Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 143084" data-attributes="member: 34"><p>Toisaalta mikä vittu siinä olis muka muuttunu ? Mutta kun ei se oo pelkästään siitäkään kiinni vaan mä en vaan osaa. Hetken tuntuu kirkkaalta et näin se on mut..... Ei se vaa... Ei.....</p><p></p><p>Ei oo vittu mitää</p><p></p><p>Ja naurattaahan se kun puhutaan että on free will ja kaikkea mutta oikeastihan ne on hyvin pienet asiat mihin pystyn itse vaikuttaa. Muut ihmiset vaikuttaa muhun koko ajan ja muokkaa mun elämästä sellasen kun se on. Joten free will... Ei sellasta ookaa. Tai ehkä tiettyyn pisteeseen asti, jos sitäkään. Mutta täyttä vapaata tahtoa ei tosiaankaan ole ja se nyt on ihan selviö. Jos joku sanoo muuta ni on tyhmä. :D esimerkki: ilman tota puhelua olisin tehnyt kaikkea muuta ja olisin ehkä mennyt jo ulos käymään. Enkä olis ehkä itkenyt. Täysin erilainen siis kun mitä nyt tapahtuu, en menny ulos enkä tiedä pääsenkö enää, itkin ja puran nyt asioita täällä ja oon aivan eksyksissä enkä tiedä enää mitä teen elämälläni, kun taas äsken se oli vielä aivan selvää.</p><p></p><p></p><p></p><p>Literally tho. Äsken oli aivan selvää mitä teen elämälläni. Nyt oon aivan hukassa. Yhtä pahasti kuin viime yönä kun itkin hulluna. Sit sen jälkeen kaikki kirkastui ja keksin ratkasut kaikkeen. Mut nyt se meni siinä.</p><p></p><p></p><p>Ei voi mitään. En edes halua kuolla mutta osa musta haluais koska haluisin jo rauhan tältä mikä on jatkunut niin kauan kun muistan. Ei hetkenkään rauhaa vittu. Paitsi toi äsken mut ei se kestäny. Ei se ehkä ollu edes oikein. En tiedä mikä on oikein. Kaikki mitä haluun on olla vapaa mut en tuu koskaan olemaan vapaa.</p><p></p><p></p><p>Kiva kun yks puhelu pilaa koko elämän mutta tosiaan se ois ennemmin tai myöhemmin varmaan alkanut rakoilee silti. Enhän mä edes tiedä vieläkään varmuudella miten pitää olla silti</p><p>Niin eipä sillä sinänsä väliä.</p><p></p><p></p><p></p><p>Mut mä kyl siis inhoon puhuu puhelimessa, oli se sit mummu tai kaveri tai joku. Ainakin jos se puhelu kestää noin pitkään. Ehkä joku 10 min on max. Et joka tapauksessa mä inhoon tommosii oli sit tilanne mikä vaa ja henkilö kuka vaa.</p><p></p><p></p><p>No joo</p><p></p><p>Tosiaan, kivaa olla taas kerran tyhjän päällä.</p><p></p><p></p><p></p><p>Ku sais takas taas siihen aivot niiku ne oli. Mutta ku en mä tiedä onkse edes niin</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Toi on kyllä sama et mikä tahansa mikä häiritsee, voi sotkea ne ajatukset samalla tavalla. Vaikka telkkarin äänikin. Siis sillä tavalla että kadotan sen kaiken ajatukset ja kaikki mitä mulla oli sillon ja sitte vaa ei ookaa enää mitää. Mut siis silleen se pitäs ollakin. Eihän normaalisti ihmisillä ole mitään asioita mitä niiden pitää pitää jatkuvasti mielessä vaan ne vaan elää ihan normaalisti. Herranjumala antaisin mitä vaan ollakseni normaali ihminen.</p><p></p><p>Enkä mä vieläkään ymmärrä millä perusteella toi on muka ocd?????</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>No, mut joka tapauksessa mä en oo normaali ihminen.</p><p></p><p></p><p>Hmm. No kai pitää taas sitten vaan mennä sen mukaan miltä milloinkin tuntuu. Se ois nii ihanan helppoo. Jos vaa... Nii.. no mä meen sillä vittu. Ihan sama. Mää meen sit tällä.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Mut voi helvetti oikeesti ku mummu sanoi että alkais soittelee mulle useemmin ni mielessäni olin vaa sillee eih...... :D älkää kukaan soitelko mulle kiitos.. tai niiku max 10 min kuten sanottu mut ku tollaki menee aina noin vitun pitkään. Voi jumankauta että vanhat ihmiset on rasittavia xD vittu jos mustaki tulee vanhana yhtä ärsyttävä, varmaan xD paitsi et mä oon varmasti nyt jo ihan vitun ärsyttävä, tiedän sen että monella varmasti menee muhun usein hermot. Mut siinähä sit menee. Eipä se mua haittaa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 143084, member: 34"] Toisaalta mikä vittu siinä olis muka muuttunu ? Mutta kun ei se oo pelkästään siitäkään kiinni vaan mä en vaan osaa. Hetken tuntuu kirkkaalta et näin se on mut..... Ei se vaa... Ei..... Ei oo vittu mitää Ja naurattaahan se kun puhutaan että on free will ja kaikkea mutta oikeastihan ne on hyvin pienet asiat mihin pystyn itse vaikuttaa. Muut ihmiset vaikuttaa muhun koko ajan ja muokkaa mun elämästä sellasen kun se on. Joten free will... Ei sellasta ookaa. Tai ehkä tiettyyn pisteeseen asti, jos sitäkään. Mutta täyttä vapaata tahtoa ei tosiaankaan ole ja se nyt on ihan selviö. Jos joku sanoo muuta ni on tyhmä. :D esimerkki: ilman tota puhelua olisin tehnyt kaikkea muuta ja olisin ehkä mennyt jo ulos käymään. Enkä olis ehkä itkenyt. Täysin erilainen siis kun mitä nyt tapahtuu, en menny ulos enkä tiedä pääsenkö enää, itkin ja puran nyt asioita täällä ja oon aivan eksyksissä enkä tiedä enää mitä teen elämälläni, kun taas äsken se oli vielä aivan selvää. Literally tho. Äsken oli aivan selvää mitä teen elämälläni. Nyt oon aivan hukassa. Yhtä pahasti kuin viime yönä kun itkin hulluna. Sit sen jälkeen kaikki kirkastui ja keksin ratkasut kaikkeen. Mut nyt se meni siinä. Ei voi mitään. En edes halua kuolla mutta osa musta haluais koska haluisin jo rauhan tältä mikä on jatkunut niin kauan kun muistan. Ei hetkenkään rauhaa vittu. Paitsi toi äsken mut ei se kestäny. Ei se ehkä ollu edes oikein. En tiedä mikä on oikein. Kaikki mitä haluun on olla vapaa mut en tuu koskaan olemaan vapaa. Kiva kun yks puhelu pilaa koko elämän mutta tosiaan se ois ennemmin tai myöhemmin varmaan alkanut rakoilee silti. Enhän mä edes tiedä vieläkään varmuudella miten pitää olla silti Niin eipä sillä sinänsä väliä. Mut mä kyl siis inhoon puhuu puhelimessa, oli se sit mummu tai kaveri tai joku. Ainakin jos se puhelu kestää noin pitkään. Ehkä joku 10 min on max. Et joka tapauksessa mä inhoon tommosii oli sit tilanne mikä vaa ja henkilö kuka vaa. No joo Tosiaan, kivaa olla taas kerran tyhjän päällä. Ku sais takas taas siihen aivot niiku ne oli. Mutta ku en mä tiedä onkse edes niin Toi on kyllä sama et mikä tahansa mikä häiritsee, voi sotkea ne ajatukset samalla tavalla. Vaikka telkkarin äänikin. Siis sillä tavalla että kadotan sen kaiken ajatukset ja kaikki mitä mulla oli sillon ja sitte vaa ei ookaa enää mitää. Mut siis silleen se pitäs ollakin. Eihän normaalisti ihmisillä ole mitään asioita mitä niiden pitää pitää jatkuvasti mielessä vaan ne vaan elää ihan normaalisti. Herranjumala antaisin mitä vaan ollakseni normaali ihminen. Enkä mä vieläkään ymmärrä millä perusteella toi on muka ocd????? No, mut joka tapauksessa mä en oo normaali ihminen. Hmm. No kai pitää taas sitten vaan mennä sen mukaan miltä milloinkin tuntuu. Se ois nii ihanan helppoo. Jos vaa... Nii.. no mä meen sillä vittu. Ihan sama. Mää meen sit tällä. Mut voi helvetti oikeesti ku mummu sanoi että alkais soittelee mulle useemmin ni mielessäni olin vaa sillee eih...... :D älkää kukaan soitelko mulle kiitos.. tai niiku max 10 min kuten sanottu mut ku tollaki menee aina noin vitun pitkään. Voi jumankauta että vanhat ihmiset on rasittavia xD vittu jos mustaki tulee vanhana yhtä ärsyttävä, varmaan xD paitsi et mä oon varmasti nyt jo ihan vitun ärsyttävä, tiedän sen että monella varmasti menee muhun usein hermot. Mut siinähä sit menee. Eipä se mua haittaa. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja