Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 142994" data-attributes="member: 34"><p>?????????????</p><p></p><p>?????????????????????</p><p></p><p>???????????????????????????</p><p></p><p>Okay apparently my brain can't differentiate between eunkwang... And my old crush...... Lets call him a even though it's not THAT a but a different a :Ddd but yea apparently my brain thinks its the same person or something XDDD yes sure okay they looked similar i mean at one point eunkwang kinda looked like him? Maybe? A bit???????? But still???? Why????!</p><p></p><p>Koska siis näin esim oudointa unta ikinä okei se oli todella ihana jotenkin sellanen but IT JUST KEPT SWITCHING. honestly olin jopa sängyssä sen jäbän kaa ja joo vannon että SE OLI NIMENOMAAN A but at some point SE OLI NIMENOMAAN KWANG :D it just kept switching man what the fuck. It just.... He was both????????????? He was a???? For sure???????? But then also he was kwang??????? Absolutely?????? Olin ehkä jopa vähän ihmeissäni et miten pidän nyt yhtäkkiä taas a:ta niin hyvännäkösenä mut herranjumala mun tunteet oli takas.. näköjään???? Like.... Dude?????? Oli aivan tolkuttoman ihanaa olla sen lähellä but then again also it was kwang XDDDDDD TAI JOTAIN????????? XD siis kaikista eniten vituttaa nää tämmöset sekavimmat unet mitä ei ees pysty selittämään, ymmärtämään tai mitään. Ku heräät oot vaa sillee "?????????????" Endlessly ja se siitä.</p><p></p><p>Mut jotenkin söpöö se silti oli. Lol we were really crazy about each other lmao. Honestly oltiin samas koulus (jep, koska minä ja a oltiin samassa koulussa siis joskus muinoin, but yes even me and kwang apparently also??? XD) ja sitten oli joku juttu että ei saanu seurustella kai se oli joku sen koulun sääntö ja sit oltiin vaa niiku tosi frustrated tai jotaki and basically yritettiin vaa sneakkaa nii ettei kukaa nää. Ja päädyttii harrastaa seksiä jossai paikas sillee et muit tyyppei oli ihan siin lähel oven takana ja oltii vaa sillee omg toivottavasti ne ei huomaa??????????????? XD omg like he was SO EAGER WTF. mä-</p><p></p><p>???? Niiku?????</p><p></p><p>I DON'T UNDERSTAND XD</p><p></p><p>That was just.... Really fuckING weird</p><p></p><p>One scene i remember he was trying to make me take his dick into my mouth mut aloin vähän epäröimään ja sit tehtiinkin kai jotain muuta :DDDDD i don't know who he was at that moment? Probably kwang? No? A? Or? No, jompikumpi i guess.</p><p></p><p>See kuinka omituiselta tää kuulostaakin mut it literally kept switching and i don't know................... Niiku jossainkohtaa olin vaa sillee ah eunkwangieeee my love hes so handsome and lovely.............. Ja sit jossain kohtaa vaan se näytti about niiku TÄYSIN a:lta ja niiku mitä vittuaaaaaaa</p><p></p><p></p><p></p><p>REALLY??????? XDDDDDDD</p><p></p><p></p><p>I JUST</p><p></p><p>my brain can't differentiate....... Idk????? No onhan ne vähän samannäkösiä siis sillee at some point mut ei ny mitenkään TÄYSIN. sillee joo ehkä vähän muistuttaa ehkä?????????? Mut ei nyt mitenkään ihan älyttömästi.. xD idk at this point lmao</p><p></p><p></p><p></p><p>Ainiin, also jopa j saattoi iskeä mua jossain kohtaa sitä unta ja sitten oli joku täysin random äijä jota en edes tunnistanut oikeasta elämästä lmaoooooo mitäääää</p><p></p><p></p><p>Mut oli kyl tosi romantic????????????? Kai????? :DDDDDDDDDDDD mitä vittuaaaaaaaa aaaaaaa aaaaa aaaaaaaaaaaaaaaa</p><p></p><p>En oikeesti edes muista kunnolla enkä välttämättä edes halua</p><p></p><p>Mut</p><p></p><p>My kwang is so cute???????? Cause HE WAS XDDDDDDD because i swear it was him at least at some point</p><p></p><p></p><p></p><p>But that trying to put his dick into my mouth scene XDDDDDDDDDDDDDDDD mä en ees tiiä olikse vähän niinku pressuring vai olikse vaan sillee "aa okei ei sitten lets do something else if you don't want to" ja siis en tosiaan tiiä which one was it kwang or a.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 142994, member: 34"] ????????????? ????????????????????? ??????????????????????????? Okay apparently my brain can't differentiate between eunkwang... And my old crush...... Lets call him a even though it's not THAT a but a different a :Ddd but yea apparently my brain thinks its the same person or something XDDD yes sure okay they looked similar i mean at one point eunkwang kinda looked like him? Maybe? A bit???????? But still???? Why????! Koska siis näin esim oudointa unta ikinä okei se oli todella ihana jotenkin sellanen but IT JUST KEPT SWITCHING. honestly olin jopa sängyssä sen jäbän kaa ja joo vannon että SE OLI NIMENOMAAN A but at some point SE OLI NIMENOMAAN KWANG :D it just kept switching man what the fuck. It just.... He was both????????????? He was a???? For sure???????? But then also he was kwang??????? Absolutely?????? Olin ehkä jopa vähän ihmeissäni et miten pidän nyt yhtäkkiä taas a:ta niin hyvännäkösenä mut herranjumala mun tunteet oli takas.. näköjään???? Like.... Dude?????? Oli aivan tolkuttoman ihanaa olla sen lähellä but then again also it was kwang XDDDDDD TAI JOTAIN????????? XD siis kaikista eniten vituttaa nää tämmöset sekavimmat unet mitä ei ees pysty selittämään, ymmärtämään tai mitään. Ku heräät oot vaa sillee "?????????????" Endlessly ja se siitä. Mut jotenkin söpöö se silti oli. Lol we were really crazy about each other lmao. Honestly oltiin samas koulus (jep, koska minä ja a oltiin samassa koulussa siis joskus muinoin, but yes even me and kwang apparently also??? XD) ja sitten oli joku juttu että ei saanu seurustella kai se oli joku sen koulun sääntö ja sit oltiin vaa niiku tosi frustrated tai jotaki and basically yritettiin vaa sneakkaa nii ettei kukaa nää. Ja päädyttii harrastaa seksiä jossai paikas sillee et muit tyyppei oli ihan siin lähel oven takana ja oltii vaa sillee omg toivottavasti ne ei huomaa??????????????? XD omg like he was SO EAGER WTF. mä- ???? Niiku????? I DON'T UNDERSTAND XD That was just.... Really fuckING weird One scene i remember he was trying to make me take his dick into my mouth mut aloin vähän epäröimään ja sit tehtiinkin kai jotain muuta :DDDDD i don't know who he was at that moment? Probably kwang? No? A? Or? No, jompikumpi i guess. See kuinka omituiselta tää kuulostaakin mut it literally kept switching and i don't know................... Niiku jossainkohtaa olin vaa sillee ah eunkwangieeee my love hes so handsome and lovely.............. Ja sit jossain kohtaa vaan se näytti about niiku TÄYSIN a:lta ja niiku mitä vittuaaaaaaa REALLY??????? XDDDDDDD I JUST my brain can't differentiate....... Idk????? No onhan ne vähän samannäkösiä siis sillee at some point mut ei ny mitenkään TÄYSIN. sillee joo ehkä vähän muistuttaa ehkä?????????? Mut ei nyt mitenkään ihan älyttömästi.. xD idk at this point lmao Ainiin, also jopa j saattoi iskeä mua jossain kohtaa sitä unta ja sitten oli joku täysin random äijä jota en edes tunnistanut oikeasta elämästä lmaoooooo mitäääää Mut oli kyl tosi romantic????????????? Kai????? :DDDDDDDDDDDD mitä vittuaaaaaaaa aaaaaaa aaaaa aaaaaaaaaaaaaaaa En oikeesti edes muista kunnolla enkä välttämättä edes halua Mut My kwang is so cute???????? Cause HE WAS XDDDDDDD because i swear it was him at least at some point But that trying to put his dick into my mouth scene XDDDDDDDDDDDDDDDD mä en ees tiiä olikse vähän niinku pressuring vai olikse vaan sillee "aa okei ei sitten lets do something else if you don't want to" ja siis en tosiaan tiiä which one was it kwang or a. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja