Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
5
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 142744" data-attributes="member: 34"><p>Wait....</p><p></p><p>Lmao</p><p></p><p>Honestly i think i have imagined almost all sex acts with him that there is xDDDDD siis lähestulkoon varmaan kaikki mitä on edes olemassa. </p><p></p><p></p><p>Lol and i did type them here mut sit tajusin et se kuulosti jo liian kinkyltä niin en kehtaakaaan :DDDDDDDD sanotaanko nyt vaikka niin että en tiennyt olevani näin kinky, tai välttämättä että olisin kinky ollenkaan.........</p><p></p><p>Oh shit mä oikeesti muistan sen..</p><p></p><p>Ei oo hirveen kauan siitä kun näin sen jutun että "whats your weirdest kink" tai jotain tämmöstä ja sit se oli jotai et "if youre ace whats your grossest craving" ja niiku mä en REHELLISESTI keksiny siihen mitään weirdest kink ajattelin vaan että EI MULLA REHELLISESTI OO :DDDDDDD</p><p></p><p>KU EI EES OLLU 😂😂😂😂😂😂😂😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭</p><p></p><p></p><p>nyt mul on yhtäkkiä niin monta outoo..... Kinkkiä???? :D how do you say that. Jopa sellasia mitä en kehtaa tässä edes kirjoittaa kun kuulostaa vaan liian oudolta XDDDDDDDDDD but i really want to do stuff with him 🙄 tai ainakin mielessäni siitä fantasioin, tiiä sitte tositilanteessa.. oop............... I'm just really kinky apparently..... Yhtäkkii???????</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Enkö mä oikeasti aiemmin ollu tämmönen? Siis vaatiko se mulla henkilökohtaisesti vaan tollasen ihmisen että must tulee tämmönen vitun seksiaddikti xD en todella tajuu miten tää on näin erilaista nyt en ikinä olis voinu kuvitella olevani tämmöses tilantees.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 142744, member: 34"] Wait.... Lmao Honestly i think i have imagined almost all sex acts with him that there is xDDDDD siis lähestulkoon varmaan kaikki mitä on edes olemassa. Lol and i did type them here mut sit tajusin et se kuulosti jo liian kinkyltä niin en kehtaakaaan :DDDDDDDD sanotaanko nyt vaikka niin että en tiennyt olevani näin kinky, tai välttämättä että olisin kinky ollenkaan......... Oh shit mä oikeesti muistan sen.. Ei oo hirveen kauan siitä kun näin sen jutun että "whats your weirdest kink" tai jotain tämmöstä ja sit se oli jotai et "if youre ace whats your grossest craving" ja niiku mä en REHELLISESTI keksiny siihen mitään weirdest kink ajattelin vaan että EI MULLA REHELLISESTI OO :DDDDDDD KU EI EES OLLU 😂😂😂😂😂😂😂😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 nyt mul on yhtäkkiä niin monta outoo..... Kinkkiä???? :D how do you say that. Jopa sellasia mitä en kehtaa tässä edes kirjoittaa kun kuulostaa vaan liian oudolta XDDDDDDDDDD but i really want to do stuff with him 🙄 tai ainakin mielessäni siitä fantasioin, tiiä sitte tositilanteessa.. oop............... I'm just really kinky apparently..... Yhtäkkii??????? Enkö mä oikeasti aiemmin ollu tämmönen? Siis vaatiko se mulla henkilökohtaisesti vaan tollasen ihmisen että must tulee tämmönen vitun seksiaddikti xD en todella tajuu miten tää on näin erilaista nyt en ikinä olis voinu kuvitella olevani tämmöses tilantees. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja