Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 142955" data-attributes="member: 34"><p>Ei vittu mitä varten nään raastavia unia:</p><p>- jerestä</p><p>- eunkwangista</p><p>- huista</p><p>- yutosta</p><p></p><p>At least.</p><p></p><p>Siis literally mun viimeöinen uni jerestä?????? Tai ainakin mun mielestä se oli jere?????????? Oli siinä kwang myös jossain kohtaa i think. Mut kuitenkin. Mun mielestä olin siinä niiku jeren lähel sillee ja mitä vittua se tuntu nii täydelliselt. Ja turvalliselt. Ööm. Jaahas. Honestly en tiiä taidettii seurustella siin unes. Sit se vaa oli jotenki tyylii et rakastan sua tai jotaki emmä tiiääää. Ja siis se oli niiku iha sellai.. vitun täydellinen as a boyfriend siis sillee niiku sai mut vaa tuntee oloni hirveen rakastetuks ja silleen yms. Voi vittu. Se oli oikeasti ihan täydellinen uni</p><p></p><p>Kuten sanoin, miksi nään raastavia unia useasta henkilöstä? :)))))) Kaikki noi siis raastaa mua niin pahasti ja sitten aina sen unen jälkeen oon sillleen aaaaaaaa toi oli niin ihanaaaaaa. Vittu. Yhtään ei naurata 😭😭😭😭😭 huoh. Ajattelin kyllä jereä just eilen illalla enemmän kuin mitä yleensä ajattelen, ko törmäsin johonki vidiin ja kuviin ja jotai tämmöst. Nii sit en tiiä. Sydän tuntu taas silt et se hakkaa :/ joten.... Harmi mut en taida siitäkään olla yli viel.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Huvittavinta on että periaatteessa loogisesti ajateltuna kaikista noista todennäköisin vaihtoehto seurustelukumppaniks ois juurikin jere iha vaa välimatkan takii ja näi mutta siis ei sekää oo todennäköinen sekään mutta ainakin se on suomalainen ja asuu ees Helsingissä joten. Joten siinä mielessä noista todennäköisin, loogisesti ajateltuna. Mutta ei sekään kyllä, koska on tuommoinen julkkis. Tai siis siks ko en tunne sitä :DD jos tuntisin sen ja se ois julkkis nii eihän siinä sit mitään. Eihän se siit itessää tuu onko julkkis vai ei vaa siit etten tunne sitä tai ketään noista. Se tekee asiasta niiku epätodennäköisempää. Loogisesti ajateltuna</p><p>........</p><p></p><p>Mutta sitten on kaikkia näitä mukamas claircognizance settejä............ (Siis eunkwangista vain xd)</p><p></p><p>Mutta enpä tiedä.....</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Joka tapauksessa, pointti on nyt se että mun sydän ei kestä yhtään tommosta unta....................... Oli jotenki täydellistä olla sen lähellä joten voi vittu</p><p>Kai oon enemmän kusessa kun ajattelinkaan olevani.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Voi perkeleen perkele :D ei hyvältä näytä! 😶 On se vaan niin ihana voi saataanaaaaaaaaa</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Oon myös ajatellut taee aika paljon nytten mutta uniin se ei oo tainnut tulla... Huoh. Rakas sekin........ Vitun tae..... Vitun eunkwang..... Vitun jere.... Vitun hui.... Vitun yuto.... Menkää kaikki pois....</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>JA MIKS ainut suomalainen noista on jere????????</p><p></p><p></p><p>No eipä siinä... Miks tarviskaan olla...................</p><p></p><p>Vittu....................</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Vittu ja tässä on vielä asioita jotka vituttaa niin maan perkeleesti mutta en voi selittää niitä 🙃😂</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 142955, member: 34"] Ei vittu mitä varten nään raastavia unia: - jerestä - eunkwangista - huista - yutosta At least. Siis literally mun viimeöinen uni jerestä?????? Tai ainakin mun mielestä se oli jere?????????? Oli siinä kwang myös jossain kohtaa i think. Mut kuitenkin. Mun mielestä olin siinä niiku jeren lähel sillee ja mitä vittua se tuntu nii täydelliselt. Ja turvalliselt. Ööm. Jaahas. Honestly en tiiä taidettii seurustella siin unes. Sit se vaa oli jotenki tyylii et rakastan sua tai jotaki emmä tiiääää. Ja siis se oli niiku iha sellai.. vitun täydellinen as a boyfriend siis sillee niiku sai mut vaa tuntee oloni hirveen rakastetuks ja silleen yms. Voi vittu. Se oli oikeasti ihan täydellinen uni Kuten sanoin, miksi nään raastavia unia useasta henkilöstä? :)))))) Kaikki noi siis raastaa mua niin pahasti ja sitten aina sen unen jälkeen oon sillleen aaaaaaaa toi oli niin ihanaaaaaa. Vittu. Yhtään ei naurata 😭😭😭😭😭 huoh. Ajattelin kyllä jereä just eilen illalla enemmän kuin mitä yleensä ajattelen, ko törmäsin johonki vidiin ja kuviin ja jotai tämmöst. Nii sit en tiiä. Sydän tuntu taas silt et se hakkaa :/ joten.... Harmi mut en taida siitäkään olla yli viel. Huvittavinta on että periaatteessa loogisesti ajateltuna kaikista noista todennäköisin vaihtoehto seurustelukumppaniks ois juurikin jere iha vaa välimatkan takii ja näi mutta siis ei sekää oo todennäköinen sekään mutta ainakin se on suomalainen ja asuu ees Helsingissä joten. Joten siinä mielessä noista todennäköisin, loogisesti ajateltuna. Mutta ei sekään kyllä, koska on tuommoinen julkkis. Tai siis siks ko en tunne sitä :DD jos tuntisin sen ja se ois julkkis nii eihän siinä sit mitään. Eihän se siit itessää tuu onko julkkis vai ei vaa siit etten tunne sitä tai ketään noista. Se tekee asiasta niiku epätodennäköisempää. Loogisesti ajateltuna ........ Mutta sitten on kaikkia näitä mukamas claircognizance settejä............ (Siis eunkwangista vain xd) Mutta enpä tiedä..... Joka tapauksessa, pointti on nyt se että mun sydän ei kestä yhtään tommosta unta....................... Oli jotenki täydellistä olla sen lähellä joten voi vittu Kai oon enemmän kusessa kun ajattelinkaan olevani. Voi perkeleen perkele :D ei hyvältä näytä! 😶 On se vaan niin ihana voi saataanaaaaaaaaa Oon myös ajatellut taee aika paljon nytten mutta uniin se ei oo tainnut tulla... Huoh. Rakas sekin........ Vitun tae..... Vitun eunkwang..... Vitun jere.... Vitun hui.... Vitun yuto.... Menkää kaikki pois.... JA MIKS ainut suomalainen noista on jere???????? No eipä siinä... Miks tarviskaan olla................... Vittu.................... Vittu ja tässä on vielä asioita jotka vituttaa niin maan perkeleesti mutta en voi selittää niitä 🙃😂 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja