Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 142876" data-attributes="member: 34"><p>Lmao miks mul on niin rejected ja pathetic ja unlovable olo kun oon yksin vaikka yhä ja vieläkin ainakin jotkut on sentään mua kysynyt ulos ja kaikkea. Niin ööööö. Sit oon vaa sillee yhyy am i so unlovable that no one wants to date me 😭 NII KU KUKAA EI OOKAA KOSKAA HALUNNU DEITTAILLA SUA...... 😂😂 Ei huutis oikeesti lopeta jo. Jos oisin jokaisen niistä kanssa käyny esim treffeillä kerran niin olisin käynyt jo ainakin 11 kertaa jonkun kanssa treffeillä. Mutta in reality kävin vaa v:n kanssa ja muiden kanssa kyllä juttelin yms mutta en varsinaisesti käyny treffeil.</p><p></p><p>Nii et oikeest lopeta jo, joo okei oot toki yksin mutta eipä se vissiin sitä tarkoita ettei kukaan ois halunnu date me........ Tosin nyt ei vähään aikaan oo kukaan ollu kiinnostunut no ellei sitä yhtä lasketa mut ku en oo varma siitä et onkse vai ei.</p><p></p><p>Niiku tsiisus. Iha ku oisin nii unlovable et kukaan ei haluu mua. Quite the opposite actually. Tai siis ei ny kaikki mua haluu mut aikas monta kuitenkin on halunnut niin voiks lopettaa jo xddd toi 11 ei oo mikään ihan pieni luku silti nii ei, kaikki ei pidä mua rumana.</p><p></p><p></p><p></p><p>Mikä siinä on että jotenkin vaan silti ajattelen että en oo attractive miesten mielestä vaikka JUST ÄSKEN totesimme että näköjään olen .suht monen mielestä....... Aaaa help xd</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 142876, member: 34"] Lmao miks mul on niin rejected ja pathetic ja unlovable olo kun oon yksin vaikka yhä ja vieläkin ainakin jotkut on sentään mua kysynyt ulos ja kaikkea. Niin ööööö. Sit oon vaa sillee yhyy am i so unlovable that no one wants to date me 😭 NII KU KUKAA EI OOKAA KOSKAA HALUNNU DEITTAILLA SUA...... 😂😂 Ei huutis oikeesti lopeta jo. Jos oisin jokaisen niistä kanssa käyny esim treffeillä kerran niin olisin käynyt jo ainakin 11 kertaa jonkun kanssa treffeillä. Mutta in reality kävin vaa v:n kanssa ja muiden kanssa kyllä juttelin yms mutta en varsinaisesti käyny treffeil. Nii et oikeest lopeta jo, joo okei oot toki yksin mutta eipä se vissiin sitä tarkoita ettei kukaan ois halunnu date me........ Tosin nyt ei vähään aikaan oo kukaan ollu kiinnostunut no ellei sitä yhtä lasketa mut ku en oo varma siitä et onkse vai ei. Niiku tsiisus. Iha ku oisin nii unlovable et kukaan ei haluu mua. Quite the opposite actually. Tai siis ei ny kaikki mua haluu mut aikas monta kuitenkin on halunnut niin voiks lopettaa jo xddd toi 11 ei oo mikään ihan pieni luku silti nii ei, kaikki ei pidä mua rumana. Mikä siinä on että jotenkin vaan silti ajattelen että en oo attractive miesten mielestä vaikka JUST ÄSKEN totesimme että näköjään olen .suht monen mielestä....... Aaaa help xd [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja