olisin jotenkin starving ja kunnolla xddddd ja senkin jälkeen tuntui että olin yhä niin vitun desperate vaikka kyllä tulin (jälleen, mutta se oli aika pieni orgasmi)</p><p></p><p>Niinkun miten voit olla desperate 24/7 siitä huolimatta vaikka sais parikin orgasmia päivässä? He just gets me too wild en ymmärrä enää tätä. Tuli vaan sellanen olo et en.. tai no oikeestaan sitä ei ees pysty selittää. Ei sitä voi kuvailla sanoilla : DDDDD</p><p></p><p>Jotenkin käyn niin järjettömän kuumana siihen 😶😶😶😶😶 it's just out of control.</p><p></p><p>OIKEESTI AAAAA</p><p></p><p>En tajuu</p><p></p><p>Vaa jotenki</p><p></p><p>Käyn niin jumalattoman kuumana siis mä vaan,,,, ei voi selittää mut se vaan... Tekee jotain, en tiiä ees</p><p></p><p>Lmao i'm just fantasizing about meeting him someday and showing him how desperate he makes me feel (if that was possible lol) 😏 i think he would be surprised uhhhhgghh 🙄 sillee um how horny can she be wtf. (Koska honestly jos oisin sen kaa yhtään samanlainen mitä yksin niin,,,,, i mean that was REALLY desperate i just... Idk i lost my mind completely the desire was real...)</p><p></p><p></p><p></p><p>Siis tässäkin vidis</p><p>[MEDIA=youtube]MTbDuJC7kVk[/MEDIA]</p><p></p><p>Joku siinä on niin kuumaa joku siin aiheuttaa sen 🥵 en tiiä?????? En tiiä???????? Helpppp???? Mut niiku en osaa pinpoint sitä mut niiku eih ei vittu en ymmärrä</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 142742, member: 34"] Vieläkin tekee mieli tehdä tuhmia asioita lmao a lil while ago i went SO WILD because of him like idek what happened? Tuntui että seksuaalienergia pulppuaa jotenkin yli niin kuin en olisi saanut orgasmeja kuukausiin vaikka viimeksi silloin viime yönä sain???? Silti olin kuin hengenhädässä niin kuin olisin jotenkin starving ja kunnolla xddddd ja senkin jälkeen tuntui että olin yhä niin vitun desperate vaikka kyllä tulin (jälleen, mutta se oli aika pieni orgasmi) Niinkun miten voit olla desperate 24/7 siitä huolimatta vaikka sais parikin orgasmia päivässä? He just gets me too wild en ymmärrä enää tätä. Tuli vaan sellanen olo et en.. tai no oikeestaan sitä ei ees pysty selittää. Ei sitä voi kuvailla sanoilla : DDDDD Jotenkin käyn niin järjettömän kuumana siihen 😶😶😶😶😶 it's just out of control. OIKEESTI AAAAA En tajuu Vaa jotenki Käyn niin jumalattoman kuumana siis mä vaan,,,, ei voi selittää mut se vaan... Tekee jotain, en tiiä ees Lmao i'm just fantasizing about meeting him someday and showing him how desperate he makes me feel (if that was possible lol) 😏 i think he would be surprised uhhhhgghh 🙄 sillee um how horny can she be wtf. (Koska honestly jos oisin sen kaa yhtään samanlainen mitä yksin niin,,,,, i mean that was REALLY desperate i just... Idk i lost my mind completely the desire was real...) Siis tässäkin vidis [MEDIA=youtube]MTbDuJC7kVk[/MEDIA] Joku siinä on niin kuumaa joku siin aiheuttaa sen 🥵 en tiiä?????? En tiiä???????? Helpppp???? Mut niiku en osaa pinpoint sitä mut niiku eih ei vittu en ymmärrä [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja